Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Nee, pijnlijk.quote:
Smaken kunnen zeker verschillen, maar als je die twee uitvoeringen goed vond, mankeer je toch wat aan je oren. De rest was wel een kwestie van houden van.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Mijn avond was prima.
Ik vond de samenzang prima, solo waren ze slechter. Het eerste optreden heb ik gemist, ik bedacht me net na acht uur opeens dat het acht uur begon ipv half negenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Smaken kunnen zeker verschillen, maar als je die twee uitvoeringen goed vond, mankeer je toch wat aan je oren. De rest was wel een kwestie van houden van.
Ze zal zich inmiddels toch wel omgekleed hebben?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef ZaZoe het volgende:
Jessie was anderhalve week terug nog in Japan, vandaar de outfit waarschijnlijk
Het britse geneautenquote:
Ja beetje wel jaquote:
Ze zit nog steeds in haar pyamaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ze zal zich inmiddels toch wel omgekleed hebben?
Het refrein samen was wel goed ja. Maar de andere samenzang was vals net als de solo stukken. All My Life was volgens mij niet de opener, dus die heb je denk ik niet gemist. Eerste optreden was geloof ik wel ok,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond de samenzang prima, solo waren ze slechter. Het eerste optreden heb ik gemist, ik bedacht me net na acht uur opeens dat het acht uur begon ipv half negen
Ik was er ook, maar dan heb ik niet zo'n pakje aan hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:32 schreef ZaZoe het volgende:
Jessie was anderhalve week terug nog in Japan, vandaar de outfit waarschijnlijk
Oke, dan minus dezequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dit toch wel erg fijntjes na die dingen van gister bij HGT
Het publiek zou nog klappen als je een scheet laat.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
niet helemaal zuiver, maar het publiek vindt het geweldig of beter gezegd: AMAZING
Ja dit denk ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is jammer dat ze zo vals zingt want ze heeft wel een een goede stem.
quote:
gecondoleerdquote:
R.I.P. Misschien dat bij de herhaling die weer uit de dood 'wakker schrikt'quote:
Als de Sugababes weer een herformatie krijgenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef ZaZoe het volgende:
Misschien kan ze een keer invallen bij een van de vele Britse meidengroepen
Als je dit laat horen bij een pasgeborene:1 dagquote:
Volgens mij zingen ze bij Girls Aloud best wel okequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:37 schreef ZaZoe het volgende:
Misschien kan ze een keer invallen bij een van de vele Britse meidengroepen
Ja die wel, en nog lekkere meiden ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij zingen ze bij Girls Aloud best wel oke
Liedje van cheryl komt zo toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij zingen ze bij Girls Aloud best wel oke
Nee, bij 30 jaar is het knap dat je het op durft te nemen tegen al die jonkies.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:39 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind het zo irritant dat er wordt gezegd dat ze voor haar leeftijd heel goed gepresteerd heeft. WTF, gaan we nu kijken of je wel goed genoeg presteert voor je leeftijd? Oh, omdat je 18 bent was het erg goed maar als je 30 was geweest was het shit?
Niet alleen lekker, maar ook erg mooi jaquote:
quote:
Ja? Oh ik ben te laat ingeschakeld, gemist dusquote:
Ah ik ben er toch elke week welquote:
Het liedje wel, cheryl zelf nietquote:
Dat is de flaw in dit concept, alleen de audities doen de naam eer aan.quote:
ah ja dat klopt, maar Cheryl komt eerdaags ook nog optreden in de showquote:
It's amazing mike!quote:
I know, broek op de enkels!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
ah ja dat klopt, maar Cheryl komt eerdaags ook nog optreden in de show
Mart Smeets truienquote:
quote:
quote:
Max is ook van mij, ik zie nu ik ze voor de derde keer zie dat ik twee hele goede heb uitgekozenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef happyme28 het volgende:
Niet slecht, maar Max was duidelijk beter
Dit is geen liedje van cherylquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Cry me a river is toch van Justin TimberlakeIk ken de versie van Cherly Cole helemaal niet.
Zong die dat ook danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Cry me a river is toch van Justin TimberlakeIk ken de versie van Cherly Cole helemaal niet.
Ow ik dacht alquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is geen liedje van cheryl, die komt nog.
Volgens mij wordt dat liedje door iemand anders gedaan. Althans wat ik snel in het lijstje zag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht alEerlijk gezegd weet ik niet eens wie Cheryl Cole is
Cry Me A River is een Amerikaanse populaire song, geschreven door Arthur Hamilton, uitgegeven in 1953(wiki)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Zomg, lekkerste meid van girls aloud!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar dat weten wij mannen welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik ken het voornamelijk van Justin Timberlake, shame on me. Ik wist wel dat het al ouder was.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Cry Me A River is een Amerikaanse populaire song, geschreven door Arthur Hamilton, uitgegeven in 1953
wink wink, nudge nudgequote:
Niet alleen van Girls Aloudquote:
Ze zijn bijna allemaal prachtig, maar ja Cheryl zit wel bij de mooiste meisjes ja!quote:
Even opgezocht, haar gezicht komt me wel bekend voor inderdaad.quote:
D'r domme commentaar, meer. I wanna hear you sing... kun je van je eigen kandidaten niet zeggen nee, vals geleuterquote:
Dat is een van de dingen die de productie ook zou willen veranderen, om de kijkcijfers te verbeteren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:46 schreef Anonymousz het volgende:
ik vind de juries mild maar het kan ook aan mij liggen
Ja, maar als ik lekkerste meid zeg,dan heeft ze geen referentiekaderquote:
Die oude jazzversie en de JT-versie zijn wel verschillende nummers hoor, die hebben niks met elkaar te maken behalve dat de titel gelijk isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik ken het voornamelijk van Justin Timberlake, shame on me. Ik wist wel dat het al ouder was.
Nou dit geklets duurt al 5 minuten, had je het mooi al kunnen doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
Als er nu ff een slecht iemand komt heb ik ff tijd mijn stokbroodje te gaan snijden
Ze zat ook in de jury bij XFAquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Even opgezocht, haar gezicht komt me wel bekend voor inderdaad.
En dit juryberaad duurt te lang.
je kan toch ook je brood snijden bij de tvquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
Als er nu ff een slecht iemand komt heb ik ff tijd mijn stokbroodje te gaan snijden
Ah en Jessie hebben ze maar vast de happy pills afgepakt en de bitch pills gegeven?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen die de productie ook zou willen veranderen, om de kijkcijfers te verbeteren.
Oh ik wist dat er een oud nummer was met die titel, maar ik heb het nooit beluisterd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die oude jazzversie en de JT-versie zijn wel verschillende nummers hoor, die hebben niks met elkaar te maken behalve dat de titel gelijk is. Dacht ik. Ik heb in ieder geval nooit iets van het oude nummer herkend in het nieuwe.
Hopelijk niet zo gemaakt als sytycd uk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen die de productie ook zou willen veranderen, om de kijkcijfers te verbeteren.
Kanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je kan toch ook je brood snijden bij de tv
Jessie vind ik sowieso vaak niet te volgen. De ene keer denk ik wat een leuk mens is het ook, om dan twee minuten later haar weer verschrikkelijk te vinden. Verschilt echt per keer en wat ze zegt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah en Jessie hebben ze maar vast de happy pills afgepakt en de bitch pills gegeven?
Kan ik ook aanschuiven voor een plakje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
vertel?quote:
2 mag ook hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik ook aanschuiven voor een plakje?
Lekkersssssssquote:
Wat snap je niet aan gemaakt? Bitchen onderling om het bitchen, flauw en doorzichtig dus.quote:
Jep. Maar voor haar eigen kandidaten is ze structureel te mild imho. En dan wel drammen over anderen. Bleh.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jessie vind ik sowieso vaak niet te volgen. De ene keer denk ik wat een leuk mens is het ook, om dan twee minuten later haar weer verschrikkelijk te vinden. Verschilt echt per keer en wat ze zegt.
Dat ja!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Maar voor haar eigen kandidaten is ze structureel te mild imho. En dan wel drammen over anderen. Bleh.
Dat zie je helaas wel vaker bij de zangprogramma's met coaches.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Maar voor haar eigen kandidaten is ze structureel te mild imho. En dan wel drammen over anderen. Bleh.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb brie en filet americain, en eventueel tapenade
De enige waarvan ik -bijna- zeker ben als finalist is Jazquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Vince komt bij de laatste 3 denk ikHOOP ik ook
Deepthroaten ,dan lukt dat niet.quote:
Die was eerst ook gevraagd voor die reclames van veel belminutenquote:
Ik zal het doorgevenquote:
Neeee dat is wel heeeel abruptquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het arrangement van dit nummer 'm erg parten speelt. Het werkt niet echt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef Pheno het volgende:
Slechtste versie ooit gehoord. Mijn hamster komt terug als zombie en zweert deze gast te doden.
Jawel Titanium is naar huisquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Die valse Titanium-verkrachter van vorige week, dat grietje, die is ook door gegaan toch? Geen exit nog?
Echt?quote:
Die was er uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Die valse Titanium-verkrachter van vorige week, dat grietje, die is ook door gegaan toch? Geen exit nog?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de neiging om hem op zijn bek te rammen. Gewoon dat hele lied verkloten ook
Aha yeah.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Waarom moet een mooi nummer persé different gemaakt worden?
Dat doen ze wel veel bij Voice UK. Ja hoeft voor mij ook niet, zeker niet, heeeeeel soms maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Waarom moet een mooi nummer persé different gemaakt worden?
Van hem kan ik het wel hebben, als oude rot zijndequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef Redefine het volgende:
Tom altijd met zijn, ja toen ik nog met ... zong.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Het had erger gekund, ik vond het nog wel meevallen.
Hij gaf gewoon antwoord op een vraag, niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef Redefine het volgende:
Tom altijd met zijn, ja toen ik nog met ... zong.
Er ontbrak nog eenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Van hem kan ik het wel hebben, als oude rot zijnde
HJJJAAAAAquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
Sommige nummers moet je gewoon in ere houden, een andere versie maken is vernaggelen. He just did.
OKquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er ontbrak nog eenachter, ik vind het juist wel grappig. Hij zegt het meestal ook niet zo serieus
Zie andere replyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij gaf gewoon antwoord op een vraag, niks mis mee toch?
Juist. Sommige dingen doe je niet. Dit doe je dus niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
Sommige nummers moet je gewoon in ere houden, een andere versie maken is vernaggelen. He just did.
Ik ook, zie de decollete van hollyquote:
goed nummerquote:
dat is bij elke talentenjacht zo, er moeten mindere kandidaten in de finale om de winnaar eruit te laten spatten, daarom vallen in de voorrondes altijd goede kandidaten af.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:59 schreef Redefine het volgende:
Alex vond ik nog steeds een merkwaardige keuze van Danny. Ik verwacht dat die helemaal dichtslaat straks.
quote:
*stokbroodje aangeeftquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit wel meteen in een restaurant te tafelen nu
1+1 = 2quote:
Hij wil die vrouw met de bas nemen,, gezonde keuze.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Hij wil dit heel nonchalant en relaxed zingen, maar hij mist de plank een beetje.
Nee man. Ik vond het juist wel spannend, vooral het begin. Het hoeft van mij niet allemaal geschreeuw en gestamp te zijn.quote:
Ja dat dus, tijdens het diner.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
Die komt wel aan werk,......op een cruise schip..
Hij wil gewoon een beetje casual relaxt naast Holly staanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
ook geen porem om met 1 hand in je zak te zingen, lijkt net op Mark Rutte
Zolang ik kan eten ben ik heeeeel makkelijkquote:
en dan tijdens het zinken blijven doorzingenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolang ik kan eten ben ik heeeeel makkelijk
Of in Angus Steakhouses.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
Dan steek je een hand toch ergens anders?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij wil gewoon een beetje casual relaxt naast Holly staan
Jaaaa jij bent ook zo'n lekkere smulkont he Erikquote:
Geschreeuw en gestamp hoeft voor mij ook niet per se, maar dit is weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee man. Ik vond het juist wel spannend, vooral het begin. Het hoeft van mij niet allemaal geschreeuw en gestamp te zijn.
Ahhquote:
In combinatie met zijn nervositeit, krijg je dat he.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan steek je een hand toch ergens anders?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dream_a_Little_Dream_of_Mequote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat in eerste instantie aan Frank Sinatra te denken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dream_a_Little_Dream_of_Me
Het komt uit 1931, en heeft een lange geschiedenis met covers. Ik ken volgens mij een versie door Ella Fitzgerald.
Oh Bing Crosby ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dream_a_Little_Dream_of_Me
Het komt uit 1931, en heeft een lange geschiedenis met covers. Ik ken volgens mij een versie door Ella Fitzgerald.
Ik zat nog aan Cheryl te denkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat in eerste instantie aan Frank Sinatra te denken.
Of je gaat opeens heel laag met je kop hangen, zogenaamd om goed in de microfoon te praten. Maar dat deed iemand vorige week al.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zaterdag en dan op zondag de resultsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
*binnen valt*
Is dit nou op vrijdag èn op zaterdag of alleen op zaterdag?
Omdat dit 'the results' heet op Digitenne...
Oh en Jessie mot heur haar niet meer zo doen.
En Tom moet donkere pakken dragen.
Zaterdag en zondagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
*binnen valt*
Op zaterdag en zondag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
*binnen valt*
morgen komt results, die is de live showquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
*binnen valt*
Op TVgids staat t ook verkeerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef Greys het volgende:
Dank allen!
Dan staat de naam verkeerd in Digitenne, want daar heet het nu al Results
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |