quote:
Dat is GS, VS en mij de laatste keer anders goed bevallen.quote:
Ik gedij goed tussen paupers. Ik ben er zelf dan ook één.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is GS, VS en mij de laatste keer anders goed bevallen.
Tenminste geen paupers om je heen, geen uitbaters die je de zaak uit gooien, maar juist gedienstig personeel.
Volgens mij gedij jij alleen goed tussen vettig voedsel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik gedij goed tussen paupers. Ik ben er zelf dan ook één.
Met lijntjes, ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 13:58 schreef Friek_ het volgende:
Ik ben er ook niet bij. Te druk met deadlines, helaas.
Van de 8 komers haken er waarschijnlijk nog 1 tot 3 af.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:48 schreef Nautilus. het volgende:
Ik ben er ook niet bij. Ik wil best eens met bijv. erik, GS en von_Preussen een terrasje doen, maar ik hou niet van dat massale.
En eentje is binnen een half uur dronken uit de zaak gezet.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Van de 8 komers haken er waarschijnlijk nog 1 tot 3 af.
Op dat aambeeld blijf je maar hameren.quote:
Volgens mij werken er duistere krachten die een ontmoeting trachten te voorkomen.quote:
Zo kan je je vluchtgedrag ook verbloemen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef waht het volgende:
[..]
Volgens mij werken er duistere krachten die een ontmoeting trachten te voorkomen.
Mwah, het wordt wel een rechts gezelschap als ik het zo zie.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo kan je je vluchtgedrag ook verbloemen.
dus moet jij er ook bij.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, het wordt wel een rechts gezelschap als ik het zo zie.
Hurrbedurr.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:13 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, het wordt wel een rechts gezelschap als ik het zo zie.
Heb je de huur al betaald?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:55 schreef TitusPullo het volgende:
Ik beloof dat ik voor iedereen aardig zal zijn, al zag remlof liever een kruisje achter mijn naam staan.
Nee, ik slaap nu naast Friek_ in het park.quote:
Inderdaad, ook met een kleine groep heb ik ook nog interesse voor een gezellig samenzijn, het gaat immers niet om de massaliteit.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef eriksd het volgende:
Ja, wat mij betreft gaat het gewoon door. Kom op een mannetje of 6 - 7, lijkt mij een goed gezelschap. Nu Nautilus nog overhalen om wat voor te dragen.
Klopt, VS vertelde laatst over de homo-ontmoetingsplek in het Vondelpark.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:13 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, ik slaap nu naast Friek_ in het park.
Ik wil voor 15.000 euro de opening van het banket wel verzorgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:59 schreef eriksd het volgende:
Ja, wat mij betreft gaat het gewoon door. Kom op een mannetje of 6 - 7, lijkt mij een goed gezelschap. Nu Nautilus nog overhalen om wat voor te dragen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:52 schreef Nielsch het volgende:
ik kwam vorige keer eigenlijk alleen om de yvonne in het echt te zien
Komt uwer hoogheid ook weer?quote:
Post dan gewoon: wegens eriksd afgelast.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:23 schreef eriksd het volgende:
Wegens ziekte, geen zin, vervelende mensen en het grafweer uitgesteld tot nader bericht.
[ afbeelding ]
Morbide obesitas valt wel onder ziektes inderdaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:32 schreef Picchia het volgende:
[..]
Post dan gewoon: wegens eriksd afgelast.
quote:Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef von_Preussen het volgende:
Het was een leuke meet, alleen jammer dat er zo weinig mensen waren!
quote:
Was vandaag, een bbq......quote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was dat de meest recente OUD-meet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |