Waar was je dan?quote:
Wat is daar zo droevig aan dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef Marie30 het volgende:
Het meest droevige vind ik nog, dat hij in dat andere topic opnieuw een meet organiseert en dat er tot nu toe nog niemand reageert...
Je zou toch zeggen dat diegenen die het goed willen maken, nu wel naar zijn meet komen?quote:
dit dus, doen ze dat nu niet of komen ze met slappe excuses weet je wel hoe de vork in de steel zit (ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat diegenen die het goed willen maken, nu wel naar zijn meet komen?
Hij zou wel erg stom zijn te denken dat die mensen nu wel komen. Sowieso zou ik dan zelf niet eens meer komen en die mensen laten stikken.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat diegenen die het goed willen maken, nu wel naar zijn meet komen?
We hadden in de pm een nieuwe meet besproken met hem, maar dit is natuurlijk KLB waar we liever schreeuwen voor we geslagen worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Gezien je posthistorie zal ik maar niet op je dolgrappige, dwaze en constructieve posts reageren. Verantwoording is ook niet nodig. Door een wat rommelige communicatie is het mis gegaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij zou wel erg stom zijn te denken dat die mensen nu wel komen. Sowieso zou ik dan zelf niet eens meer komen en die mensen laten stikken.
Waarom zou je nog met die mensen omgaan? Je kent ze nog niet eens en ze laten je nu al zitten.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Laat ik het zo stellen: ik heb geen verwachtingen meer. Ik blijf gewoon neutraal ongeacht wat er wordt aangegeven.
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou je nog met die mensen omgaan? Je kent ze nog niet eens en ze laten je nu al zitten.
Omdat het miscommunicatie was en geen persoonlijke actie jegens Comp_Lex, faalhaas.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou je nog met die mensen omgaan? Je kent ze nog niet eens en ze laten je nu al zitten.
Blindevinkjes met oogklepjes.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
De meet was in GC waar ze zich altijd beter voelen dan KLB. Wel we weten vanaf nu wel dat dat niet zo is hé...quote:Op zondag 6 mei 2012 12:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hadden in de pm een nieuwe meet besproken met hem, maar dit is natuurlijk KLB waar we liever schreeuwen voor we geslagen worden.
Dat was overigens expres met een paar mensen maar gedaan, dat het nu weer een grote meet moest worden wist ik ook niet.
Dan nog. Als mensen elkaar echt graag willen zien doen ze er alles aan om elkaar te vinden. Check check en dubbelcheck. Urenlang voor de spiegel. Je beste kleding aan en goed uitslapen. Goed lezen wat ook al weer de bedoeling was.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat het miscommunicatie was en geen persoonlijke actie jegens Comp_Lex, faalhaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |