Ja oke, maar Kuijt is niet bepaald een demagoogquote:Op maandag 7 mei 2012 03:30 schreef DrDentz het volgende:
Kuijt.![]()
En dan zeggen mensen dat Johan geen kijk heeft op het spelletje.
'Wie moet er nou van Nederland winnen? Spanje is hartstikke moeilijk, maar Brazilië vind ik eigenlijk geen probleem.'
Visionair.
Hij is gewoon realistisch. Ik heb hem niet met onwaarheden zien strooien?quote:Op maandag 7 mei 2012 03:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
Vond vd Gijp afgelopen vrijdag ook een potje negatief.. zit vast weer tegen een depressie aan.
Hij doet het kampioenschap van Ajax af als armoede van de rest en trekt vervolgens allemaal vergelijkingen met Barcelona..quote:Op maandag 7 mei 2012 03:37 schreef mrazura het volgende:
[..]
Hij is gewoon realistisch. Ik heb hem niet met onwaarheden zien strooien?
Hij heeft geen PSV brilquote:Op maandag 7 mei 2012 03:39 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Hij doet het kampioenschap van Ajax af als armoede van de rest en trekt telkens vervolgens allemaal vergelijkingen met Barcelona..
Hij had z'n PSV bril op vrijdag..
Het kampioenschap van Ajax is aan de ene kant ook pure armoede, dit is puur omdat de competitie armoede is en dit baseert hij niet op het spel van ajax. Neem alleen al een kijk op de directe concurrenten (Twentequote:Op maandag 7 mei 2012 03:39 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Hij doet het kampioenschap van Ajax af als armoede van de rest en trekt vervolgens allemaal vergelijkingen met Barcelona..
Hij had z'n PSV bril op vrijdag..
Mwoah, ik vind dit 1 van de sterkste stokpaardjes van Johan. Kuijt zegt overal precies wat de mensen willen horen, als een ware populist en volksmenner... Overal waar hij is, vertelt hij daar dat hij er ooit nog als voetballer zijn carriere wil afbouwen...quote:Op maandag 7 mei 2012 03:35 schreef Parafernalia het volgende:
Ja oke, maar Kuijt is niet bepaald een demagoog
Wie ben jij nu weer?quote:
Ja, sorry, ik kom hier normaal nooit.quote:
Ik als Feyenoordsupporter ergerde me groen en geel aan zijn geneuzel over dat Ajax de titel had gewonnen op basis van geluk. Ja, je hebt gewoon geluk dat die en die in vorm is en dat die goed speelt en dat de rest een mindere fase heeft en jij niet. Zo kun je alles wel geluk noemen. Het heeft Ajax juist erg tegengezeten met blessures van belangrijke spelers, meer dan de andere topploegen. Maar nee, daar maakt Gijp dan doodleuk van dat Ajax geluk heeft dat de belangrijke spelers weer fit zijn op het einde van het seizoen. Eh, wat? Het sloeg gewoon nergens op. Het is een kwestie van per sé zijn punt willen maken over hoe slecht het voetbal in Nederland wel niet is.quote:Op maandag 7 mei 2012 03:37 schreef mrazura het volgende:
[..]
Hij is gewoon realistisch. Ik heb hem niet met onwaarheden zien strooien?
quote:Op maandag 7 mei 2012 04:31 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik als Feyenoordsupporter ergerde me groen en geel aan zijn geneuzel over dat Ajax de titel had gewonnen op basis van geluk. Ja, je hebt gewoon geluk dat die en die in vorm is en dat die goed speelt en dat de rest een mindere fase heeft en jij niet. Zo kun je alles wel geluk noemen. Het heeft Ajax juist erg tegengezeten met blessures van belangrijke spelers, meer dan de andere topploegen. Maar nee, daar maakt Gijp dan doodleuk van dat Ajax geluk heeft dat de belangrijke spelers weer fit zijn op het einde van het seizoen. Eh, wat? Het sloeg gewoon nergens op. Het is een kwestie van per sé zijn punt willen maken over hoe slecht het voetbal in Nederland wel niet is.
Ligt het vandaag ook al in de lokale Free Record Shop?quote:Op maandag 7 mei 2012 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Maandag 7 mei, de grote dag waarop het complete album van het gelegenheidsduo Derksen & Genee gepresenteerd gaat worden aan de buitenwereld.
Eigenlijk stel ik niet zoveel voor. Ik kom zo her en der eens in een topic meewandelen en ben eigenlijk overal het 3e wiel aan de wagen.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zouden we juist aan jou moeten vragen
Dan moet je ook niet aan de gifjesbaas Knurft gaan vragen wie hij is.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:38 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Eigenlijk stel ik niet zoveel voor. Ik kom zo her en der eens in een topic meewandelen en ben eigenlijk overal het 3e wiel aan de wagen.
Maar als ik nou echt niet weet wie hij is?quote:Op maandag 7 mei 2012 07:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet aan de gifjesbaas Knurft gaan vragen wie hij is.
het komt een beetje raar over om de grootste held van het VI-Topic niet te kennen. Iedereen kent hem.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:43 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maar als ik nou echt niet weet wie hij is?
Blijkbaar niet dusquote:Op maandag 7 mei 2012 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het komt een beetje raar over om de grootste held van het VI-Topic niet te kennen. Iedereen kent hem.
Mensen die Knurft niet kennen hebben geen enkel historisch besef.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar goed, we kunnen wel jeugdzondes op blijven halen, maar daar kunnen we nog twintig afleveringen mee vullen natuurlijk.
Ik laat me niet voor het karretje spannen door één of andere popie-jopie user.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:43 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maar als ik nou echt niet weet wie hij is?
Dan kan je hier net zo goed een kleuter neer zetten.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mensen die Knurft niet kennen hebben geen enkel historisch besef.
Ja, gele kaart, duidelijk gevalletje.quote:
Die zou GroenerDanGras in ieder geval beter begrijpen.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kan je hier net zo goed een kleuter neer zetten.
quote:BONDSCOACH BERT VAN MARWIJK GAST IN VOETBAL INTERNATIONAL
Nu de Europese voetbalcompetities vrijwel allemaal afgelopen zijn wordt het vizier volledig op het naderende EK voetbal in Polen en Oekraïne gericht. Bondscoach Bert van Marwijk is op 7 mei gast in het voetbaldiscussieprogramma Voetbal International.
Wilfred Gene, Johan Derksen en René van der Gijp voelen vanavond Bert van Marwijk aan de tand over het komende EK voetbal. Eén van de vragen aan Bert van Marwijk is ongetwijfeld of hij al een elftal in het hoofd heeft waarin de voetbalvedetten Robin van Persie en Klaas-Jan Huntelaar samen kunnen spelen.
VOETBAL CD GENE EN DERKSEN
Bert van Marwijk is er vanavond niet alleen om over voetbal te praten. Hij neemt als eerste persoon de nieuwe EK-CD Helden Van Holland vol met voetbalnummers die Wilfred Gene en Johan Derksen hebben gemaakt in ontvangst. De single Nederland Is Helemaal Oranje bestormt op dit moment de Nederlandse hitlijsten. Het nummer is geproduceerd door Ferdi Bolland en is deze week de hoogste nieuwe binnenkomer op plaats tien in de Top 100. Van de CD – waaraan onder meer Bennie Jolink, Edwin Evers, Gerard Joling en Kees Jansma hebben meegewerkt – worden vier singles uitgebracht. Het doel is om met één van de singles op nummer 1 in de hitlijst te komen.
VOETBAL INTERNATIONAL GAAT TOT EK DOOR
Televisiezender RTL 7 heeft besloten dat men ook na vrijdag 11 mei het voetbaldiscussieprogramma Voetbal International blijft uitzenden. Tot en met het EK voetbal vervalt na 11 mei wel de aflevering op vrijdagavond maar op maandagavond 14, 21 en 28 mei is Voetbal International wel op RTL 7 te zien. Daarna verhuist het tv-programma gedurende het gehele EK voetbal naar familiezender RTL 4 waar het elke avond onder de naam RTL Viert De Zomer: VI Oranje te bekijken is.
John de Mol zit daar nu aan de knoppen. Die is gelukkig heel wat relaxter m.b.t. Hansie Hansie dan zijn voorgangers. Hansie zal vast wel een keertje komen buurten.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:02 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Hansie Hansie mag volgens mij niet van SBS/of heeft andere verplichtingen i.v.m het EK.
maandag nog geen EK natuurlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat John de Mol zelf ook wel eens te gast wil zijn dus dan mag Hansie Hansie ook wel komen.
Bovendien hoorde ik op de radio dat Hans zelf zei dat hij komende week maandag weer te gast is.
Ik hoop dat hij weer wat kritische vragen stelt.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Degenen die nu nog steeds met de uitzending van vrijdag in hun hoofd zitten moeten anders even wachten tot de Gijpvogels verkrijgbaar zijn bij de Kruidvat, dan een stuk of 10 ritueel verbranden in de achtertuin, en ophouden er hier over te klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |