Okee, er waren ook wat jongens..... maar die meiden zeiden dat ik wel mocht blijvenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:12 schreef Rode_banaan het volgende:
[..]
Vanaf hier word je verhaal ongeloofwaardig.
Dit dusquote:Op zondag 6 mei 2012 11:09 schreef yvonne het volgende:
Waarom moet ik opeens denken aan een KLB meet en Lamon de enige was die op kwam dagen?
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:22 schreef LethalNinja het volgende:
al die mensen hier die verbaasd zijn en typen "wat sneu" kijk eens in 90% van de klb topics, das pas sneeu.. Dan krijg je dit..
Ik had dit wel verwacht, zielig voor degene die kwam maar die is dan helaas toch wat naïf
En dat filmpje van de meet 2011wat een falers zijn dat zeg
witte sneeu of gele sneeuquote:Op zondag 6 mei 2012 12:22 schreef LethalNinja het volgende:
al die mensen hier die verbaasd zijn en typen "wat sneu" kijk eens in 90% van de klb topics, das pas sneeu.. Dan krijg je dit..
Ik had dit wel verwacht, zielig voor degene die kwam maar die is dan helaas toch wat naïf
En dat filmpje van de meet 2011wat een falers zijn dat zeg
Je gaat hem pijpen?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is echt niet expres gegaan, hoor. Aan het eind waren van de hele lijst nog 3 mensen over, incluis ik, die reageerden. Eén daarvan kon niet meer dus besloten de laatste twee ook niet te gaan. En de volgende dag ligt FOK overhoop omdat er ineens toch wel iemand was
Ik vind het echt superlullig, maar we maken het goed met hem hoor.
Waar was je dan?quote:
Wat is daar zo droevig aan dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef Marie30 het volgende:
Het meest droevige vind ik nog, dat hij in dat andere topic opnieuw een meet organiseert en dat er tot nu toe nog niemand reageert...
Je zou toch zeggen dat diegenen die het goed willen maken, nu wel naar zijn meet komen?quote:
dit dus, doen ze dat nu niet of komen ze met slappe excuses weet je wel hoe de vork in de steel zit (ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat diegenen die het goed willen maken, nu wel naar zijn meet komen?
Hij zou wel erg stom zijn te denken dat die mensen nu wel komen. Sowieso zou ik dan zelf niet eens meer komen en die mensen laten stikken.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat diegenen die het goed willen maken, nu wel naar zijn meet komen?
We hadden in de pm een nieuwe meet besproken met hem, maar dit is natuurlijk KLB waar we liever schreeuwen voor we geslagen worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:38 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Gezien je posthistorie zal ik maar niet op je dolgrappige, dwaze en constructieve posts reageren. Verantwoording is ook niet nodig. Door een wat rommelige communicatie is het mis gegaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij zou wel erg stom zijn te denken dat die mensen nu wel komen. Sowieso zou ik dan zelf niet eens meer komen en die mensen laten stikken.
Waarom zou je nog met die mensen omgaan? Je kent ze nog niet eens en ze laten je nu al zitten.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:42 schreef Comp_Lex het volgende:
Laat ik het zo stellen: ik heb geen verwachtingen meer. Ik blijf gewoon neutraal ongeacht wat er wordt aangegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |