Vervloekt. Laten we het maar in het park in Rotterdam doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Er zitten een stel schoorstenen tussen, tot mijn groot verdriet.
Soms zijn er een paar accijnsverbranders een paar minuten spoorloos.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vervloekt. Laten we het maar in het park in Rotterdam doen.
Blegghquote:
betyar komt zeker niet en het staat niet vast dat Voorschrift wel komt. Blijft remlof over.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soms zijn er een paar accijnsverbranders een paar minuten spoorloos.
Net op het moment dat we ons zorgen moesten maken kwamen VS en Betyar weer de toko binnen.
Partybus lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:21 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Vervloekt. Laten we het maar in het park in Rotterdam doen.
Moeten we voor 1 roker een bruine kroeg in?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
betyar komt zeker niet en het staat niet vast dat Voorschrift wel komt. Blijft remlof over.
Ja, anders komen er sancties.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moeten we voor 1 roker een bruine kroeg in?
Typisch.quote:
Ik ben flink geminderd. Laten we het daar op houden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:34 schreef waht het volgende:
remlof moest toch stoppen met roken na het ongelukkige voorval?
En ik wil geen dassenbar vol VVDersquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
Kan iemand een POL-poll maken?
Heb echt geen trek in dat krakershol.
Ik heb ook geen goede herinnering aan Henk en Ingrid die daar vorige keer waren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
Prima, dan vallen Postillion en een paar yuppenbarren af.quote:
Dat waren toch Ryan en Stali?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:47 schreef waht het volgende:
[..]
Ik heb ook geen goede herinnering aan Henk en Ingrid die daar vorige keer waren.
Waar zit dat?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Nielsch het volgende:
Doe dan 't Neutje. Hebben terras en mooie grote rookruimte. Leuke kroeg verder ook.
Links bolwerk en op zaterdag natuurlijk tot het randje vol.quote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:14 schreef Nielsch het volgende:
Doe dan 't Neutje. Hebben terras en mooie grote rookruimte. Leuke kroeg verder ook.
Amsterdam, Krasnapolsky?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:45 schreef GSbrder het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |