Ik denk sowieso dan Jahr00n wel gespierd is.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
JEZUS GASTEN dat filmpje zijn jullie echt allemaal zo?
Dacht dat ik met allemaal kk gespierde gasten zat hier
Ken ik niet, beschrijf eens?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:23 schreef Splutje het volgende:
Krijg door dit soort topics altijd wel pijn in mijn hart door het verdwijnen van het befaamde ONZ-meet filmpje
Op KLB-meets komt niemand opdagen.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:30 schreef Schalks. het volgende:
Wanneer komt er een keer een KLB meet?
Dan kom ik mooi niet opdagenskkls.
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Crazy little thing called lovequote:
Een groepje dat in een rondje staat in een kroeg en geforceerd willen verbergen dat ze volledig in paniek zijn door al die mensen om zich heenquote:
Zo had ik ze tenminste herkent ja. En ze wilde allemaal zo wat in een hoekje vluchten toen ik ze aansprak.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een groepje dat in een rondje staat in een kroeg en geforceerd willen verbergen dat ze volledig in paniek zijn door al die mensen om zich heen
Vergeet die gast die luchtgitaar speelt nietquote:Op zondag 6 mei 2012 15:39 schreef Splutje het volgende:
[..]
Een groepje dat in een rondje staat in een kroeg en geforceerd willen verbergen dat ze volledig in paniek zijn door al die mensen om zich heen
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:57 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Socios is de enige die niet beweegt op dat plaatje, wat een enge dode blikquote:Op zondag 6 mei 2012 15:39 schreef OverRated het volgende:
[..]
Oh ja, die herken ik wel nu je het zegtEn Socios natuurlijk ook
Zucht: nee.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dit filmpje zag moest ik zo lachen.Maar is het nou echt of niet? De ene zegt van wel, de ander zegt van niet. Wat is het nou?
jawelquote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dit filmpje zag moest ik zo lachen.Maar is het nou echt of niet? De ene zegt van wel, de ander zegt van niet. Wat is het nou?
Ach jaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Verspilde moeite Yvonne, dit is KLB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |