wink wink, nudge nudgequote:
Niet alleen van Girls Aloudquote:
Ze zijn bijna allemaal prachtig, maar ja Cheryl zit wel bij de mooiste meisjes ja!quote:
Even opgezocht, haar gezicht komt me wel bekend voor inderdaad.quote:
D'r domme commentaar, meer. I wanna hear you sing... kun je van je eigen kandidaten niet zeggen nee, vals geleuterquote:
Dat is een van de dingen die de productie ook zou willen veranderen, om de kijkcijfers te verbeteren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:46 schreef Anonymousz het volgende:
ik vind de juries mild maar het kan ook aan mij liggen
Ja, maar als ik lekkerste meid zeg,dan heeft ze geen referentiekaderquote:
Die oude jazzversie en de JT-versie zijn wel verschillende nummers hoor, die hebben niks met elkaar te maken behalve dat de titel gelijk isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik ken het voornamelijk van Justin Timberlake, shame on me. Ik wist wel dat het al ouder was.
Nou dit geklets duurt al 5 minuten, had je het mooi al kunnen doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
Als er nu ff een slecht iemand komt heb ik ff tijd mijn stokbroodje te gaan snijden
Ze zat ook in de jury bij XFAquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Even opgezocht, haar gezicht komt me wel bekend voor inderdaad.
En dit juryberaad duurt te lang.
je kan toch ook je brood snijden bij de tvquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
Als er nu ff een slecht iemand komt heb ik ff tijd mijn stokbroodje te gaan snijden
Ah en Jessie hebben ze maar vast de happy pills afgepakt en de bitch pills gegeven?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen die de productie ook zou willen veranderen, om de kijkcijfers te verbeteren.
Oh ik wist dat er een oud nummer was met die titel, maar ik heb het nooit beluisterd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die oude jazzversie en de JT-versie zijn wel verschillende nummers hoor, die hebben niks met elkaar te maken behalve dat de titel gelijk is. Dacht ik. Ik heb in ieder geval nooit iets van het oude nummer herkend in het nieuwe.
Hopelijk niet zo gemaakt als sytycd uk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen die de productie ook zou willen veranderen, om de kijkcijfers te verbeteren.
Kanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je kan toch ook je brood snijden bij de tv
Jessie vind ik sowieso vaak niet te volgen. De ene keer denk ik wat een leuk mens is het ook, om dan twee minuten later haar weer verschrikkelijk te vinden. Verschilt echt per keer en wat ze zegt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah en Jessie hebben ze maar vast de happy pills afgepakt en de bitch pills gegeven?
Kan ik ook aanschuiven voor een plakje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
vertel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |