Tja, als ik iedere keer nadat ik een groot bedrijf weer een geweldige omzet bezorgd heb een dansje moet doen dan heb ik blaren op mijn voeten hoor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:39 schreef DrDentz het volgende:
Texacootjes doen extra inkopen bamihappen n.a.v. deze TT.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het begrip 'afgang' daar een nieuwe dimensie heb gegeven. Na een dik kwartier had nog niemand moeten lachen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
'
Ja, maar jij hebt toch meegedaan aan het cabaratfestival in Groningen en toen werd je toch boos op het publiek?
Haten op bertquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:40 schreef gniffie het volgende:
Vind het nog een best toffe cd. Alleen jammer van die lofzang aan Bert, mooi gezongen maar ben het niet eens met de tekst
En je zus achter de piano lachte ook niet?quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het begrip 'afgang' daar een nieuwe dimensie heb gegeven. Na een dik kwartier had nog niemand moeten lachen.
Nee, die kende ze al.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En je zus achter de piano lachte ook niet?
Nee vooral voor Genee zelf, keer avondje in de kuip met hem meegemaakt. was nog voor VIOranje.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:58 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Al die schnabbels in de provincie van Wilfred, zijn die ook voor het goede doel?
Toen waren Lau van Ravens en Frans Derks nog scheidsrechter. Die hielden van mannelijk voetbal.quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was nog in die cowboy tijd bij Cambuur, dan kon dat nog gewoon. Gelukkig zijn daar geen beelden van, anders wed ik dat jij die elke week had laten zien.
Of hans weer jasjes laat gooien.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:25 schreef Heufd het volgende:
Ik hoop dat Matthijs hem niet uit laten praten of gaat zitten sms'en tijdens Hansie's spreektijd.
Dat kan niet anders.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:25 schreef Heufd het volgende:
Ik hoop dat Matthijs hem niet uit laten praten
"die analist..... dat ben ik!"quote:Op woensdag 9 mei 2012 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kom op, met z'n allen jongens, jaahaaa, Ik wil handjes zien.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
De maandagmiddagdeadline.
Bij dat lied zie ik ook continu Tom Knipping voor me, met bezweet voorhoofd, op zo'n 10 jaar oude computer en dan af en toe een schichtige blik op de klok.
Leo Driessequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef J2T het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
anywho iemand die weet wie commentator is straks met de finale?
Zal Driessen wel zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:26 schreef J2T het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
anywho iemand die weet wie commentator is straks met de finale?
Het bekende verhaal is er nu.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd wat Johan straks over Renze de Vries heeft te melden.
Ik denk ook dat onder andere hij de koorzang verzorgt nadat Johan zegt dat hij iedereen op de redactie wil horen zingen. Hey hey owoho, hey hey owoho, hey hey owoho, yeah yeah yeah yeah.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
De maandagmiddagdeadline.
Bij dat lied zie ik ook continu Tom Knipping voor me, met bezweet voorhoofd, op zo'n 10 jaar oude computer en dan af en toe een schichtige blik op de klok.
Ze staan niet voor niets bekend als het zangduo Knipping en Van Duren.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk ook dat onder andere hij de koorzang verzorgt nadat Johan zegt dat hij iedereen op de redactie wil horen zingen. Hey hey owoho, hey hey owoho, hey hey owoho, yeah yeah yeah yeah.
Wat dacht je dan van: ''Met z'n allen!''quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
De 'Oh yeahhh' van Johan in het nummer De Maandmiddag Deadline![]()
"Als ik ergens een hekel aan heb zijn het zangers die 'met z'n allen' roepen. Lik m'n reet, dan ga ik weg."quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van: ''Met z'n allen!''
@2.35
Serieus?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef Oliver23 het volgende:
3 Lidl filialen in de buurt ... ... ... Nergens de CD te bekennen.
Alsnog wel een leuke tijd gehad in de Lidl, waar men Chokola, Watermaloenen en Aspersjes verkopen(stond letterlijk zo handgeschreven op de prijsbordjes)
Ja echt, stond met mijn vriendin echt lachend voor die bordenquote:
Dikke bak bij de kassa joh!quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:40 schreef Oliver23 het volgende:
3 Lidl filialen in de buurt ... ... ... Nergens de CD te bekennen.
Alsnog wel een leuke tijd gehad in de Lidl, waar men Chokola, Watermaloenen en Aspersjes verkopen(stond letterlijk zo handgeschreven op de prijsbordjes)
Ik heb ze allemaal opgekocht. Je moet toch wat voor het goede doel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dikke bak bij de kassa joh!
Maar misschien was ie al uitverkocht, je bent er ook wel heel laat mee.
Eigenlijk steel jij nu van Spieren voor Spieren, mensen met een spierziekte benadelen, dat vinden Louis van Gaal en ik not dun.quote:
Ja, maar jouw mening vind ik niet zo rullevant.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk steel jij nu van Spieren voor Spieren, mensen met een spierziekte benadelen, dat vinden Louis van Gaal en ik not dun.
Dit grapje heb je zeker in de auto onderweg hier naartoe ingestudeerd?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk steel jij nu van Spieren voor Spieren, mensen met een spierziekte benadelen, dat vinden Louis van Gaal en ik not dun.
Mensen willen jullie misschien gaan lachen? Het begint nogal zielig te worden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
ha-haquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik dacht alleen aan de C1000, oftewel de sponsor van FC Lienden.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Nee hoor helemaal niet maar ik denk tenminste nog aan de bakker en de slager en de groenteboer.
Omdat anders de oosterburen rijker worden van mijn geld? die 25 cent kan ik zelf ook wel donerenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eigenlijk ben ik het met DentzieDentzie eens dat het illegaal downloaden van zo'n CD not dun is, zeker voor een VI Hooligan.
Daar moet je echt een keer over ophouden. Je weet namelijk hoe het echt zit. Het is gewoon niet waar, is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt voor het geld gekozen, dat mag, maar ga dan niet hypocriet doen!
Ik voel me aangevallen van alle kantenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:04 schreef Veerboot het volgende:
In ieder geval is dat voor de echte VI Hooligan natuurlijk wel een extra reden om er even die paar euro aan te spenderen.
Je kent je rol toch Rensie?!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:06 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ik voel me aangevallen van alle kanten
Tja, ik heb altijd geleerd: goed is goed en fout is fout.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:06 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ik voel me aangevallen van alle kanten![]()
En zelf hypocriet me aan herinneren dat hij wel op TPB staat. Dit is geen commentaar geven wat jij doet, dit is effectbejag.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:07 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Tja, ik heb altijd geleerd: goed is goed en fout is fout.
Beetje gratis muziek gaan downloaden is natuurlijk not dun.
uhhhh de finale ! nederland - Spanje ,Spanje - nederland?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:08 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
En zelf hypocriet me aan herinneren dat hij wel op TPB staat. Dit is geen commentaar geven wat jij doet, dit is effectbejag.
Ik heb het wel gehad met de Beckands van deze wereld.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:10 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
uhhhh de finale ! nederland - Spanje ,Spanje - nederland?
En jammer dat de gitaar zo hard staat bij het nummer van Kale Kees.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:05 schreef Rens-Reith het volgende:
Die nummers van Wilfred zijn niet zo goed gelukt als die van Johan.
Ik val uit me rol, want ik ben het roerend met je eens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Schei uit, waar gaat dit over. Je kan toch wel op een normale manier die em-pee-drietjes binnentrekken, ja toch? Dat maakt toch niet uit man. Laat lekker gaan, joh. Denk je dat die Kuikenmans, hoe heet ie? Ja, Tim Kuik, dat die nu met een rode kop achter z'n schermpje zit mee te lezen ofzo? Schei toch uit, dit gaat toch he-le-maal nergens over?
Je loopt me je eigen domheid te koop, maar ik zal hier aanwezig moeten blijven om dit topic nog enig niveau te geven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:08 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
En zelf hypocriet me aan herinneren dat hij wel op TPB staat. Dit is geen commentaar geven wat jij doet, dit is effectbejag.
Dichterlijke vrijheid met een diepere laag!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:15 schreef Symer het volgende:
Kan iemand mij deze zin uitleggen trouwens: "we gaan winnen, dat is onze eer te na", we willen dus juist niet winnen?
Dat is toch pure poëzie?quote:Als ik kijk dan rook ik altijd een sigaar
Als ik kijk dan strijk ik altijd door mijn haar
Eén ding moet je goed beheersen: how to lose
Dan krijg jij het ook: de voetbalblues
Top 40 is air play, top50 is verkoop. Rest moet je volgens mij voor betalenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:04 schreef Veerboot het volgende:
Hoeveel albums/singles moet je eigenlijk verkopen om in de Album Top #zoveel en de Top 40 etc. te komen? Die Televizierring was leuk, maar er zijn nog meer prijzen te pakken natuurlijk.
In ieder geval is dat voor de echte VI Hooligan natuurlijk wel een extra reden om er even die paar euro aan te spenderen.
Nee, ik haat Kurt/Koert.quote:Op donderdag 10 mei 2012 04:38 schreef heiden6 het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die ook fan zijn van betweters?
http://www.youtube.com/user/betweters
Ik kijk het altijd.
Ja, ik kijk het ookquote:Op donderdag 10 mei 2012 04:38 schreef heiden6 het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die ook fan zijn van betweters?
http://www.youtube.com/user/betweters
Ik kijk het altijd.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_opvallend/1.1297228
Deze moeten jullie ook echt zien![]()
Belgische analist onder zware (letterlijk) druk gezet door Jan Boskamp.![]()
Geniaal.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er is hier iemand op z'n pik getrapt!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:24 schreef Veerboot het volgende:
De Gebroeders Ko balen van Johan Derksen en Wilfred Genee
Johan is nu vast aan het trillen in z'n sokophouders.
Gebroeders Koquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:24 schreef Veerboot het volgende:
TOE TOE TOE Toeter op me waterscooter!!quote:
Hans Teeuwenquote:
Dit!quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik krijg tranen in mijn ogen van Bert van Oranje.
Na elke keer luisteren wordt hij beter en beter.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:24 schreef Veerboot het volgende:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik krijg tranen in mijn ogen van Bert van Oranje.
Na elke keer luisteren wordt hij beter en beter.
De worp? Waar Bert met zijn spitfire als een player door heen reed met een lekker wijf ernaast?quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
As het zo'n geweldig nummer is, waarom wordt die ene wijk in Deventer niet genoemd waar Bert van Marwijk gevormd en gehard is, die rauwe volkswijk waar je leerde voor jezelf op te komen? Eh.....hoe heet die wijk ook al weer?
Precies. En daarom één uit het archief.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:02 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
De worp? Waar Bert met zijn spitfire als een player door heen reed met een lekker wijf ernaast?
Dat is nu even niet rulevant.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je naam verkeerd spellen bij het registreren van je account.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat verhaal over Hans Teeuwen kende ik nog niet
Bepaal jij dat voor ons, of mag ik ook zelf mijn mening geven? Ik zit al 30 jaar in het vak, jij komt net kijken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bert van Oranje is gewoon een goed nummer, en wie dat niet vindt is niet goed bij zijn eikel.
Prachtig.quote:
Jij ben toch dat ventje dat de CD niet eens wilde kopen? Ik wor' gek van jou man, da's toch niet te geloven.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bepaal jij dat voor ons, of mag ik ook zelf mijn mening geven? Ik zit al 30 jaar in het vak, jij komt net kijken.
Kan je wel zeggen dat ik hypocriet ben, maar de echte hypocrieten zitten bij de Lidl met de 25 cent bijdrage.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij ben toch dat ventje dat de CD niet eens wilde kopen? Ik wor' gek van jou man, da's toch niet te geloven.
Als collega kan ik je echt waarderen, maar ik kom voor geen goud bij jou thuis op verjaardagsvisite.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zeg even tegen de mensen thuis dat jullie geen ruzie hebben, want ik ben bang dat de mensen dat weer denken, van oh die hebben weer woorden gehad.
Je hoeft ook niet bang te zijn dat ik jou uitnodig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als collega kan ik je echt waarderen, maar ik kom voor geen goud bij jou thuis op verjaardagsvisite.
Als ik in Huizen gewoond had.quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:09 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Is iemand hier ook naar toe geweest?
http://www.gooieneemlande(...)sen-en-Wilfred-Genee
Zelfs buiten het veld ben je gedesoriënteerdquote:
Wat een heerlijke vent toch die Jan. Met hem wil ik wel op de foto in een Lidl.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon een stahfukketje.quote:
quote:Met Voetbal International zit je goed tijdens het EK! Bij dit abonnement van 5 nummers krijg je de VI Oranje-stoel met ludieke geluidsfragmenten van Derksen en Van der Gijp cadeau. Altijd de beste plek om te kijken naar VI Oranje of de wedstrijden en natuurlijk om VI te lezen! Bestel direct: ga naar www.vi.nl/abonnement
quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
Die anekdote van Hans Teeuwen had ik nog nooit gehoord![]()
![]()
Hans Teeuwen held!
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:28 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat verhaal over Hans Teeuwen kende ik nog niet
quote:
Geweldige vent René.quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:54 schreef The_Groove het volgende:
Hier ook nog een mooie over Ten Hag![]()
Die Berden zit er ook voor lul bij hé
Waarom lacht iedereen om verhalen die echt al 1000x zijn verteld?quote:
twitter:RenevanderGip twitterde op donderdag 10-05-2012 om 17:15:30Slecht geslapen vannacht. Een Europa League finale kijken zonder een koekoek van Sierd maakt mij toch onrustig reageer retweet
Helemaal uit de maat.quote:
Dat account is nep, of niet?quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
twitter:RenevanderGip twitterde op donderdag 10-05-2012 om 17:15:30Slecht geslapen vannacht. Een Europa League finale kijken zonder een koekoek van Sierd maakt mij toch onrustig reageer retweet
Geen woord over voetbal.. wat een parasieten van de oranjegekte. Johan zit al 48 jaar in de voetballerij, als er iemand een EK-single op mag nemen is hij het.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:34 schreef Oliver23 het volgende:
De gebroeders Ko balen van Derksen en Genee
http://www.telegraaf.nl/p(...)Wilfred_Genee__.html
Preciesquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Geen woord over voetbal.. wat een parasieten van de oranjegekte. Johan zit al 48 jaar in de voetballerij, als er iemand een EK-single op mag nemen is hij het.
Yepquote:
Volgens mij hebben ze zelf vaak niet eens door dat ze oude verhalen vertellen, vooral Johan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:47 schreef Mani89 het volgende:
Beetje treurig hoe ze zo spontaan mogelijk oude ankedotes aan het oplepelen zijn.
Dat doen wij hier gelukkig nooit.quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:47 schreef Mani89 het volgende:
Beetje treurig hoe ze zo spontaan mogelijk oude ankedotes aan het oplepelen zijn.
Jammerquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef Veerboot het volgende:
Johan en Wilfred zondag te gast bij Life 4 You. Johan wil alleen niet live zingen/playbacken.
Johan heeft blijkbaar nu al sterallures...het succes is hem naar het hoofd gestegen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef Veerboot het volgende:
Johan en Wilfred zondag te gast bij Life 4 You. Johan wil alleen niet live zingen/playbacken.
Om het shirt van Gijp terug te claimen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef Veerboot het volgende:
Tsja... Johan en René volgen het niet dus ja.. Ik kijk er zelf ook niet graag naar, saaie wedstrijden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef bianconeri het volgende:
Wel triest trouwens dat ze in uitzending van maandag(beetje laat teruggekeken i know) totaal geen woord hebben gerept over de Italiaanse titel.
Alsof het 1 of andere c-competitie is die er totaal niet toe doet en er niets gebeurd is.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:23 schreef bianconeri het volgende:
Omdat Alsof het 1 of andere c-competitie is die er totaal niet toe doet en er niets gebeurd is.
Dus tis tegenwoordig al verboden om een opmerking richting VI te maken?quote:
Volgens mij heb je al jaren geen Italiaans voetbal meer gezien he?quote:Op donderdag 10 mei 2012 22:25 schreef RensAjacied het volgende:
Tsja... Johan en René volgen het niet dus ja.. Ik kijk er zelf ook niet graag naar, saaie wedstrijden.
Geloof je het zelf?quote:
Als het een serieus programma was wel.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het is toch zo, de Serie A is een hele grote competitie en er wordt in een show van 75 minuten niet 1 woord over gesproken, das toch erg.
Tja idd Paul is er weer.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:10 schreef Anno2012 het volgende:
Er is weer iemand op zijn pik getrapt hoor
Tja heb je gelijk in.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:13 schreef psychosomatic het volgende:
Als het een serieus programma was wel.
Anders ga je SV kijken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja heb je gelijk in.
Maar afgelopen afleveringen was het gewoon wel serieus.
Alleen hoe mooi ik het programma ook vindt is het gewoon te 1-tonig.
Het zijn altijd precies dezelfde onderwerpen/clubs, dezelfde opmerkingen hoor je elke week weer.
Kijk ook eens verder dan de neus lang is.
Nee, niet serieus. Wel matig en saai.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja heb je gelijk in.
Het zijn altijd precies dezelfde onderwerpen/clubs, dezelfde opmerkingen hoor je elke week weer.
Schandalig.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dus tis tegenwoordig al verboden om een opmerking richting VI te maken?
Het is toch zo, de Serie A is een hele grote competitie en er wordt in een show van 75 minuten niet 1 woord over gesproken, das toch erg.
Napoli zou in Engeland gewoon kampioen worden, Juventus had in de Champions League finale pizza gemaakt van Bayern én Chelsea.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Tja heb je gelijk in.
Dat zo'n gezegde eigenlijk zo breed in de samenleving gedragen werd dat het algemeen bekend is geworden eigenlijk hè? Zou dat vroeger regelmatig gebeurd zijn of zo, dat mensen zo lukraak op hun pik getrapt werden?quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:10 schreef Anno2012 het volgende:
Er is weer iemand op zijn pik getrapt hoor
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie dat heeft gemaakt is echt geniaal. Een soort mr. bigstar.
Ah, mister McClaren is purposely vague about his feelings.quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nah, toch maar eredivisie kijken.
McClaren:
"It could be better, it could be worse"
Dat zijn teksten.
Eerder een dorpsidioot.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie dat heeft gemaakt is echt geniaal. Een soort mr. bigstar.
Als René dit heeft gezien, mag hij wel oppassenquote:
Ik zei dat met een kwinkslag, maar dat was zeker weer niet aan jou besteed.quote:
Ik vind het ook leuk hoe Jan 'Bilbao' constant meer uitspreekt als "Bilbo."quote:Op vrijdag 11 mei 2012 02:53 schreef DrDentz het volgende:
"Heren, wie is favoriet vanavond?"
"Bilbao!"
"......."
"En jij?"
"aaaAAAAAARGHGHGHHHH!!!!!!!"
"EN JIJ?"
"BILBAO!"
"Oh."
Heerlijk man.
We always wonder why Woot Brama is constantly in the line-up, despite his awful performances, but according to mr. McClaren he's invariably giving away a signal.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 06:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ah, mister McClaren is purposely vague about his feelings.
The only thing we know, is that he is just a wolly with the brolly who nearly brought Middlesbrough FC the UEFA Cup, failed to qualify for EURO 2008 with England, won the Dutch League with FC Twente rather luckily and was pigeonholed in Wolfsburg.
Do I need to say more?
Wie zegt dat??quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Napoli zou in Engeland gewoon kampioen worden, Juventus had in de Champions League finale pizza gemaakt van Bayern én Chelsea.
Donderstraal een end op joh, waardeloze Hobbit!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Boskamp was ook uitgenodigd:
[ afbeelding ]
Eng eng eng!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Donderstraal een end op joh, waardeloze Hobbit!
[ afbeelding ]
Wat een pedant mannetje is het ook:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:24 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Donderstraal een end op joh, waardeloze Hobbit!
[ afbeelding ]
Zeiksnor.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een pedant mannetje is het ook:
[ afbeelding ]
Wil ik wel doen, maar ben bang dat er weer eraf getyft worden wegens auteursrechten.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand die nummers niet ff op youtube zetten ofzo?
Zolang 't er op staat is 't goed toch. Anders doe je er een andere titel boven zodat alleen insiders het kunnen vinden.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wil ik wel doen, maar ben bang dat er weer eraf getyft worden wegens auteursrechten.
Ik mis hem echt.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:07 schreef Ties02 het volgende:
wanneer is schelveccio weer een keer te gast
quote:
twitter:iwanvanduren twitterde op vrijdag 04-05-2012 om 19:33:29@SigaarSnor Tijdje terug inderdaad. Gelukkig herstelde Gijp van zijn ziekte. Druk bezig geweest met boek. Kom zeker weer eens aanschuiven. reageer retweet
OK, kalinhos, dank je.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:54 schreef kalinhos het volgende:
Ik ben het wel eens met bianconeri. Italiaanse competitie is dit jaar gewoon erg leuk om naar te kijken. De Milan derby van afgelopen weekend bv. 3 penalty's, wereldgoal Maicon, continu op en neer gaand spel...gemiddeld is een Italiaanse wedstrijd leuker om naar te kijken ipv een Spaanse wedstrijd.
quote:Vrouw Heitinga EK-deskundige bij RTL Boulevard
Tijdens het komende EK in Polen en de Oekraïne zal Charlotte-Sophie Heitinga regelmatig aanschuiven in RTL Boulevard om haar licht te laten schijnen op de laatste ontwikkelingen rond het Nederlands Elftal.
Als vrouw van international John Heitinga weet zij als geen ander hoe het leven van de Oranje-selectie er tijdens het toernooi achter de schermen uitziet. Want wat zijn de kleedkamergeheimen van 'onze elf', en wist je dat John niet bijgelovig is?
Twee jaar geleden gaven Charlotte-Sophie en John elkaar het ja-woord op Ibiza. Ze hebben twee kinderen. Het stel woont in Engeland, waar John in de Premier League uitkomt voor Everton FC. Eerder speelde hij bij Ajax en Atlético Madrid en sinds 2004 komt hij uit voor het Nederlands elftal.
Kan het wel doen jaquote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zolang 't er op staat is 't goed toch. Anders doe je er een andere titel boven zodat alleen insiders het kunnen vinden.
http://www.youtube.com/pl(...)D75&feature=view_allquote:Op vrijdag 11 mei 2012 15:22 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand die nummers niet ff op youtube zetten ofzo?
Dan hoef ik het niet meer te doen! Lekker bezig!quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:43 schreef Aguero het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/pl(...)D75&feature=view_all
Inderdaad. Over Bilbo.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop op even 5 minuten Boskamp-kloten met Atletico
Inderdaad. Hij denkt gemakkelijk te kunnen scoren, maar hij loopt alleen maar met z'n eigen domheid te koop.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doen wij hier gelukkig nooit.
Dit was slechts een opmerking doorspekt met humor maar dat wordt door jullie weer compleet verkeerd opgevat, terwijl ik mezelf op de dijen sla van mijn leuke grap.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij denkt gemakkelijk te kunnen scoren, maar hij loopt alleen maar met z'n eigen domheid te koop.
O, had je weer even geen aandacht ofzo?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was slechts een opmerking doorspekt met humor maar dat wordt door jullie weer compleet verkeerd opgevat, terwijl ik mezelf op de dijen sla van mijn leuke grap.
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:22 schreef Zipportal het volgende:
De OP verdient een update. Al die stumpers die er niet meer in zitten, verwijderen aub.
Ik vind wel dat ze weer even moeten bellen met Royston gezien de laatste ontwikkelingen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:22 schreef Zipportal het volgende:
De OP verdient een update. Al die stumpers die er niet meer in zitten, verwijderen aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
He gozer waarom zijn eigenlijk jouw filmpjes weer beschikbaar maar die klassiekers van Bokskamp niet?quote:
Dat hele RTL-blockt-youtube is een complot van SigaarSnor die het monopolie op VI-filmpjes wil.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
He gozer waarom zijn eigenlijk jouw filmpjes weer beschikbaar maar die klassiekers van Bokskamp niet?
Bij mij is ook niet alles meer beschikbaar, maar gelukkig nog wel redelijk wat inderdaad. Zijn twee redenen voor:quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
He gozer waarom zijn eigenlijk jouw filmpjes weer beschikbaar maar die klassiekers van Bokskamp niet?
quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat hele RTL-blockt-youtube is een complot van SigaarSnor die het monopolie op VI-filmpjes wil.
2e aflevering(dacht ik) doet Derksen een enthousiaste Genee na, geweldig man. Moet nog een gif van komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:55 schreef Veerboot het volgende:
Johan tegen die fotograaf
http://www.rtl.nl/xl/#/u/98779b10-7944-43ed-add8-a575291d63a8
Ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
haha die pot heb ik ook gezien op eurosport
VTM is voor Vlaanderen wat SBS is voor Nederland: beken je dat je naar één van de zenders kijkt, dan speel je met geloofwaardigheid.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
Weg met dat programma, wat slecht nagedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |