Ja oke, maar Kuijt is niet bepaald een demagoogquote:Op maandag 7 mei 2012 03:30 schreef DrDentz het volgende:
Kuijt.![]()
En dan zeggen mensen dat Johan geen kijk heeft op het spelletje.
'Wie moet er nou van Nederland winnen? Spanje is hartstikke moeilijk, maar Brazilië vind ik eigenlijk geen probleem.'
Visionair.
Hij is gewoon realistisch. Ik heb hem niet met onwaarheden zien strooien?quote:Op maandag 7 mei 2012 03:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
Vond vd Gijp afgelopen vrijdag ook een potje negatief.. zit vast weer tegen een depressie aan.
Hij doet het kampioenschap van Ajax af als armoede van de rest en trekt vervolgens allemaal vergelijkingen met Barcelona..quote:Op maandag 7 mei 2012 03:37 schreef mrazura het volgende:
[..]
Hij is gewoon realistisch. Ik heb hem niet met onwaarheden zien strooien?
Hij heeft geen PSV brilquote:Op maandag 7 mei 2012 03:39 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Hij doet het kampioenschap van Ajax af als armoede van de rest en trekt telkens vervolgens allemaal vergelijkingen met Barcelona..
Hij had z'n PSV bril op vrijdag..
Het kampioenschap van Ajax is aan de ene kant ook pure armoede, dit is puur omdat de competitie armoede is en dit baseert hij niet op het spel van ajax. Neem alleen al een kijk op de directe concurrenten (Twentequote:Op maandag 7 mei 2012 03:39 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Hij doet het kampioenschap van Ajax af als armoede van de rest en trekt vervolgens allemaal vergelijkingen met Barcelona..
Hij had z'n PSV bril op vrijdag..
Mwoah, ik vind dit 1 van de sterkste stokpaardjes van Johan. Kuijt zegt overal precies wat de mensen willen horen, als een ware populist en volksmenner... Overal waar hij is, vertelt hij daar dat hij er ooit nog als voetballer zijn carriere wil afbouwen...quote:Op maandag 7 mei 2012 03:35 schreef Parafernalia het volgende:
Ja oke, maar Kuijt is niet bepaald een demagoog
Wie ben jij nu weer?quote:
Ja, sorry, ik kom hier normaal nooit.quote:
Ik als Feyenoordsupporter ergerde me groen en geel aan zijn geneuzel over dat Ajax de titel had gewonnen op basis van geluk. Ja, je hebt gewoon geluk dat die en die in vorm is en dat die goed speelt en dat de rest een mindere fase heeft en jij niet. Zo kun je alles wel geluk noemen. Het heeft Ajax juist erg tegengezeten met blessures van belangrijke spelers, meer dan de andere topploegen. Maar nee, daar maakt Gijp dan doodleuk van dat Ajax geluk heeft dat de belangrijke spelers weer fit zijn op het einde van het seizoen. Eh, wat? Het sloeg gewoon nergens op. Het is een kwestie van per sé zijn punt willen maken over hoe slecht het voetbal in Nederland wel niet is.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:37 schreef mrazura het volgende:
[..]
Hij is gewoon realistisch. Ik heb hem niet met onwaarheden zien strooien?
quote:Op maandag 7 mei 2012 04:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik als Feyenoordsupporter ergerde me groen en geel aan zijn geneuzel over dat Ajax de titel had gewonnen op basis van geluk. Ja, je hebt gewoon geluk dat die en die in vorm is en dat die goed speelt en dat de rest een mindere fase heeft en jij niet. Zo kun je alles wel geluk noemen. Het heeft Ajax juist erg tegengezeten met blessures van belangrijke spelers, meer dan de andere topploegen. Maar nee, daar maakt Gijp dan doodleuk van dat Ajax geluk heeft dat de belangrijke spelers weer fit zijn op het einde van het seizoen. Eh, wat? Het sloeg gewoon nergens op. Het is een kwestie van per sé zijn punt willen maken over hoe slecht het voetbal in Nederland wel niet is.
Ligt het vandaag ook al in de lokale Free Record Shop?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Maandag 7 mei, de grote dag waarop het complete album van het gelegenheidsduo Derksen & Genee gepresenteerd gaat worden aan de buitenwereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |