Sssssshhh, dit is het afleid-topic. Het echte topic zit op het POL-forum waar hij niet bij kan.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef JoaC het volgende:
Een php-loze meet zou ik wel overwegen, weet niet of ik dan in Nederland ben(12/7)
Ik geloof dat mijn inentingen tegen Hepatitus-B en rabiës nog niet verlopen zijn.quote:
Dat. En als het geen Utrecht is dan het Plein in Den Haag in combinatie met een bezoek aan het parlement en/of de senaat.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
R'dam vind ik prima, maar volgens mij is en blijft Utrecht handiger vanwege locatie. Centraal gelegen, goed bereikbaar enzo.
Ah, GSbrder is uit op avontuur.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik geloof dat mijn inentingen tegen Hepatitus-B en rabiës nog niet verlopen zijn.
Dus dat is safe.
Met honden?quote:
Een avond kan raar lopen, maar dat hoef ik jou niet te vertellen.quote:
Ik kan ver weg zijn, maar zo ver van het padje, dan moet je wel uit Delft komen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:52 schreef waht het volgende:
[..]
Een avond kan raar lopen, maar dat hoef ik jou niet te vertellen.
Tja, geen limiet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan ver weg zijn, maar zo ver van het padje, dan moet je wel uit Delft komen!
Wat een bazentent.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef TitusPullo het volgende:
En daarna hier drinken:
http://www.bodegadeposthoorn.nl/
Ah, dat etablissement heb ik reeds bezocht. Zo 'baas' is het niet, acceptabel wel.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:06 schreef TitusPullo het volgende:
En daarna hier drinken:
http://www.bodegadeposthoorn.nl/
Erik heeft dit gespotquote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, dat etablissement heb ik reeds bezocht. Zo 'baas' is het niet, acceptabel wel.
Met uitzicht op de Amerikaanse ambassade.
quote:b oR Re lHaPj eS 11.00 - 21.30 uur
Gemengde nootjes met cashewnoten e 4.00
Portie bitterballen - 8 stuks - men komt er voor uit Amerika e 4,00
Portie Gelderse worst e 3,50
Posthoorntjes - 8 stuks - warme gehaktballetjes e 4,25
Portie Gilissen Pang Sit - 6 stuks e 4,25
Portie Hollandse Salami e 3,50
Voorhoutjes - 6 stuks - pikante mini loempiaatjes e 4,25
Portie oude kaas e 5,00
Portie Ossenworst garni - 2 ons e 6,50
Half bittergarnituur e 8,00
Halve Mata Hari e 8,00
Kaasstengels e 4,25
Bittergarnituur - bitterballen, Gelderse worst, oude kaas, Hollandse salami e 13,00
Mata Hari bittergarnituur - alles warm e 13,50
Wat betekent dat je niets van de ambassade ziet. De sate is trouwens wel baas.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ah, dat etablissement heb ik reeds bezocht. Zo 'baas' is het niet, acceptabel wel.
Met uitzicht op de Amerikaanse ambassade.
In de zomer ontnemen de bomen het zicht.quote:Op maandag 14 mei 2012 23:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat betekent dat je niets van de ambassade ziet. De sate is trouwens wel baas.
Ik ben helemaal voor.quote:Op maandag 14 mei 2012 22:05 schreef eriksd het volgende:
Kunnen we niet in Den Haag, met evt. een "gezellige en leerzame" activiteit? Rondleiding op het binnenhof ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |