quote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Even het lijstje erbij pakken:
Mensen die komen:
Cantfazeme
Inkomen
Hara
Djeez
Gulmez
ForumGek
rulerofdeath
dolfina-chica komt hallo zeggen
Comp_Lex
Perhaps:
Nikky
Nemephis
Rauw
laiveneertiekje
Dingest
vogelkooi
TheovS
Sawadie
---------
Tot vanavond!
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben er al. Ik sta buiten al te wachten. Ik heb binnen al mensen aangesproken, maar ze waren niet van het forum. Ik wacht tot 21:15.
Wat laag om je eerst aan te melden maar dan niet te komenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Er is niemand komen opdagen. Doe het topic maar op slot.
die middelste met die staart is tong80 als ik me niet vergisquote:
Je weet dat dat nep is hèquote:
Dat is dat filmpje welquote:
linkquote:Op zondag 6 mei 2012 11:09 schreef yvonne het volgende:
Waarom moet ik opeens denken aan een KLB meet en Lamon de enige was die op kwam dagen?
Nou, wat geniaal zegquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:09 schreef yvonne het volgende:
Waarom moet ik opeens denken aan een KLB meet en Lamon de enige was die op kwam dagen?
Ik vind dat grappig, ja. Laat mijquote:Op zondag 6 mei 2012 11:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou, wat geniaal zeg![]()
Er is wat miscommunicatie waardoor 1 iemand denkt dat er een meet is. Haha, wat lachen zeg.Vast een TTT.
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Gelukkig was deze meet niet in Amsterdam. Ik ben nu maar 4 uur weggeweest (reistijd trein + lopen door Assen + wachten bij Cheers).
Gelukkig maar dat ik niet zou komen danquote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dan sta je bij een compleet onbekende kroeg mensen aan te spreken van 'He, ben jij toevallig dofina-chica van het forum?". De reacties die dat opgeleverd moeten hebben kunnen niet anders dan fantastisch zijn.![]()
![]()
Dit dus...'euh, ben jij een Fok!ker?'quote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dan sta je bij een compleet onbekende kroeg mensen aan te spreken van 'He, ben jij toevallig dofina-chica van het forum?". De reacties die dat opgeleverd moeten hebben kunnen niet anders dan fantastisch zijn.![]()
![]()
Dat heb ik inderdaad gevraagd aan twee groepen meiden. De ene groep keek me raar aan en de andere groep stelde voor dat ik gewoon bij ze bleefquote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
![]()
Was dan gewoon bij die tweede groep meiden gaan zitten joh.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gevraagd aan twee groepen meiden. De ene groep keek me raar aan en de andere groep stelde voor dat ik gewoon bij ze bleef
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gevraagd aan twee groepen meiden. De ene groep keek me raar aan en de andere groep stelde voor dat ik gewoon bij ze bleef
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was dan gewoon bij die tweede groep meiden gaan zitten joh.
aangezien ik alleen hoi zou komen zeggen, was het stom geweest om überhaupt mijn naam te noemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
![]()
Als ik in Assen woonde, dan was ik inderdaad even blijven zittenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was dan gewoon bij die tweede groep meiden gaan zitten joh.
Ze kunnen ook doorgaan hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:48 schreef OverRated het volgende:
Sneue bedoening
Nog maar eens een reden om nooit van m'n leven een meet te bezoeken.
Ik vind er echt niks grappigs aan.quote:
[..]
Gelukkig was deze meet niet in Amsterdam. Ik ben nu maar 4 uur weggeweest (reistijd trein + lopen door Assen + wachten bij Cheers).
tjaquote:Op zondag 6 mei 2012 11:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Zij kwam inderdaad niet opdagen. Ze heeft het wel lopen promoten op het forum door bijvoorbeeld in die R&P "Nieuwe mensen ontmoeten" topics te posten. Zo kwam ik achter deze meet.
Ik heb gehoord dat jij een enorm toffe vrouw bentquote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef BrandX het volgende:
Ik vind het erg sneu voor hem
Ben zooo blij dat alle meets waar ik ben geweest gewoon de mensen kwamen opdagen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij een enorm toffe vrouw bent
Dat was het inderdaad. En omdat ik zelf al zoiets eerder heb meegemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou, wat geniaal zeg![]()
Er is wat miscommunicatie waardoor 1 iemand denkt dat er een meet is. Haha, wat lachen zeg.Vast een TTT.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:07 schreef Schalks. het volgende:
Ik vind dit geeneens grappig, zo sneu is het.
Cheers? Nah, zijn hele leuke vlotte mensen. Britten en goed volk.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
![]()
Vanaf hier word je verhaal ongeloofwaardig.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
en de andere groep stelde voor dat ik gewoon bij ze bleef
Dat is misschien nog wel kanslozer.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef Juminelle het volgende:
Naaistreek dit.
En de autisten die zelf niet durfden te komen en hier nu om lachen
Okee, er waren ook wat jongens..... maar die meiden zeiden dat ik wel mocht blijvenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:12 schreef Rode_banaan het volgende:
[..]
Vanaf hier word je verhaal ongeloofwaardig.
Dit dusquote:Op zondag 6 mei 2012 11:09 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:22 schreef LethalNinja het volgende:
al die mensen hier die verbaasd zijn en typen "wat sneu" kijk eens in 90% van de klb topics, das pas sneeu.. Dan krijg je dit..
Ik had dit wel verwacht, zielig voor degene die kwam maar die is dan helaas toch wat naïf
En dat filmpje van de meet 2011wat een falers zijn dat zeg
witte sneeu of gele sneeuquote:Op zondag 6 mei 2012 12:22 schreef LethalNinja het volgende:
al die mensen hier die verbaasd zijn en typen "wat sneu" kijk eens in 90% van de klb topics, das pas sneeu.. Dan krijg je dit..
Ik had dit wel verwacht, zielig voor degene die kwam maar die is dan helaas toch wat naïf
En dat filmpje van de meet 2011wat een falers zijn dat zeg
Je gaat hem pijpen?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is echt niet expres gegaan, hoor. Aan het eind waren van de hele lijst nog 3 mensen over, incluis ik, die reageerden. Eén daarvan kon niet meer dus besloten de laatste twee ook niet te gaan. En de volgende dag ligt FOK overhoop omdat er ineens toch wel iemand was
Ik vind het echt superlullig, maar we maken het goed met hem hoor.
Waar was je dan?quote:
Wat is daar zo droevig aan dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef Marie30 het volgende:
Het meest droevige vind ik nog, dat hij in dat andere topic opnieuw een meet organiseert en dat er tot nu toe nog niemand reageert...
Je zou toch zeggen dat diegenen die het goed willen maken, nu wel naar zijn meet komen?quote:
dit dus, doen ze dat nu niet of komen ze met slappe excuses weet je wel hoe de vork in de steel zit (ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat diegenen die het goed willen maken, nu wel naar zijn meet komen?
Hij zou wel erg stom zijn te denken dat die mensen nu wel komen. Sowieso zou ik dan zelf niet eens meer komen en die mensen laten stikken.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat diegenen die het goed willen maken, nu wel naar zijn meet komen?
We hadden in de pm een nieuwe meet besproken met hem, maar dit is natuurlijk KLB waar we liever schreeuwen voor we geslagen worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Gezien je posthistorie zal ik maar niet op je dolgrappige, dwaze en constructieve posts reageren. Verantwoording is ook niet nodig. Door een wat rommelige communicatie is het mis gegaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij zou wel erg stom zijn te denken dat die mensen nu wel komen. Sowieso zou ik dan zelf niet eens meer komen en die mensen laten stikken.
Waarom zou je nog met die mensen omgaan? Je kent ze nog niet eens en ze laten je nu al zitten.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Laat ik het zo stellen: ik heb geen verwachtingen meer. Ik blijf gewoon neutraal ongeacht wat er wordt aangegeven.
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou je nog met die mensen omgaan? Je kent ze nog niet eens en ze laten je nu al zitten.
Omdat het miscommunicatie was en geen persoonlijke actie jegens Comp_Lex, faalhaas.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou je nog met die mensen omgaan? Je kent ze nog niet eens en ze laten je nu al zitten.
Blindevinkjes met oogklepjes.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
De meet was in GC waar ze zich altijd beter voelen dan KLB. Wel we weten vanaf nu wel dat dat niet zo is hé...quote:Op zondag 6 mei 2012 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hadden in de pm een nieuwe meet besproken met hem, maar dit is natuurlijk KLB waar we liever schreeuwen voor we geslagen worden.
Dat was overigens expres met een paar mensen maar gedaan, dat het nu weer een grote meet moest worden wist ik ook niet.
Dan nog. Als mensen elkaar echt graag willen zien doen ze er alles aan om elkaar te vinden. Check check en dubbelcheck. Urenlang voor de spiegel. Je beste kleding aan en goed uitslapen. Goed lezen wat ook al weer de bedoeling was.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat het miscommunicatie was en geen persoonlijke actie jegens Comp_Lex, faalhaas.
hij heeft wel een punt hierquote:Op zondag 6 mei 2012 12:47 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Dan nog. Als mensen elkaar echt graag willen zien doen ze er alles aan om elkaar te vinden. Check check en dubbelcheck. Urenlang voor de spiegel. Je beste kleding aan en goed uitslapen. Goed lezen wat ook al weer de bedoeling was.
Maar in dit geval is het gewoon van ''Oeps, achja, foutje, kan gebeuren volgende keer beter''. Een waardeloze houding.
Ja goh dat is inderdaad erg lullig ken die kerel niet maar waarschijnlijk scheelt t 100 posts voor hem op zn count die die nooit meer terugkrijgtquote:Op zondag 6 mei 2012 12:47 schreef Marie30 het volgende:
maar vind het wel lullig voor Comp_Lex, heel zijn zaterdagavond naar de vaantjes...
Dat is helemaal niet waar. Cantfazeme heeft gelijk excuses gemaakt en wat nieuws met hem geregeld om het goed te maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:47 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Dan nog. Als mensen elkaar echt graag willen zien doen ze er alles aan om elkaar te vinden. Check check en dubbelcheck. Urenlang voor de spiegel. Je beste kleding aan en goed uitslapen. Goed lezen wat ook al weer de bedoeling was.
Maar in dit geval is het gewoon van ''Oeps, achja, foutje, kan gebeuren volgende keer beter''. Een waardeloze houding.
Heb echt medelijden met die jongenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
die middelste quote " heb binnen al mensen aangesproken maar waren niet van het forum "![]()
![]()
![]()
Krijg echt een mental image van zon autist die half aarzelend naar een groepje mensen toeloopt "Ja, euh.. misschien een rare vraag maarem... zijn jullie van fok ? "![]()
ga stuk hier
is ook wel zielig maar toch toen ik dat las was mn pokerface wegquote:Op zondag 6 mei 2012 12:50 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Heb echt medelijden met die jongen
En dat is een goed gebaar daar niet van. Maar de ondertoon blijft toch dat de ontmoeting oorspronkelijk toch niet zo'n prioriteit had, terwijl de beste jonge er zich op had verheugd. Dan zit er toch wat scheef in de sociale relatie.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Cantfazeme heeft gelijk excuses gemaakt en wat nieuws met hem geregeld om het goed te maken.
Ik denk niet dat hij een tweede keer zal komen maar nu ook denkt; "fuck it, stik er maar in."quote:Op zondag 6 mei 2012 12:57 schreef Loppe het volgende:
Het leuke is dat ie zich zelf een tweede keer gaat laten naaien.
Was hij maar genaaid, dan was hij iig niet voor niets geweest.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:57 schreef Loppe het volgende:
heb nog getwijfeld over dat woordquote:Op zondag 6 mei 2012 13:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was hij maar genaaid, dan was hij iig niet voor niets geweest.
Ik ga jou geen verantwoording afleggen wat er op de zaterdagavond gespeeld heeft waardoor ik mij moest afmelden.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:56 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
En dat is een goed gebaar daar niet van. Maar de ondertoon blijft toch dat de ontmoeting oorspronkelijk toch niet zo'n prioriteit had, terwijl de beste jonge er zich op had verheugd. Dan zit er toch wat scheef in de sociale relatie.
Toekomstvisie?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:57 schreef Loppe het volgende:
Dat zou ook slechte PR zijn. Je kan beter je gezicht redden.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:03 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik ga jou geen verantwoording afleggen wat er op de zaterdagavond gespeeld heeft waardoor ik mij moest afmelden.
Ik vond het zelf ook jammer. Want ik vind het zelf leuk om onbekenden te ontmoeten.
Omdat? Wijzen als een kleutertje is nergens voor nodig.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:07 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Dat zou ook slechte PR zijn. Je kan beter je gezicht redden.
Hij laat zijn gezicht toch niet zienquote:Op zondag 6 mei 2012 13:07 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Dat zou ook slechte PR zijn. Je kan beter je gezicht redden.
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Het is natuurlijk vrij duidelijk waarom 1 van de 8 die op de lijst staan niet gekomen zijn. De afhakers zijn stuk voor stuk mensen die het verleerd hebben of simpelweg nooit geleerd hebben in het echt met nieuwe mensen te communiceren en alleen maar aan hun PC gekluisterd zitten. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat velen niet durven te komen omdat ze hier op het forum te hoog van de toren geblazen hebben en ze bang zijn dat die grote praatjes irl al gauw ontmaskerd worden. Internethelden, kutautisten en lafaards.
Het is natuurlijk vrij duidelijk waarom 1 van de 8 die op de lijst staan niet gekomen zijn. De afhakers zijn stuk voor stuk mensen die het verleerd hebben of simpelweg nooit geleerd hebben in het echt met nieuwe mensen te communiceren en alleen maar aan hun PC gekluisterd zitten. Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat velen niet durven te komen omdat ze hier op het forum te hoog van de toren geblazen hebben en ze bang zijn dat die grote praatjes irl al gauw ontmaskerd worden. Internethelden, kutautisten en lafaards.
Mooi stukje tekst.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Tussen je beentjes... Weinig indruk gemaakt zo te horenquote:
TS heeft dan nog geluk gehad, zo te horen.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:55 schreef Rectum het volgende:
Meet in Assen :D :') #2
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat laag om je eerst aan te melden maar dan niet te komen![]()
Waar is je link naar de meet topic?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:05 schreef shaderon het volgende:
Ik sta nu bij de FOK! meet, waar is iedereen??
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
![]()
Gebeurt.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:24 schreef larry_flynt het volgende:
Sneu! Vooral omdat hij de meet had gevonden in een topic in R&P hoe nieuwe mensen te ontmoeten.... Doet ie zn best om nieuwe mensen te ontmoeten gebeurd er dit!
Ten eerste: iemand een ''kleuter'' noemen is ironie pur sang.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:10 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Omdat? Wijzen als een kleutertje is nergens voor nodig.
Duidelijk.quote:
Jij was ook niet bij de meet waar Lamon in zijn eentje kwam?quote:
Linkje SVPquote:
quote:
De eerste keer dat ik dit filmpje zag moest ik zo lachen.quote:
Dat is niet echt. Er zullen vast wat compleet kansloze figuren op FOK! zitten, maar de meeste zullen gewoon normale mensen zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dit filmpje zag moest ik zo lachen.Maar is het nou echt of niet? De ene zegt van wel, de ander zegt van niet. Wat is het nou?
Neen, je bent duidelijk nog nooit op een KLB-meet geweestquote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Duidelijk.
Omdat ze toch achter hun computers schuilen? 9Gag of 4Chan foto's posten is toch keistoer? Grinniken als paarden naast elkaar. Oftewel de mooiboi en de wittebleek genoemd.
Kortom samengevat; het gespuis wat KLB heet?
Zeker echt!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dit filmpje zag moest ik zo lachen.Maar is het nou echt of niet? De ene zegt van wel, de ander zegt van niet. Wat is het nou?
Ik stem vóór, met optioneel verslag in topicvorm over de ervaringquote:Op zondag 6 mei 2012 14:12 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat iedereen die niet is komen opdagen comp_lex moet trakteren op een lekkere hoer.
En dan wel een escort zodat ze naar hem toekomt en hetzelfde verhaal niet opnieuw hoeft te gebeuren.
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is niet echt. Er zullen vast wat compleet kansloze figuren op FOK! zitten, maar de meeste zullen gewoon normale mensen zijn
[..]
Dit dusquote:
Het is best grappig, maar ik kan het me denk ik net iets te goed voorstellen. Heb je eindelijk besloten het er eens op te wagen en een stel FOK!ers te meeten (waarbij het nog maar de vraag is of het wel een beetje normale lui zijn) kom je daar na 4 uur reizen eindelijk aan. Vraag je ook nog iemand of hij toevallig van FOK! is en druip je uiteindelijk met een kutervaring af naar huis.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit dus
Het is wel asociaal en niet leuk voor die gast maar dat betekent toch niet dat het niet grappig kan zijn
Fout. Het was Lamon, ManianMan en ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij was ook niet bij de meet waar Lamon in zijn eentje kwam?
Best sneu.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:56 schreef Splutje het volgende:
Ik zie die nerd al verslagen staan in die kroeg
Waarom hebben jullie geen foto gemaakt?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Fout. Het was Lamon, ManianMan en ik.
Die zijn wel gemaakt hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie geen foto gemaakt?
Of hebben jij en ManianMan je verstopt voor Lamon?
Ik heb hem ooit zien lopen en ik omschreef hem toen als "maniakaal"quote:
Klopt. Maar dat was waarschijnlijk allemaal onderdeel van zijn 'sociale experiment'.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hebben jullie je samen afgetrokken terwijl jullie in de spiegel keken?
Nouu ik vind het grappig, ik ben een autistquote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef Juminelle het volgende:
Naaistreek dit.
En de autisten die zelf niet durfden te komen en hier nu om lachen
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:46 schreef Piye het volgende:
Nu vraag ik me trouwens af of de KLB-ers net zo coulant zouden zijn als comp_lex en een tweede meet af zouden spreken.
Poll: Zouden jullie nogmaals meeten?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:23 schreef Splutje het volgende:
Krijg door dit soort topics altijd wel pijn in mijn hart door het verdwijnen van het befaamde ONZ-meet filmpje
Ik denk sowieso dan Jahr00n wel gespierd is.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
JEZUS GASTEN dat filmpje zijn jullie echt allemaal zo?
Dacht dat ik met allemaal kk gespierde gasten zat hier
Ken ik niet, beschrijf eens?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:23 schreef Splutje het volgende:
Krijg door dit soort topics altijd wel pijn in mijn hart door het verdwijnen van het befaamde ONZ-meet filmpje
Op KLB-meets komt niemand opdagen.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:30 schreef Schalks. het volgende:
Wanneer komt er een keer een KLB meet?
Dan kom ik mooi niet opdagenskkls.
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Crazy little thing called lovequote:
Een groepje dat in een rondje staat in een kroeg en geforceerd willen verbergen dat ze volledig in paniek zijn door al die mensen om zich heenquote:
Zo had ik ze tenminste herkent ja. En ze wilde allemaal zo wat in een hoekje vluchten toen ik ze aansprak.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een groepje dat in een rondje staat in een kroeg en geforceerd willen verbergen dat ze volledig in paniek zijn door al die mensen om zich heen
Vergeet die gast die luchtgitaar speelt nietquote:Op zondag 6 mei 2012 15:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een groepje dat in een rondje staat in een kroeg en geforceerd willen verbergen dat ze volledig in paniek zijn door al die mensen om zich heen
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Socios is de enige die niet beweegt op dat plaatje, wat een enge dode blikquote:Op zondag 6 mei 2012 15:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh ja, die herken ik wel nu je het zegtEn Socios natuurlijk ook
Zucht: nee.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
jawelquote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ach jaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verspilde moeite Yvonne, dit is KLB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |