Hurrbedurr.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, het wordt wel een rechts gezelschap als ik het zo zie.
Heb je de huur al betaald?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:55 schreef TitusPullo het volgende:
Ik beloof dat ik voor iedereen aardig zal zijn, al zag remlof liever een kruisje achter mijn naam staan.
Nee, ik slaap nu naast Friek_ in het park.quote:
Inderdaad, ook met een kleine groep heb ik ook nog interesse voor een gezellig samenzijn, het gaat immers niet om de massaliteit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef eriksd het volgende:
Ja, wat mij betreft gaat het gewoon door. Kom op een mannetje of 6 - 7, lijkt mij een goed gezelschap. Nu Nautilus nog overhalen om wat voor te dragen.
Klopt, VS vertelde laatst over de homo-ontmoetingsplek in het Vondelpark.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, ik slaap nu naast Friek_ in het park.
Ik wil voor 15.000 euro de opening van het banket wel verzorgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef eriksd het volgende:
Ja, wat mij betreft gaat het gewoon door. Kom op een mannetje of 6 - 7, lijkt mij een goed gezelschap. Nu Nautilus nog overhalen om wat voor te dragen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef Nielsch het volgende:
ik kwam vorige keer eigenlijk alleen om de yvonne in het echt te zien
Komt uwer hoogheid ook weer?quote:
Post dan gewoon: wegens eriksd afgelast.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:23 schreef eriksd het volgende:
Wegens ziekte, geen zin, vervelende mensen en het grafweer uitgesteld tot nader bericht.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |