Dat lijkt mij een uistekende lokatie.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef Reya het volgende:
Zal het nu wederom plaatsvinden in De Postillon?
Dat is toch niet persee negatief? Dan wordt je ook een geconfronteerd met werkend Nederland.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:09 schreef Friek_ het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of gaan die meets de laatste tijd wel hard? Ik heb jullie smerige gezichten nu al drie maal in amper een jaar tijd gezien.
Allons, enfants de la patrie.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik stel 14 juli als voorlopige werkdatum voor.
Prima.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Gaan jullie niet op vakantie?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef Boze_Appel het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Is dat zomerverkansie dan ofzo? Dat weet ik toch allemaal niet brabo.
Volgens mij gaan de meesten niet de hele zomerverkansie op pad, dus dan lijkt mij het vooralsnog geen probleem.quote:
Volgens mij zit je dan juist midden in de vakantie.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij gaan de meesten niet de hele zomerverkansie op pad, dus dan lijkt mij het vooralsnog geen probleem.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:24 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.schoolvakanties-nederland.nl/zomervakantie-2012.html
Valt best mee, is net het begin, behalve jullie debielen in het zuiden.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:09 schreef Friek_ het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of gaan die meets de laatste tijd wel hard? Ik heb jullie smerige gezichten nu al drie maal in amper een jaar tijd gezien.
Hoho, deze was niet sarcastisch. Na al dat getroll moet het er toch van komen.quote:
Gaan we vechten?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoho, deze was niet sarcastisch. Na al dat getroll moet het er toch van komen.
Twee maanden is niet zo ver in de toekomstquote:Op zondag 6 mei 2012 21:17 schreef De_Guidance het volgende:
Ik doe nog geen uitspraken omdat het zover in de toekomst ligt en om keelopmerkingen van Erik te voorkomen.
Welnee. Een handje schudden, als dat mag van je religie en een drankje, al dan niet alcoholisch, drinken.quote:
Oke coolquote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee. Een handje schudden, als dat mag van je religie en een drankje, al dan niet alcoholisch, drinken.
De meets zijn echt supergezellig.
Hij zal wel twee keer nadenken als hij mijn neven ziet.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef waht het volgende:
Hou er wel rekening mee dat eriksd nare opmerkingen maakt.
Oh dat wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij zal wel twee keer nadenken als hij mijn neven ziet.
Als hij aan de choco gaat doe ik mee.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Welnee. Een handje schudden, als dat mag van je religie en een drankje, al dan niet alcoholisch, drinken.
De meets zijn echt supergezellig.
Sssssshhh, dit is het afleid-topic. Het echte topic zit op het POL-forum waar hij niet bij kan.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef JoaC het volgende:
Een php-loze meet zou ik wel overwegen, weet niet of ik dan in Nederland ben(12/7)
Ik geloof dat mijn inentingen tegen Hepatitus-B en rabiës nog niet verlopen zijn.quote:
Dat. En als het geen Utrecht is dan het Plein in Den Haag in combinatie met een bezoek aan het parlement en/of de senaat.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
R'dam vind ik prima, maar volgens mij is en blijft Utrecht handiger vanwege locatie. Centraal gelegen, goed bereikbaar enzo.
Ah, GSbrder is uit op avontuur.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn inentingen tegen Hepatitus-B en rabiës nog niet verlopen zijn.
Dus dat is safe.
Met honden?quote:
Een avond kan raar lopen, maar dat hoef ik jou niet te vertellen.quote:
Ik kan ver weg zijn, maar zo ver van het padje, dan moet je wel uit Delft komen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:52 schreef waht het volgende:
[..]
Een avond kan raar lopen, maar dat hoef ik jou niet te vertellen.
Tja, geen limiet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan ver weg zijn, maar zo ver van het padje, dan moet je wel uit Delft komen!
Wat een bazentent.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef TitusPullo het volgende:
En daarna hier drinken:
http://www.bodegadeposthoorn.nl/
Ah, dat etablissement heb ik reeds bezocht. Zo 'baas' is het niet, acceptabel wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef TitusPullo het volgende:
En daarna hier drinken:
http://www.bodegadeposthoorn.nl/
Erik heeft dit gespotquote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, dat etablissement heb ik reeds bezocht. Zo 'baas' is het niet, acceptabel wel.
Met uitzicht op de Amerikaanse ambassade.
quote:b oR Re lHaPj eS 11.00 - 21.30 uur
Gemengde nootjes met cashewnoten e 4.00
Portie bitterballen - 8 stuks - men komt er voor uit Amerika e 4,00
Portie Gelderse worst e 3,50
Posthoorntjes - 8 stuks - warme gehaktballetjes e 4,25
Portie Gilissen Pang Sit - 6 stuks e 4,25
Portie Hollandse Salami e 3,50
Voorhoutjes - 6 stuks - pikante mini loempiaatjes e 4,25
Portie oude kaas e 5,00
Portie Ossenworst garni - 2 ons e 6,50
Half bittergarnituur e 8,00
Halve Mata Hari e 8,00
Kaasstengels e 4,25
Bittergarnituur - bitterballen, Gelderse worst, oude kaas, Hollandse salami e 13,00
Mata Hari bittergarnituur - alles warm e 13,50
Wat betekent dat je niets van de ambassade ziet. De sate is trouwens wel baas.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, dat etablissement heb ik reeds bezocht. Zo 'baas' is het niet, acceptabel wel.
Met uitzicht op de Amerikaanse ambassade.
In de zomer ontnemen de bomen het zicht.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat betekent dat je niets van de ambassade ziet. De sate is trouwens wel baas.
Ik ben helemaal voor.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef eriksd het volgende:
Kunnen we niet in Den Haag, met evt. een "gezellige en leerzame" activiteit? Rondleiding op het binnenhof ofzo?
Dit is toch niet serieus?quote:Op maandag 14 mei 2012 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor.
Voorlichtingsprogramma en rondleidingen op maat voor groepen
Scholen en andere geïnteresseerden kunnen een voorlichtingsprogramma of een rondleiding op maat van de Tweede Kamer volgen (minimaal 10 en maximaal 30 personen). U kunt reserveren of meer informatie verkrijgen via telefoon: 070 - 318 3055. Aan beide programma's zijn geen kosten verbonden.
Maar wij zijn de middelbare schoolbanken niet ontgroeid.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dit is toch niet serieus?
Dat heb ik paar jaar geleden gehad met vwo.
Kom jij ook nog naar de meet? We moeten wel weten wat er op die hoerige hakjes loopt.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Zo zo, VWO. Toe maar.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Een meisje die met gemak van Tama wintquote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kom jij ook nog naar de meet? We moeten wel weten wat er op die hoerige hakjes loopt.
Misschien mag je binnenkort metquote:Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel grappig. Ik wil alleen niet het enige meisje zijn, dat is raar.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Kom jij ook nog naar de meet? We moeten wel weten wat er op die hoerige hakjes loopt.
Ik ben eigenlijk ook een meisje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel grappig. Ik wil alleen niet het enige meisje zijn, dat is raar.
We halen Tamashii ook wel over.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:19 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel grappig. Ik wil alleen niet het enige meisje zijn, dat is raar.
Er komt maar één meet, op 14 juli. De vraag is alleen of we het in Utrecht of Den Haag doen. Het maakt mij niet zoveel uit eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:54 schreef KoosVogels het volgende:
Het is voor mij het een of het ander. Ga niet naar beide meets.
Dat zullen we nog wel eens zien. Mietje.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:54 schreef KoosVogels het volgende:
Het is voor mij het een of het ander. Ga niet naar beide meets.
Ik weiger om voor hen een knieval te maken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:54 schreef remlof het volgende:
Gewoon 14 juli, de Postillon in Utrecht. Dat is makkelijker voor al die boeren uit het oosten des lands.
Zwichten zal je.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik weiger om voor hen een knieval te maken.
Puik plan!quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zomermeet? Op het strand met bier, niet in de stad.
Wie zegt dat het 14 juli mooi weer is?quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Dit heeft de potentie tot een legendarische POLmeet, waarbij er gegadigden in de zee zullen kotsen en pissen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 02:28 schreef Bolkesteijn het volgende:
Projectie.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit heeft de potentie tot een legendarische POLmeet, waarbij er gegadigden in de zee zullen kotsen en pissen.
Om de volgende dag op het strand wakker te worden naast een Russische postorderbruid met een Mike Tyson tattoo?quote:Op dinsdag 29 mei 2012 07:29 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dit heeft de potentie tot een legendarische POLmeet, waarbij er gegadigden in de zee zullen kotsen en pissen.
Reya kent z'n adresjes wel, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 08:19 schreef JoaC het volgende:
[..]
Om de volgende dag op het strand wakker te worden naast een Russische postorderbruid met een Mike Tyson tattoo?
Ik ben altijd discreet geweest over uw wensen, dan mag u dat ook wel zijn aangaande mijn werkzaamheden.quote:
We komen er wel.quote:
Schattig.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:51 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kom alleen als Koos komt. Dat wordt Ajax-Utrecht.
De vorige keer was een glas bier toch voldoende om hem buiten gevecht te stellen?quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:53 schreef Hexagon het volgende:
Nemen we ook allemaal honkbalknuppels, ijzeren staven en fietskettingen mee voor als php zich nog durft te vertonen?
In slaap vallen, dat is pas schattig.quote:
Wel meer dan een plus een fles wijn. En toen had hij ons al geheel op eenn bierverbod gezet in die tent.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De vorige keer was een glas bier toch voldoende om hem buiten gevecht te stellen?
Dat hangt van het type Fok!ster af.quote:Op woensdag 6 juni 2012 19:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In slaap vallen, dat is pas schattig.
Ik ga niet naar Nijmegenquote:Op woensdag 6 juni 2012 22:31 schreef Picchia het volgende:
Ik kom waarschijnlijk wel, maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een alternatieve locatie.
Dan heb je genoeg tijd om reflectief bier te drinken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef remlof het volgende:
Meldt, dan ben ik wel klaar met al m'n antibioticakuurtjes
Nee, provinciaaltje, ik kom ook.quote:
Erik’s huis is losgekoppeld van de Matrix.quote:
Ik heb geen balkon.quote:
Dat kunt u wel stellen. Een aardige bouwval. Maar ik woon er met plezier, voor een prikkie, binnen de ring.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erik’s huis is losgekoppeld van de Matrix.
Gok dat het een klein onooglijk hokje achter een restaurant in Chinatown is. Totaal niet te traceren.
Niet zo over de seksspeeltjes van VS.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar ik woon er met plezier, voor een prikkie, binnen de ring.
Komt die ookquote:
Smeerpijp.quote:
Kan ze je al een beetje leren kennen. Als roomie.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Smeerpijp.
Als ze zou verschijnen op de meet zou het wel dapper zijn.
Den Haag is voorgesteld, maar er is weinig concreets uitgekomen, dus Utrecht lijkt mij nog steeds gewoon het handigste.quote:
Dapper!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Smeerpijp.
Als ze zou verschijnen op de meet zou het wel dapper zijn.
Kijk maar uit. Straks ben ik daar echt. Gezellig.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan ze je al een beetje leren kennen. Als roomie.
Neem je Montecristo's maar mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:08 schreef TitusPullo het volgende:
Gaan we naar zo'n rotkroeg waar je binnen mag roken?
Die rook ik niet in Utrecht.quote:
Waarschijnlijk wel. Er zitten een stel schoorstenen tussen, tot mijn groot verdriet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:08 schreef TitusPullo het volgende:
Gaan we naar zo'n rotkroeg waar je binnen mag roken?
Sigaren. Heb hier nog een kistje liggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Er zitten een stel schoorstenen tussen, tot mijn groot verdriet.
Vervloekt. Laten we het maar in het park in Rotterdam doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Er zitten een stel schoorstenen tussen, tot mijn groot verdriet.
Soms zijn er een paar accijnsverbranders een paar minuten spoorloos.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vervloekt. Laten we het maar in het park in Rotterdam doen.
Blegghquote:
betyar komt zeker niet en het staat niet vast dat Voorschrift wel komt. Blijft remlof over.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soms zijn er een paar accijnsverbranders een paar minuten spoorloos.
Net op het moment dat we ons zorgen moesten maken kwamen VS en Betyar weer de toko binnen.
Partybus lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vervloekt. Laten we het maar in het park in Rotterdam doen.
Moeten we voor 1 roker een bruine kroeg in?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
betyar komt zeker niet en het staat niet vast dat Voorschrift wel komt. Blijft remlof over.
Ja, anders komen er sancties.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moeten we voor 1 roker een bruine kroeg in?
Typisch.quote:
Ik ben flink geminderd. Laten we het daar op houden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:34 schreef waht het volgende:
remlof moest toch stoppen met roken na het ongelukkige voorval?
En ik wil geen dassenbar vol VVDersquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
Kan iemand een POL-poll maken?
Heb echt geen trek in dat krakershol.
Ik heb ook geen goede herinnering aan Henk en Ingrid die daar vorige keer waren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
Prima, dan vallen Postillion en een paar yuppenbarren af.quote:
Dat waren toch Ryan en Stali?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:47 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb ook geen goede herinnering aan Henk en Ingrid die daar vorige keer waren.
Waar zit dat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Nielsch het volgende:
Doe dan 't Neutje. Hebben terras en mooie grote rookruimte. Leuke kroeg verder ook.
Links bolwerk en op zaterdag natuurlijk tot het randje vol.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Nielsch het volgende:
Doe dan 't Neutje. Hebben terras en mooie grote rookruimte. Leuke kroeg verder ook.
Amsterdam, Krasnapolsky?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
quote:
Dat is GS, VS en mij de laatste keer anders goed bevallen.quote:
Ik gedij goed tussen paupers. Ik ben er zelf dan ook één.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is GS, VS en mij de laatste keer anders goed bevallen.
Tenminste geen paupers om je heen, geen uitbaters die je de zaak uit gooien, maar juist gedienstig personeel.
Volgens mij gedij jij alleen goed tussen vettig voedsel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik gedij goed tussen paupers. Ik ben er zelf dan ook één.
Met lijntjes, ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben er ook niet bij. Te druk met deadlines, helaas.
Van de 8 komers haken er waarschijnlijk nog 1 tot 3 af.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:48 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben er ook niet bij. Ik wil best eens met bijv. erik, GS en von_Preussen een terrasje doen, maar ik hou niet van dat massale.
En eentje is binnen een half uur dronken uit de zaak gezet.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van de 8 komers haken er waarschijnlijk nog 1 tot 3 af.
Op dat aambeeld blijf je maar hameren.quote:
Volgens mij werken er duistere krachten die een ontmoeting trachten te voorkomen.quote:
Zo kan je je vluchtgedrag ook verbloemen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef waht het volgende:
[..]
Volgens mij werken er duistere krachten die een ontmoeting trachten te voorkomen.
Mwah, het wordt wel een rechts gezelschap als ik het zo zie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo kan je je vluchtgedrag ook verbloemen.
dus moet jij er ook bij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, het wordt wel een rechts gezelschap als ik het zo zie.
Hurrbedurr.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, het wordt wel een rechts gezelschap als ik het zo zie.
Heb je de huur al betaald?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:55 schreef TitusPullo het volgende:
Ik beloof dat ik voor iedereen aardig zal zijn, al zag remlof liever een kruisje achter mijn naam staan.
Nee, ik slaap nu naast Friek_ in het park.quote:
Inderdaad, ook met een kleine groep heb ik ook nog interesse voor een gezellig samenzijn, het gaat immers niet om de massaliteit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef eriksd het volgende:
Ja, wat mij betreft gaat het gewoon door. Kom op een mannetje of 6 - 7, lijkt mij een goed gezelschap. Nu Nautilus nog overhalen om wat voor te dragen.
Klopt, VS vertelde laatst over de homo-ontmoetingsplek in het Vondelpark.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, ik slaap nu naast Friek_ in het park.
Ik wil voor 15.000 euro de opening van het banket wel verzorgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef eriksd het volgende:
Ja, wat mij betreft gaat het gewoon door. Kom op een mannetje of 6 - 7, lijkt mij een goed gezelschap. Nu Nautilus nog overhalen om wat voor te dragen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef Nielsch het volgende:
ik kwam vorige keer eigenlijk alleen om de yvonne in het echt te zien
Komt uwer hoogheid ook weer?quote:
Post dan gewoon: wegens eriksd afgelast.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:23 schreef eriksd het volgende:
Wegens ziekte, geen zin, vervelende mensen en het grafweer uitgesteld tot nader bericht.
[ afbeelding ]
Morbide obesitas valt wel onder ziektes inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Post dan gewoon: wegens eriksd afgelast.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
Het was een leuke meet, alleen jammer dat er zo weinig mensen waren!
quote:
Was vandaag, een bbq......quote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was dat de meest recente OUD-meet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |