Gelukkig maar dat ik niet zou komen danquote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dan sta je bij een compleet onbekende kroeg mensen aan te spreken van 'He, ben jij toevallig dofina-chica van het forum?". De reacties die dat opgeleverd moeten hebben kunnen niet anders dan fantastisch zijn.![]()
![]()
Dit dus...'euh, ben jij een Fok!ker?'quote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dan sta je bij een compleet onbekende kroeg mensen aan te spreken van 'He, ben jij toevallig dofina-chica van het forum?". De reacties die dat opgeleverd moeten hebben kunnen niet anders dan fantastisch zijn.![]()
![]()
Dat heb ik inderdaad gevraagd aan twee groepen meiden. De ene groep keek me raar aan en de andere groep stelde voor dat ik gewoon bij ze bleefquote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
![]()
Was dan gewoon bij die tweede groep meiden gaan zitten joh.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gevraagd aan twee groepen meiden. De ene groep keek me raar aan en de andere groep stelde voor dat ik gewoon bij ze bleef
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gevraagd aan twee groepen meiden. De ene groep keek me raar aan en de andere groep stelde voor dat ik gewoon bij ze bleef
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was dan gewoon bij die tweede groep meiden gaan zitten joh.
aangezien ik alleen hoi zou komen zeggen, was het stom geweest om überhaupt mijn naam te noemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
![]()
Als ik in Assen woonde, dan was ik inderdaad even blijven zittenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was dan gewoon bij die tweede groep meiden gaan zitten joh.
Ze kunnen ook doorgaan hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:48 schreef OverRated het volgende:
Sneue bedoening
Nog maar eens een reden om nooit van m'n leven een meet te bezoeken.
Ik vind er echt niks grappigs aan.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Gelukkig was deze meet niet in Amsterdam. Ik ben nu maar 4 uur weggeweest (reistijd trein + lopen door Assen + wachten bij Cheers).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |