Het is best grappig, maar ik kan het me denk ik net iets te goed voorstellen. Heb je eindelijk besloten het er eens op te wagen en een stel FOK!ers te meeten (waarbij het nog maar de vraag is of het wel een beetje normale lui zijn) kom je daar na 4 uur reizen eindelijk aan. Vraag je ook nog iemand of hij toevallig van FOK! is en druip je uiteindelijk met een kutervaring af naar huis.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:53 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit dus
Het is wel asociaal en niet leuk voor die gast maar dat betekent toch niet dat het niet grappig kan zijn
Fout. Het was Lamon, ManianMan en ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij was ook niet bij de meet waar Lamon in zijn eentje kwam?
Best sneu.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:56 schreef Splutje het volgende:
Ik zie die nerd al verslagen staan in die kroeg
Waarom hebben jullie geen foto gemaakt?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Fout. Het was Lamon, ManianMan en ik.
Die zijn wel gemaakt hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie geen foto gemaakt?
Of hebben jij en ManianMan je verstopt voor Lamon?
Ik heb hem ooit zien lopen en ik omschreef hem toen als "maniakaal"quote:
Klopt. Maar dat was waarschijnlijk allemaal onderdeel van zijn 'sociale experiment'.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:13 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Hebben jullie je samen afgetrokken terwijl jullie in de spiegel keken?
Nouu ik vind het grappig, ik ben een autistquote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef Juminelle het volgende:
Naaistreek dit.
En de autisten die zelf niet durfden te komen en hier nu om lachen
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:46 schreef Piye het volgende:
Nu vraag ik me trouwens af of de KLB-ers net zo coulant zouden zijn als comp_lex en een tweede meet af zouden spreken.
Poll: Zouden jullie nogmaals meeten?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zondag 6 mei 2012 15:23 schreef Splutje het volgende:
Krijg door dit soort topics altijd wel pijn in mijn hart door het verdwijnen van het befaamde ONZ-meet filmpje
Ik denk sowieso dan Jahr00n wel gespierd is.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
JEZUS GASTEN dat filmpje zijn jullie echt allemaal zo?
Dacht dat ik met allemaal kk gespierde gasten zat hier
Ken ik niet, beschrijf eens?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:23 schreef Splutje het volgende:
Krijg door dit soort topics altijd wel pijn in mijn hart door het verdwijnen van het befaamde ONZ-meet filmpje
Op KLB-meets komt niemand opdagen.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:30 schreef Schalks. het volgende:
Wanneer komt er een keer een KLB meet?
Dan kom ik mooi niet opdagenskkls.
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Crazy little thing called lovequote:
Een groepje dat in een rondje staat in een kroeg en geforceerd willen verbergen dat ze volledig in paniek zijn door al die mensen om zich heenquote:
Zo had ik ze tenminste herkent ja. En ze wilde allemaal zo wat in een hoekje vluchten toen ik ze aansprak.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een groepje dat in een rondje staat in een kroeg en geforceerd willen verbergen dat ze volledig in paniek zijn door al die mensen om zich heen
Vergeet die gast die luchtgitaar speelt nietquote:Op zondag 6 mei 2012 15:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een groepje dat in een rondje staat in een kroeg en geforceerd willen verbergen dat ze volledig in paniek zijn door al die mensen om zich heen
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Socios is de enige die niet beweegt op dat plaatje, wat een enge dode blikquote:Op zondag 6 mei 2012 15:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh ja, die herken ik wel nu je het zegtEn Socios natuurlijk ook
Zucht: nee.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dit filmpje zag moest ik zo lachen.Maar is het nou echt of niet? De ene zegt van wel, de ander zegt van niet. Wat is het nou?
jawelquote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dit filmpje zag moest ik zo lachen.Maar is het nou echt of niet? De ene zegt van wel, de ander zegt van niet. Wat is het nou?
Ach jaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verspilde moeite Yvonne, dit is KLB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |