Ja oke, maar Kuijt is niet bepaald een demagoogquote:Op maandag 7 mei 2012 03:30 schreef DrDentz het volgende:
Kuijt.![]()
En dan zeggen mensen dat Johan geen kijk heeft op het spelletje.
'Wie moet er nou van Nederland winnen? Spanje is hartstikke moeilijk, maar Brazilië vind ik eigenlijk geen probleem.'
Visionair.
Hij is gewoon realistisch. Ik heb hem niet met onwaarheden zien strooien?quote:Op maandag 7 mei 2012 03:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
Vond vd Gijp afgelopen vrijdag ook een potje negatief.. zit vast weer tegen een depressie aan.
Hij doet het kampioenschap van Ajax af als armoede van de rest en trekt vervolgens allemaal vergelijkingen met Barcelona..quote:Op maandag 7 mei 2012 03:37 schreef mrazura het volgende:
[..]
Hij is gewoon realistisch. Ik heb hem niet met onwaarheden zien strooien?
Hij heeft geen PSV brilquote:Op maandag 7 mei 2012 03:39 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Hij doet het kampioenschap van Ajax af als armoede van de rest en trekt telkens vervolgens allemaal vergelijkingen met Barcelona..
Hij had z'n PSV bril op vrijdag..
Het kampioenschap van Ajax is aan de ene kant ook pure armoede, dit is puur omdat de competitie armoede is en dit baseert hij niet op het spel van ajax. Neem alleen al een kijk op de directe concurrenten (Twentequote:Op maandag 7 mei 2012 03:39 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Hij doet het kampioenschap van Ajax af als armoede van de rest en trekt vervolgens allemaal vergelijkingen met Barcelona..
Hij had z'n PSV bril op vrijdag..
Mwoah, ik vind dit 1 van de sterkste stokpaardjes van Johan. Kuijt zegt overal precies wat de mensen willen horen, als een ware populist en volksmenner... Overal waar hij is, vertelt hij daar dat hij er ooit nog als voetballer zijn carriere wil afbouwen...quote:Op maandag 7 mei 2012 03:35 schreef Parafernalia het volgende:
Ja oke, maar Kuijt is niet bepaald een demagoog
Wie ben jij nu weer?quote:
Ja, sorry, ik kom hier normaal nooit.quote:
Ik als Feyenoordsupporter ergerde me groen en geel aan zijn geneuzel over dat Ajax de titel had gewonnen op basis van geluk. Ja, je hebt gewoon geluk dat die en die in vorm is en dat die goed speelt en dat de rest een mindere fase heeft en jij niet. Zo kun je alles wel geluk noemen. Het heeft Ajax juist erg tegengezeten met blessures van belangrijke spelers, meer dan de andere topploegen. Maar nee, daar maakt Gijp dan doodleuk van dat Ajax geluk heeft dat de belangrijke spelers weer fit zijn op het einde van het seizoen. Eh, wat? Het sloeg gewoon nergens op. Het is een kwestie van per sé zijn punt willen maken over hoe slecht het voetbal in Nederland wel niet is.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:37 schreef mrazura het volgende:
[..]
Hij is gewoon realistisch. Ik heb hem niet met onwaarheden zien strooien?
quote:Op maandag 7 mei 2012 04:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik als Feyenoordsupporter ergerde me groen en geel aan zijn geneuzel over dat Ajax de titel had gewonnen op basis van geluk. Ja, je hebt gewoon geluk dat die en die in vorm is en dat die goed speelt en dat de rest een mindere fase heeft en jij niet. Zo kun je alles wel geluk noemen. Het heeft Ajax juist erg tegengezeten met blessures van belangrijke spelers, meer dan de andere topploegen. Maar nee, daar maakt Gijp dan doodleuk van dat Ajax geluk heeft dat de belangrijke spelers weer fit zijn op het einde van het seizoen. Eh, wat? Het sloeg gewoon nergens op. Het is een kwestie van per sé zijn punt willen maken over hoe slecht het voetbal in Nederland wel niet is.
Ligt het vandaag ook al in de lokale Free Record Shop?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Maandag 7 mei, de grote dag waarop het complete album van het gelegenheidsduo Derksen & Genee gepresenteerd gaat worden aan de buitenwereld.
Eigenlijk stel ik niet zoveel voor. Ik kom zo her en der eens in een topic meewandelen en ben eigenlijk overal het 3e wiel aan de wagen.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zouden we juist aan jou moeten vragen
Dan moet je ook niet aan de gifjesbaas Knurft gaan vragen wie hij is.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:38 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Eigenlijk stel ik niet zoveel voor. Ik kom zo her en der eens in een topic meewandelen en ben eigenlijk overal het 3e wiel aan de wagen.
Maar als ik nou echt niet weet wie hij is?quote:Op maandag 7 mei 2012 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet aan de gifjesbaas Knurft gaan vragen wie hij is.
het komt een beetje raar over om de grootste held van het VI-Topic niet te kennen. Iedereen kent hem.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:43 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maar als ik nou echt niet weet wie hij is?
Blijkbaar niet dusquote:Op maandag 7 mei 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het komt een beetje raar over om de grootste held van het VI-Topic niet te kennen. Iedereen kent hem.
Mensen die Knurft niet kennen hebben geen enkel historisch besef.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar goed, we kunnen wel jeugdzondes op blijven halen, maar daar kunnen we nog twintig afleveringen mee vullen natuurlijk.
Ik laat me niet voor het karretje spannen door één of andere popie-jopie user.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:43 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maar als ik nou echt niet weet wie hij is?
Dan kan je hier net zo goed een kleuter neer zetten.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mensen die Knurft niet kennen hebben geen enkel historisch besef.
Ja, gele kaart, duidelijk gevalletje.quote:
Die zou GroenerDanGras in ieder geval beter begrijpen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kan je hier net zo goed een kleuter neer zetten.
quote:BONDSCOACH BERT VAN MARWIJK GAST IN VOETBAL INTERNATIONAL
Nu de Europese voetbalcompetities vrijwel allemaal afgelopen zijn wordt het vizier volledig op het naderende EK voetbal in Polen en Oekraďne gericht. Bondscoach Bert van Marwijk is op 7 mei gast in het voetbaldiscussieprogramma Voetbal International.
Wilfred Gene, Johan Derksen en René van der Gijp voelen vanavond Bert van Marwijk aan de tand over het komende EK voetbal. Eén van de vragen aan Bert van Marwijk is ongetwijfeld of hij al een elftal in het hoofd heeft waarin de voetbalvedetten Robin van Persie en Klaas-Jan Huntelaar samen kunnen spelen.
VOETBAL CD GENE EN DERKSEN
Bert van Marwijk is er vanavond niet alleen om over voetbal te praten. Hij neemt als eerste persoon de nieuwe EK-CD Helden Van Holland vol met voetbalnummers die Wilfred Gene en Johan Derksen hebben gemaakt in ontvangst. De single Nederland Is Helemaal Oranje bestormt op dit moment de Nederlandse hitlijsten. Het nummer is geproduceerd door Ferdi Bolland en is deze week de hoogste nieuwe binnenkomer op plaats tien in de Top 100. Van de CD – waaraan onder meer Bennie Jolink, Edwin Evers, Gerard Joling en Kees Jansma hebben meegewerkt – worden vier singles uitgebracht. Het doel is om met één van de singles op nummer 1 in de hitlijst te komen.
VOETBAL INTERNATIONAL GAAT TOT EK DOOR
Televisiezender RTL 7 heeft besloten dat men ook na vrijdag 11 mei het voetbaldiscussieprogramma Voetbal International blijft uitzenden. Tot en met het EK voetbal vervalt na 11 mei wel de aflevering op vrijdagavond maar op maandagavond 14, 21 en 28 mei is Voetbal International wel op RTL 7 te zien. Daarna verhuist het tv-programma gedurende het gehele EK voetbal naar familiezender RTL 4 waar het elke avond onder de naam RTL Viert De Zomer: VI Oranje te bekijken is.
John de Mol zit daar nu aan de knoppen. Die is gelukkig heel wat relaxter m.b.t. Hansie Hansie dan zijn voorgangers. Hansie zal vast wel een keertje komen buurten.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Hansie Hansie mag volgens mij niet van SBS/of heeft andere verplichtingen i.v.m het EK.
maandag nog geen EK natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat John de Mol zelf ook wel eens te gast wil zijn dus dan mag Hansie Hansie ook wel komen.
Bovendien hoorde ik op de radio dat Hans zelf zei dat hij komende week maandag weer te gast is.
Ik hoop dat hij weer wat kritische vragen stelt.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Degenen die nu nog steeds met de uitzending van vrijdag in hun hoofd zitten moeten anders even wachten tot de Gijpvogels verkrijgbaar zijn bij de Kruidvat, dan een stuk of 10 ritueel verbranden in de achtertuin, en ophouden er hier over te klagen.
Over Bouma bijvoorbeeld. Ik hoop dat hij keihard in lachen uitbarst bij het noemen van de naam Wilfred Bouma en zo Bertje voor het blok zet.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer wat kritische vragen stelt.
"Fredje Bouma? Die kan in zijn gezicht al 30 kilo afvallen HAHAHAHAHA DIE KAN ER HE-LE-MAAL NIKS VAN!"quote:Op maandag 7 mei 2012 15:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Over Bouma bijvoorbeeld. Ik hoop dat hij keihard in lachen uitbarst bij het noemen van de naam Wilfred Bouma en zo Bertje voor het blok zet.
Hoop ik ook.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:36 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij weer wat kritische vragen stelt.
En waarom zou Bert het vuur aan de schenen moeten worden gelegd?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:11 schreef Cara het volgende:
ik hoop tegen beter weten in dat Gijp hem het vuur aan de schenen legt
Kijk naar zijn selectie en je weet genoeg.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:00 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
En waarom zou Bert het vuur aan de schenen moeten worden gelegd?
Volgens mij zijn we op een haar na wereldkampioen gemaakt door Bertquote:Op maandag 7 mei 2012 17:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kijk naar zijn selectie en je weet genoeg.
De beste zal degene zijn, die wél een prijs heeft gewonnen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:02 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we op een haar na wereldkampioen gemaakt door Bert![]()
Het is de beste bondscoach die we hebben gehad. Maar goed, negatieve mensen heb je altijd
Dat kan hij niet vinden want dan is hij volgens de voorzitter van de Bert van Marwijk-fanclub niet meer serieus te nemen.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:41 schreef tralalala het volgende:
Ik weet nu al dat ik me ga ergeren aan Bert die vindt dat Huntelaar en V Persie niet samen in het elftal kunnen spelen.
quote:Bondscoach Bert van Marwijk heeft Vitesse-speler Alexander Büttner (23) toegevoegd aan de groep van (kandidaat) internationals met het oog op de voorbereiding voor UEFA EURO 2012.
De selectie van Büttner komt nadat Erik Pieters (PSV) zich maandagmiddag had afgemeld met een voetblessure. Uit onderzoek bleek dat de linkervleugelverdediger niet op tijd is hersteld om aan het EK deel te nemen.
Op het WK ging het voortreffelijk, maar het was ook een broos evenwicht. Nooit met meer dan 1 doelpunt verschil gewonnen, iedereen was in topvorm.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:02 schreef Anno2012 het volgende:
Volgens mij zijn we op een haar na wereldkampioen gemaakt door Bert![]()
Het is de beste bondscoach die we hebben gehad. Maar goed, negatieve mensen heb je altijd
Die overactingquote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hansie heeft trouwens ook een sponsordeal met philips verdiend (somehow).
Bijvoorbeeld:
ps. Wie allergisch is voor overacting, niet kijken.
Lekker nummertje man in die intro, die gaat sowieso de single top 100 bestormen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hansie heeft trouwens ook een sponsordeal met philips verdiend (somehow).
Bijvoorbeeld:
ps. Wie allergisch is voor overacting, niet kijken.
Daarvoor heeft Bert al Huntelaar.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:34 schreef Perico het volgende:
In de voorselectie van Bert zit wel Lens, maar geen Dost en van Wolfswinkel, die je als 23e man gerust in minuut 70 kunt inbrengen om nog een clever goaltje te scoren als het niet loopt. Sinds 1974 is toch altijd wel een breekijzer of pinch hitter meegegaan?
De Bert uit de Worp zou van Marwijk op zijn bakkes meppen.
Welk 'breekijzer' voegt toch iets toe bij Huntelaar. Dat is net zo achterlijk als bij Heerenveen Dost wisselen voor Sibon.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:40 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hoe kan Huntelaar als breekijzer spelen terwijl hij in de basis staat?
Gijp zou gewoon wegblijven, hij is er heilig van overtuigd dat hij 0,0 invloed zal hebben.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Bondscoaches nemen zich zelf te serieus, volgens mij zou Gijp het nog beter doen. Gewoon opstelling maken en een motivatie videootje afspelen en klaar is kees.
Waarom Kuyt en Schaars erin? Wat heb je aan De Jong? Waar is Huntelaar en Van der Vaart? Deze opstelling is troep.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:54 schreef J2T het volgende:
Kuyt-Persie-Robben
------Sneijder
----de Jong-Bommel
Schaars-Joris-Johnny-Greg
Zo gaan we spelen. Mark my words. Hij deed het al in de oefeninterland tegen Engeland.
Dat is niet mijn opstelling ;-) Maar zo denk ik dat Marwijk het gaat invullen.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Waarom Kuyt en Schaars erin? Wat heb je aan de Jong? Waar is Huntelaar en Van de Vaart? Deze opstelling is troep.
Met onze matige verdediging, heb je gewoon een extra slot op de deur nodig. Daarom begrijp ik best dat Van Marwijk voor De Jong i.p.v. Van Der Vaart kiest.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Waarom Kuyt en Schaars erin? Wat heb je aan de Jong? Waar is Huntelaar en Van de Vaart? Deze opstelling is troep.
quote:Partnership Heineken en RTL; Amstel nieuwe sponsor Voetbal International
Vanaf volgend tv-seizoen is biermerk Amstel de nieuwe sponsor van Voetbal International. Amstel volgt daarmee Jupiler op, dat de afgelopen paar seizoenen sponsor was. Het nieuws diende zich een maand geleden al aan, maar is nu officieel door RTL bevestigd.
RTL is met Heineken (de eigenaar van Amstel) een "langdurige samenwerking" aangegaan op het gebied van sport- en publieksevenementen. Heineken is deze zomer al sponsor van VI Oranje, Tour du Jour en De Spelen. Dat laatste programma wordt live vanuit het Holland Heineken House in Londen uitgezonden.
Hans Böhm, Marketing Directeur van Heineken Nederland: "RTL en Heineken vinden elkaar op het snijvlak van sport en entertainment; op die momenten dat er naar sport wordt gekeken onder het genot van een lekker biertje. Maar natuurlijk ook als er sportprestaties gevierd kunnen worden, zoals in het Holland Heineken House."
Ton Rozestraten, CCO RTL Nederland: "Sport verbindt, niet alleen Heineken Nederland en RTL, maar zeker ook Nederlanders onderling. Dat sentiment is de reden dat RTL zijn sportactiviteiten wil uitbreiden. We hebben in Heineken Nederland de ideale partner gevonden. In deze deal worden media, entertainment en marketing verenigd en dat biedt ongekende mogelijkheden om de consument op nieuwe manieren te activeren."
Dan is Bertje niet slim bezig.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:59 schreef J2T het volgende:
[..]
Dat is niet mijn opstelling ;-) Maar zo denk ik dat Marwijk het gaat invullen.
Kuyt manquote:Op maandag 7 mei 2012 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met onze matige verdediging, heb je gewoon een extra slot op de deur nodig. Daarom begrijp ik best dat Van Marwijk voor De Jong i.p.v. Van Der Vaart kiest.
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kuyt man![]()
, ben zo bang dat die gast een basisplek krijgt.
Het is wel weer duidelijk dat we 16 miljoen bondscoaches hebben in dit land, zoals ook gezongen wordt op de cd Nederland Is Helemaal Oranje.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:57 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Waarom Kuyt en Schaars erin? Wat heb je aan De Jong? Waar is Huntelaar en Van der Vaart? Deze opstelling is troep.
Laat bert nou maar gewoon zijn werk doenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kuyt man![]()
, ben zo bang dat die gast een basisplek krijgt.
Wist je dat die single zelfs een professionele review gekregen heeft?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk dat we 16 miljoen bondscoaches hebben in dit land, zoals ook gezongen wordt op de cd Nederland Is Helemaal Oranje.
Zelfs het publiek van de site kan de hit waarderen.quote:Nu de plaat op plek 10 is binnengekomen in de Single Top 100 is er geen ontkomen aan. Ik waag een poging om Nederland is helemaal Oranje van Johan & Wilfred te reviewen.
Het lied is natuurlijk als grap bedoeld, en ik kan de droge humor van Johan Derksen – als hij praat – zeker waarderen. Hoewel het muzikaal niet meer is dan middelmatige karaoke, toch kudos voor Johan Derksen. Hij is geen zanger, maar ik hoor dat hij zijn best doet om in ieder geval de melodie enigszins te volgen.
Ik noem het praatzingen. De koningin van het praatzingen voor mij is Willeke Alberti. Dat niveau haalt Derksen uiteraard niet. De geperfectioneerde praatzing-techniek van Willeke is bijna onnavolgbaar. Daarnaast kan zij uiteraard ook nog écht zingen.
Toch praatzingt Derksen zich met bravoure door deze cover van Het is weer voorbij die mooie zomer – wat overigens ook een cover was. Derksen doet het beter dan het melige, melodieloze gebral van Britt Dekker waar we onlangs mee geconfronteerd werden.
Dit soort carnavaleske meezingers kunnen hilarisch zijn, maar ze weerhouden de meeste topartiesten volgens mij van het maken van een echt goed nieuw voetballied. In de logica: ‘dat is de manier waarop we in Nederland voetballiederen maken, iets anders scoort niet’.
Maar juist totaal nieuwe songs kunnen mogelijk nieuwe klassiekers worden. Het mag onderhand van mij wel wat eigentijdser. Er zijn uitzonderingen, maar pogingen daartoe zijn de laatste jaren helaas geen hits geworden.
Twee jaar geleden was Majesteit van Guus Meeuwis en Youp van ’t Hek de grootste hit. Een reflectief cabaretnummer. Mooi, maar zo ingetogen dat de massa op tribunes en feesten in het land er weinig mee kan. Het laatste liedje voor het naar huis gaan.
In het buitenland gaat het beter. Of het nu Shakira of Anastacia is, of dit briljante lied van de Duitse Xavier Naidoo. Het betere werk als het op voetbalsongs aankomt. De sleutel tot een goed voetballied is volgens mij dat de song het thema voetbal moet overstijgen.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Tot die tijd zullen we het moeten doen met de karaoke van Derksen en Genee. Bij gebrek aan iets anders, zeg ik dan toch maar: Hit!
quote:Johan & Wilfred - Nederland is helemaal Oranje
Hit (67%)
Shit (33%)
Volgens de kassajongen bij de Lidl is het een Lidl exclusive.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:52 schreef FredVleespet het volgende:
Online is die cd nergens te bestellen en in iTunes staat hij ook nog niet
Ik heb hem al vanmiddag gehaald bij de Lidl zie vorige postquote:Op maandag 7 mei 2012 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jullie denken ook niet zo goed na.
vanavond wordt het eerste exemplaar uitgereikt aan Bertje.
Dan kan je die cd nu nog niet kopen natuurlijk.
oh oh.
Dat kwam door mijn stream...quote:Op maandag 7 mei 2012 10:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij herkent niet eens het verschil tussen Wembley en Anfield, dus dat zegt weinig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit. Voor 't goede doel ook nog.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat jullie niet een paar euro over hebben om die CD gewoon te kopen.
Natuurlijk heb ik dat wel, daarom wil ik dat hij overal in de winkels ligt.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat jullie niet een paar euro over hebben om die CD gewoon te kopen.
Nope, volgens mij komen die van deze show niet zo heel veel. Gelukkig kun je live meelezen hierquote:Op maandag 7 mei 2012 20:26 schreef Pranjicc het volgende:
Weet er iemand heeeeeeel toevallig of er ergens een livestream is van de topshow zometeen?
Zodat deze arme student zonder TV op zijn kamer, een goede reden krijgt om het studeren te staken.
Zet de knoppen alvast klaar voor een nieuw topic, want het zal hard gaan hierquote:
Denk niet dat hij Bert zo snel stil krijgt net als Frankie.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:29 schreef tech4u het volgende:
Hoop dat Gijp vanavond weer lekker gaat zuigen.
Sopcast DSC 4 (Kanaal 100804)quote:Op maandag 7 mei 2012 20:26 schreef Pranjicc het volgende:
Weet er iemand heeeeeeel toevallig of er ergens een livestream is van de topshow zometeen?
Zodat deze arme student zonder TV op zijn kamer, een goede reden krijgt om het studeren te staken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Vertel? Heb iets gemist...quote:Op maandag 7 mei 2012 20:33 schreef wdn het volgende:
Dus Jack zondag met zijn vaste overtuiging zit er dus grandioos langs
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Boskamp te gast was geweest stond er nu geen taart meer op tafel.
Dat gebak had dan de tafel niet gehaald denk ik.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft ie straks een wit vlekje in zn mondhoekquote:Op maandag 7 mei 2012 20:32 schreef Type-R het volgende:
Die Bert gaat dus echt niet dat taartje on screen eten
die taart was wel groter als er ook een plaatje van zijn gezicht op stond.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh die wist 100% zeker dat Pieters beter zou zijn binnen een maand en mee zou gaan.quote:
De voltallige Bert van Marwijk fanclub is gearriveerdquote:Op maandag 7 mei 2012 20:33 schreef muzas het volgende:
Wat zitten er een hoop oude mensen in die zaal?
Lijkt altijd zo met Derksen erbijquote:Op maandag 7 mei 2012 20:33 schreef muzas het volgende:
Die zaten vroeger om de beurt naast Bert in de spitfire.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:33 schreef muzas het volgende:
Omdat die hard kan rennen? Dat is idd de basiskwaliteit die vereist is voor die positiequote:
Hij is net de Jupiler League niveau ontstegen.quote:
Dat.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij is net de Jupiler League niveau ontstegen.
Nee Frank kreeg kut vragen en zijn spelers werden belachelijk gemaakt, daar kan hij niet eerlijk over zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 20:39 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Frank was nog moe van het feesten en de huldiging
En terecht, overrated as fuck.. worden een keer 2e door de armoede van de rest en opeens moet alle s Oranje in en komen ze in de CL?quote:Op maandag 7 mei 2012 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
Het Feyenoorders bashen kan weer beginnen.
lijkt op een overdosis van het een of anderquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En terecht, overrated as fuck.. worden een keer 2e door de armoede van de rest en opeens moet alle s Oranje in en komen ze in de CL?Nigga please
Feyenoord speelt goed voetbal hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En terecht, overrated as fuck.. worden een keer 2e door de armoede van de rest en opeens moet alle s Oranje in en komen ze in de CL?Nigga please
jep, niveau van de fa cup finale was ook om te janken, maar daar zal die niet over beginnenquote:Op maandag 7 mei 2012 20:41 schreef Paul-89 het volgende:
Gijp doet weer alsof er in de grote competities geen blunders gemaakt worden.
Typisch gevalletje van: moest mee, maar vind het niet zo leuk.quote:
Idd, zie de fa cup finale.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:41 schreef franske19 het volgende:
Begint hij weer over de Nederlandse competitie te zeiken. Misschien moet Gijpie eens wat vaker een wedstrijd kijken uit de subtop van een willekeurige buitenlandse competitie. Niveau gaat ook nergens over.
Nee hoor, alleen wel in verhouding en niet op basis van vooroordelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
haha daarom komen nl clubs nooit een cl poule door en gaat in het buitenland alles snellerquote:Op maandag 7 mei 2012 20:41 schreef franske19 het volgende:
Begint hij weer over de Nederlandse competitie te zeiken. Misschien moet Gijpie eens wat vaker een wedstrijd kijken uit de subtop van een willekeurige buitenlandse competitie. Niveau gaat ook nergens over.
Nee, maar hij wordt veeel beter gemaakt dan dat wie werkelijk is.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, want hij is natuurlijk fucking slecht.
Natuurlijk hebben ze kwalitatief betere spelers maar het veldspel is vaak gewoon dramatisch hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 20:42 schreef vincerusso het volgende:
[..]
haha daarom komen nl clubs nooit een cl poule door en gaat in het buitenland alles sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |