hij heeft wel een punt hierquote:Op zondag 6 mei 2012 12:47 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Dan nog. Als mensen elkaar echt graag willen zien doen ze er alles aan om elkaar te vinden. Check check en dubbelcheck. Urenlang voor de spiegel. Je beste kleding aan en goed uitslapen. Goed lezen wat ook al weer de bedoeling was.
Maar in dit geval is het gewoon van ''Oeps, achja, foutje, kan gebeuren volgende keer beter''. Een waardeloze houding.
Ja goh dat is inderdaad erg lullig ken die kerel niet maar waarschijnlijk scheelt t 100 posts voor hem op zn count die die nooit meer terugkrijgtquote:Op zondag 6 mei 2012 12:47 schreef Marie30 het volgende:
maar vind het wel lullig voor Comp_Lex, heel zijn zaterdagavond naar de vaantjes...
Dat is helemaal niet waar. Cantfazeme heeft gelijk excuses gemaakt en wat nieuws met hem geregeld om het goed te maken.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:47 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
Dan nog. Als mensen elkaar echt graag willen zien doen ze er alles aan om elkaar te vinden. Check check en dubbelcheck. Urenlang voor de spiegel. Je beste kleding aan en goed uitslapen. Goed lezen wat ook al weer de bedoeling was.
Maar in dit geval is het gewoon van ''Oeps, achja, foutje, kan gebeuren volgende keer beter''. Een waardeloze houding.
Heb echt medelijden met die jongenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
die middelste quote " heb binnen al mensen aangesproken maar waren niet van het forum "![]()
![]()
![]()
Krijg echt een mental image van zon autist die half aarzelend naar een groepje mensen toeloopt "Ja, euh.. misschien een rare vraag maarem... zijn jullie van fok ? "![]()
ga stuk hier
is ook wel zielig maar toch toen ik dat las was mn pokerface wegquote:Op zondag 6 mei 2012 12:50 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Heb echt medelijden met die jongen
En dat is een goed gebaar daar niet van. Maar de ondertoon blijft toch dat de ontmoeting oorspronkelijk toch niet zo'n prioriteit had, terwijl de beste jonge er zich op had verheugd. Dan zit er toch wat scheef in de sociale relatie.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Cantfazeme heeft gelijk excuses gemaakt en wat nieuws met hem geregeld om het goed te maken.
Ik denk niet dat hij een tweede keer zal komen maar nu ook denkt; "fuck it, stik er maar in."quote:Op zondag 6 mei 2012 12:57 schreef Loppe het volgende:
Het leuke is dat ie zich zelf een tweede keer gaat laten naaien.
Was hij maar genaaid, dan was hij iig niet voor niets geweest.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:57 schreef Loppe het volgende:
heb nog getwijfeld over dat woordquote:Op zondag 6 mei 2012 13:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was hij maar genaaid, dan was hij iig niet voor niets geweest.
Ik ga jou geen verantwoording afleggen wat er op de zaterdagavond gespeeld heeft waardoor ik mij moest afmelden.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:56 schreef LavenderTown het volgende:
[..]
En dat is een goed gebaar daar niet van. Maar de ondertoon blijft toch dat de ontmoeting oorspronkelijk toch niet zo'n prioriteit had, terwijl de beste jonge er zich op had verheugd. Dan zit er toch wat scheef in de sociale relatie.
Toekomstvisie?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:57 schreef Loppe het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |