Na vind ik echt lullig Meet in Amsterdam laten schieten voor deze en dan komt er niemandquote:
no way !quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Er is niemand komen opdagen. Doe het topic maar op slot.
Meen je niet? Na het vorige topic zag ik maar 3 mensen vetgedrukt waaronder ik. De rest had zich niets laten horen.. En Hara kende ik al.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben er al. Ik sta buiten al te wachten. Ik heb binnen al mensen aangesproken, maar ze waren niet van het forum. Ik wacht tot 21:15.
Idemquote:Op zondag 6 mei 2012 09:13 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Meen je niet? Na het vorige topic zag ik maar 3 mensen vetgedrukt waaronder ik. De rest had zich niets laten horen.. En Hara kende ik al.
Dus ging ervan uit dat verder niemand meer kwam aangezien er gezeur was ontstaan over de plek. Beetje jammer. Daardoor is er bij mij verwarring omtstaan en zat. avond doorgeboekt. Ik had het even beter moeten laten weten dat ik niet meer kon, en daar bied ik ook mijn excuses voor aan. Ik dacht dat jij ook niet kon. Jij stond nml. niet vetgedrukt.
(Rest p. DM)
Gelukkig was deze meet niet in Amsterdam. Ik ben nu maar 4 uur weggeweest (reistijd trein + lopen door Assen + wachten bij Cheers).quote:Op zondag 6 mei 2012 03:20 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Na vind ik echt lullig Meet in Amsterdam laten schieten voor deze en dan komt er niemand
Dan nog. Ik vind het niet leuk. Dat bedoel ik ook persoonlijk. Het is gewoon wat rommelig verlopen. Per DM gaf ik ook al aan je kosten op een rondje Hoogeveen te willen vergoeden .quote:Op zondag 6 mei 2012 10:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Gelukkig was deze meet niet in Amsterdam. Ik ben nu maar 4 uur weggeweest (reistijd trein + lopen door Assen + wachten bij Cheers).
dat is wel erg triest dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Zij kwam inderdaad niet opdagen. Ze heeft het wel lopen promoten op het forum door zelfs in die R&P "Nieuwe mensen ontmoeten" topics te posten. Zo kwam ik achter deze meet.
____________quote:Op zondag 6 mei 2012 11:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Zij kwam inderdaad niet opdagen. Ze heeft het wel lopen promoten op het forum door zelfs in die R&P "Nieuwe mensen ontmoeten" topics te posten. Zo kwam ik achter deze meet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |