Echt?quote:
Die was er uit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Die valse Titanium-verkrachter van vorige week, dat grietje, die is ook door gegaan toch? Geen exit nog?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb de neiging om hem op zijn bek te rammen. Gewoon dat hele lied verkloten ook
Aha yeah.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Waarom moet een mooi nummer persé different gemaakt worden?
Dat doen ze wel veel bij Voice UK. Ja hoeft voor mij ook niet, zeker niet, heeeeeel soms maar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
Waarom moet een mooi nummer persé different gemaakt worden?
Van hem kan ik het wel hebben, als oude rot zijndequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef Redefine het volgende:
Tom altijd met zijn, ja toen ik nog met ... zong.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Het had erger gekund, ik vond het nog wel meevallen.
Hij gaf gewoon antwoord op een vraag, niks mis mee toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:55 schreef Redefine het volgende:
Tom altijd met zijn, ja toen ik nog met ... zong.
Er ontbrak nog eenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Van hem kan ik het wel hebben, als oude rot zijnde
HJJJAAAAAquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
Sommige nummers moet je gewoon in ere houden, een andere versie maken is vernaggelen. He just did.
OKquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er ontbrak nog eenachter, ik vind het juist wel grappig. Hij zegt het meestal ook niet zo serieus
Zie andere replyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij gaf gewoon antwoord op een vraag, niks mis mee toch?
Juist. Sommige dingen doe je niet. Dit doe je dus niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
Sommige nummers moet je gewoon in ere houden, een andere versie maken is vernaggelen. He just did.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |