quote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Even het lijstje erbij pakken:
Mensen die komen:
Cantfazeme
Inkomen
Hara
Djeez
Gulmez
ForumGek
rulerofdeath
dolfina-chica komt hallo zeggen
Comp_Lex
Perhaps:
Nikky
Nemephis
Rauw
laiveneertiekje
Dingest
vogelkooi
TheovS
Sawadie
---------
Tot vanavond!
quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben er al. Ik sta buiten al te wachten. Ik heb binnen al mensen aangesproken, maar ze waren niet van het forum. Ik wacht tot 21:15.
Wat laag om je eerst aan te melden maar dan niet te komenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Er is niemand komen opdagen. Doe het topic maar op slot.
die middelste met die staart is tong80 als ik me niet vergisquote:
Je weet dat dat nep is hèquote:
Dat is dat filmpje welquote:
linkquote:Op zondag 6 mei 2012 11:09 schreef yvonne het volgende:
Waarom moet ik opeens denken aan een KLB meet en Lamon de enige was die op kwam dagen?
Nou, wat geniaal zegquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:09 schreef yvonne het volgende:
Waarom moet ik opeens denken aan een KLB meet en Lamon de enige was die op kwam dagen?
Ik vind dat grappig, ja. Laat mijquote:Op zondag 6 mei 2012 11:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou, wat geniaal zeg![]()
Er is wat miscommunicatie waardoor 1 iemand denkt dat er een meet is. Haha, wat lachen zeg.Vast een TTT.
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Gelukkig was deze meet niet in Amsterdam. Ik ben nu maar 4 uur weggeweest (reistijd trein + lopen door Assen + wachten bij Cheers).
Gelukkig maar dat ik niet zou komen danquote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dan sta je bij een compleet onbekende kroeg mensen aan te spreken van 'He, ben jij toevallig dofina-chica van het forum?". De reacties die dat opgeleverd moeten hebben kunnen niet anders dan fantastisch zijn.![]()
![]()
Dit dus...'euh, ben jij een Fok!ker?'quote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
En dan sta je bij een compleet onbekende kroeg mensen aan te spreken van 'He, ben jij toevallig dofina-chica van het forum?". De reacties die dat opgeleverd moeten hebben kunnen niet anders dan fantastisch zijn.![]()
![]()
Dat heb ik inderdaad gevraagd aan twee groepen meiden. De ene groep keek me raar aan en de andere groep stelde voor dat ik gewoon bij ze bleefquote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
![]()
Was dan gewoon bij die tweede groep meiden gaan zitten joh.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gevraagd aan twee groepen meiden. De ene groep keek me raar aan en de andere groep stelde voor dat ik gewoon bij ze bleef
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad gevraagd aan twee groepen meiden. De ene groep keek me raar aan en de andere groep stelde voor dat ik gewoon bij ze bleef
quote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was dan gewoon bij die tweede groep meiden gaan zitten joh.
aangezien ik alleen hoi zou komen zeggen, was het stom geweest om überhaupt mijn naam te noemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
![]()
Als ik in Assen woonde, dan was ik inderdaad even blijven zittenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was dan gewoon bij die tweede groep meiden gaan zitten joh.
Ze kunnen ook doorgaan hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:48 schreef OverRated het volgende:
Sneue bedoening
Nog maar eens een reden om nooit van m'n leven een meet te bezoeken.
Ik vind er echt niks grappigs aan.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 10:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Gelukkig was deze meet niet in Amsterdam. Ik ben nu maar 4 uur weggeweest (reistijd trein + lopen door Assen + wachten bij Cheers).
tjaquote:Op zondag 6 mei 2012 11:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Zij kwam inderdaad niet opdagen. Ze heeft het wel lopen promoten op het forum door bijvoorbeeld in die R&P "Nieuwe mensen ontmoeten" topics te posten. Zo kwam ik achter deze meet.
Ik heb gehoord dat jij een enorm toffe vrouw bentquote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef BrandX het volgende:
Ik vind het erg sneu voor hem
Ben zooo blij dat alle meets waar ik ben geweest gewoon de mensen kwamen opdagen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat jij een enorm toffe vrouw bent
Dat was het inderdaad. En omdat ik zelf al zoiets eerder heb meegemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:17 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou, wat geniaal zeg![]()
Er is wat miscommunicatie waardoor 1 iemand denkt dat er een meet is. Haha, wat lachen zeg.Vast een TTT.
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:07 schreef Schalks. het volgende:
Ik vind dit geeneens grappig, zo sneu is het.
Cheers? Nah, zijn hele leuke vlotte mensen. Britten en goed volk.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
![]()
Vanaf hier word je verhaal ongeloofwaardig.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:23 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
en de andere groep stelde voor dat ik gewoon bij ze bleef
Dat is misschien nog wel kanslozer.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:57 schreef Juminelle het volgende:
Naaistreek dit.
En de autisten die zelf niet durfden te komen en hier nu om lachen
Okee, er waren ook wat jongens..... maar die meiden zeiden dat ik wel mocht blijvenquote:Op zondag 6 mei 2012 12:12 schreef Rode_banaan het volgende:
[..]
Vanaf hier word je verhaal ongeloofwaardig.
Dit dusquote:Op zondag 6 mei 2012 11:09 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:22 schreef LethalNinja het volgende:
al die mensen hier die verbaasd zijn en typen "wat sneu" kijk eens in 90% van de klb topics, das pas sneeu.. Dan krijg je dit..
Ik had dit wel verwacht, zielig voor degene die kwam maar die is dan helaas toch wat naïf
En dat filmpje van de meet 2011wat een falers zijn dat zeg
witte sneeu of gele sneeuquote:Op zondag 6 mei 2012 12:22 schreef LethalNinja het volgende:
al die mensen hier die verbaasd zijn en typen "wat sneu" kijk eens in 90% van de klb topics, das pas sneeu.. Dan krijg je dit..
Ik had dit wel verwacht, zielig voor degene die kwam maar die is dan helaas toch wat naïf
En dat filmpje van de meet 2011wat een falers zijn dat zeg
Je gaat hem pijpen?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:28 schreef Harajuku. het volgende:
Dit is echt niet expres gegaan, hoor. Aan het eind waren van de hele lijst nog 3 mensen over, incluis ik, die reageerden. Eén daarvan kon niet meer dus besloten de laatste twee ook niet te gaan. En de volgende dag ligt FOK overhoop omdat er ineens toch wel iemand was
Ik vind het echt superlullig, maar we maken het goed met hem hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |