Erik’s huis is losgekoppeld van de Matrix.quote:
Ik heb geen balkon.quote:
Dat kunt u wel stellen. Een aardige bouwval. Maar ik woon er met plezier, voor een prikkie, binnen de ring.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erik’s huis is losgekoppeld van de Matrix.
Gok dat het een klein onooglijk hokje achter een restaurant in Chinatown is. Totaal niet te traceren.
Niet zo over de seksspeeltjes van VS.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar ik woon er met plezier, voor een prikkie, binnen de ring.
Komt die ookquote:
Smeerpijp.quote:
Kan ze je al een beetje leren kennen. Als roomie.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Smeerpijp.
Als ze zou verschijnen op de meet zou het wel dapper zijn.
Den Haag is voorgesteld, maar er is weinig concreets uitgekomen, dus Utrecht lijkt mij nog steeds gewoon het handigste.quote:
Dapper!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Smeerpijp.
Als ze zou verschijnen op de meet zou het wel dapper zijn.
Kijk maar uit. Straks ben ik daar echt. Gezellig.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan ze je al een beetje leren kennen. Als roomie.
Neem je Montecristo's maar mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:08 schreef TitusPullo het volgende:
Gaan we naar zo'n rotkroeg waar je binnen mag roken?
Die rook ik niet in Utrecht.quote:
Waarschijnlijk wel. Er zitten een stel schoorstenen tussen, tot mijn groot verdriet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:08 schreef TitusPullo het volgende:
Gaan we naar zo'n rotkroeg waar je binnen mag roken?
Sigaren. Heb hier nog een kistje liggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Er zitten een stel schoorstenen tussen, tot mijn groot verdriet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |