Erik’s huis is losgekoppeld van de Matrix.quote:
Ik heb geen balkon.quote:
Dat kunt u wel stellen. Een aardige bouwval. Maar ik woon er met plezier, voor een prikkie, binnen de ring.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Erik’s huis is losgekoppeld van de Matrix.
Gok dat het een klein onooglijk hokje achter een restaurant in Chinatown is. Totaal niet te traceren.
Niet zo over de seksspeeltjes van VS.quote:Op zondag 1 juli 2012 12:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Maar ik woon er met plezier, voor een prikkie, binnen de ring.
Komt die ookquote:
Smeerpijp.quote:
Kan ze je al een beetje leren kennen. Als roomie.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Smeerpijp.
Als ze zou verschijnen op de meet zou het wel dapper zijn.
Den Haag is voorgesteld, maar er is weinig concreets uitgekomen, dus Utrecht lijkt mij nog steeds gewoon het handigste.quote:
Dapper!quote:Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Smeerpijp.
Als ze zou verschijnen op de meet zou het wel dapper zijn.
Kijk maar uit. Straks ben ik daar echt. Gezellig.quote:Op zondag 1 juli 2012 13:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan ze je al een beetje leren kennen. Als roomie.
Neem je Montecristo's maar mee.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:08 schreef TitusPullo het volgende:
Gaan we naar zo'n rotkroeg waar je binnen mag roken?
Die rook ik niet in Utrecht.quote:
Waarschijnlijk wel. Er zitten een stel schoorstenen tussen, tot mijn groot verdriet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:08 schreef TitusPullo het volgende:
Gaan we naar zo'n rotkroeg waar je binnen mag roken?
Sigaren. Heb hier nog een kistje liggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Er zitten een stel schoorstenen tussen, tot mijn groot verdriet.
Vervloekt. Laten we het maar in het park in Rotterdam doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Er zitten een stel schoorstenen tussen, tot mijn groot verdriet.
Soms zijn er een paar accijnsverbranders een paar minuten spoorloos.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vervloekt. Laten we het maar in het park in Rotterdam doen.
Blegghquote:
betyar komt zeker niet en het staat niet vast dat Voorschrift wel komt. Blijft remlof over.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soms zijn er een paar accijnsverbranders een paar minuten spoorloos.
Net op het moment dat we ons zorgen moesten maken kwamen VS en Betyar weer de toko binnen.
Partybus lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vervloekt. Laten we het maar in het park in Rotterdam doen.
Moeten we voor 1 roker een bruine kroeg in?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
betyar komt zeker niet en het staat niet vast dat Voorschrift wel komt. Blijft remlof over.
Ja, anders komen er sancties.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moeten we voor 1 roker een bruine kroeg in?
Typisch.quote:
Ik ben flink geminderd. Laten we het daar op houden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:34 schreef waht het volgende:
remlof moest toch stoppen met roken na het ongelukkige voorval?
En ik wil geen dassenbar vol VVDersquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
Kan iemand een POL-poll maken?
Heb echt geen trek in dat krakershol.
Ik heb ook geen goede herinnering aan Henk en Ingrid die daar vorige keer waren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
Prima, dan vallen Postillion en een paar yuppenbarren af.quote:
Dat waren toch Ryan en Stali?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:47 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb ook geen goede herinnering aan Henk en Ingrid die daar vorige keer waren.
Waar zit dat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Nielsch het volgende:
Doe dan 't Neutje. Hebben terras en mooie grote rookruimte. Leuke kroeg verder ook.
Links bolwerk en op zaterdag natuurlijk tot het randje vol.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Nielsch het volgende:
Doe dan 't Neutje. Hebben terras en mooie grote rookruimte. Leuke kroeg verder ook.
Amsterdam, Krasnapolsky?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
quote:
Dat is GS, VS en mij de laatste keer anders goed bevallen.quote:
Ik gedij goed tussen paupers. Ik ben er zelf dan ook één.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is GS, VS en mij de laatste keer anders goed bevallen.
Tenminste geen paupers om je heen, geen uitbaters die je de zaak uit gooien, maar juist gedienstig personeel.
Volgens mij gedij jij alleen goed tussen vettig voedsel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik gedij goed tussen paupers. Ik ben er zelf dan ook één.
Met lijntjes, ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben er ook niet bij. Te druk met deadlines, helaas.
Van de 8 komers haken er waarschijnlijk nog 1 tot 3 af.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:48 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben er ook niet bij. Ik wil best eens met bijv. erik, GS en von_Preussen een terrasje doen, maar ik hou niet van dat massale.
En eentje is binnen een half uur dronken uit de zaak gezet.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van de 8 komers haken er waarschijnlijk nog 1 tot 3 af.
Op dat aambeeld blijf je maar hameren.quote:
Volgens mij werken er duistere krachten die een ontmoeting trachten te voorkomen.quote:
Zo kan je je vluchtgedrag ook verbloemen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef waht het volgende:
[..]
Volgens mij werken er duistere krachten die een ontmoeting trachten te voorkomen.
Mwah, het wordt wel een rechts gezelschap als ik het zo zie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo kan je je vluchtgedrag ook verbloemen.
dus moet jij er ook bij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, het wordt wel een rechts gezelschap als ik het zo zie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |