jaquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:48 schreef jitzzzze het volgende:
Is die foutgeparkeerde Panda van jou, TS?
Ik rij als 24 jarige in een roze pandaquote:Op woensdag 23 mei 2012 08:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus je bent niets beter dan je buurman.
Dan doe je dus de aanname dat zowel de bus als de panda er eerder stonden. Draai het eens om.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:52 schreef Koepert het volgende:
In dit geval (laatste foto dus) snap ik zijn parkeermove wel.
Die bus staat erg dicht bij de 'streep' (Zijn de vakken zo smal, of staat hij 'links' in het vak?)
en die panda staat ook niet best. Hoe hij hem ook in zijn vak zet er past niemand naast, dan liever meer ruimte en minder kans op 'foute pogingen' tot parkeren van iemand anders..
Ik zie genoeg jongelui in een klein koekblikje rijden.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:51 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Ik rij als 24 jarige in een roze pandaje gelooft vast ook in sprookjes?
Niet in deze panda, maar goed, ik rij in een vaal rode gedeukte peugeot 106 van 20 jaar oud.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zie genoeg jongelui in een klein koekblikje rijden.
Dit.quote:Op woensdag 23 mei 2012 08:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De tering, wat zou ik graag die gozer klem willen rijden.
Die had je hier wel tussen gekregen denkquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:14 schreef Spaansehollandboy het volgende:
[..]
Niet in deze panda, maar goed, ik rij in een vaal rode gedeukte peugeot 106 van 20 jaar oud.
maar... als die andere 2 daar al stonden... dan snap ik hem best...quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:17 schreef Spaansehollandboy het volgende:
Helaas, ik kon er echt net niet tussen
Maar meneer de Audi rijder parkeert hem altijd zo.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
maar... als die andere 2 daar al stonden... dan snap ik hem best...
Of gewoon op een paar meter verderop zettenquote:Op woensdag 23 mei 2012 09:19 schreef Scorpie het volgende:
Misschien kan je ergens zo`n steekwagen achtige constructie kopen waarmee je zijn banden oppakt en de auto kan verrijden. Gewoon elke keer s`nachts die auto goed zetten.
Ik niet. Als hij 30 centimeter links had gestaan, dichter op die linker auto, had er met gemak een auto tussen gekund en had hij nog MEER dan genoeg ruimte overgehouden. Nu is het gewoon een asociale egoistische tyfuskneus die een flinke griep zou moeten krijgen.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
maar... als die andere 2 daar al stonden... dan snap ik hem best...
dat weten we niet toch?quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Maar meneer de Audi rijder parkeert hem altijd zo.
Het is niet alsof die twee auto's daar altijd zo geparkeerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |