quote:
Max is ook van mij, ik zie nu ik ze voor de derde keer zie dat ik twee hele goede heb uitgekozenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef happyme28 het volgende:
Niet slecht, maar Max was duidelijk beter
Dit is geen liedje van cherylquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Cry me a river is toch van Justin TimberlakeIk ken de versie van Cherly Cole helemaal niet.
Zong die dat ook danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Cry me a river is toch van Justin TimberlakeIk ken de versie van Cherly Cole helemaal niet.
Ow ik dacht alquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is geen liedje van cheryl, die komt nog.
Volgens mij wordt dat liedje door iemand anders gedaan. Althans wat ik snel in het lijstje zag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik dacht alEerlijk gezegd weet ik niet eens wie Cheryl Cole is
Cry Me A River is een Amerikaanse populaire song, geschreven door Arthur Hamilton, uitgegeven in 1953(wiki)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef Karina het volgende:
Zomg, lekkerste meid van girls aloud!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar dat weten wij mannen welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik ken het voornamelijk van Justin Timberlake, shame on me. Ik wist wel dat het al ouder was.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:46 schreef computergirl het volgende:
[..]
Cry Me A River is een Amerikaanse populaire song, geschreven door Arthur Hamilton, uitgegeven in 1953
wink wink, nudge nudgequote:
Niet alleen van Girls Aloudquote:
Ze zijn bijna allemaal prachtig, maar ja Cheryl zit wel bij de mooiste meisjes ja!quote:
Even opgezocht, haar gezicht komt me wel bekend voor inderdaad.quote:
D'r domme commentaar, meer. I wanna hear you sing... kun je van je eigen kandidaten niet zeggen nee, vals geleuterquote:
Dat is een van de dingen die de productie ook zou willen veranderen, om de kijkcijfers te verbeteren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:46 schreef Anonymousz het volgende:
ik vind de juries mild maar het kan ook aan mij liggen
Ja, maar als ik lekkerste meid zeg,dan heeft ze geen referentiekaderquote:
Die oude jazzversie en de JT-versie zijn wel verschillende nummers hoor, die hebben niks met elkaar te maken behalve dat de titel gelijk isquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik ken het voornamelijk van Justin Timberlake, shame on me. Ik wist wel dat het al ouder was.
Nou dit geklets duurt al 5 minuten, had je het mooi al kunnen doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
Als er nu ff een slecht iemand komt heb ik ff tijd mijn stokbroodje te gaan snijden
Ze zat ook in de jury bij XFAquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Even opgezocht, haar gezicht komt me wel bekend voor inderdaad.
En dit juryberaad duurt te lang.
je kan toch ook je brood snijden bij de tvquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
Als er nu ff een slecht iemand komt heb ik ff tijd mijn stokbroodje te gaan snijden
Ah en Jessie hebben ze maar vast de happy pills afgepakt en de bitch pills gegeven?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen die de productie ook zou willen veranderen, om de kijkcijfers te verbeteren.
Oh ik wist dat er een oud nummer was met die titel, maar ik heb het nooit beluisterd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die oude jazzversie en de JT-versie zijn wel verschillende nummers hoor, die hebben niks met elkaar te maken behalve dat de titel gelijk is. Dacht ik. Ik heb in ieder geval nooit iets van het oude nummer herkend in het nieuwe.
Hopelijk niet zo gemaakt als sytycd uk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen die de productie ook zou willen veranderen, om de kijkcijfers te verbeteren.
Kanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je kan toch ook je brood snijden bij de tv
Jessie vind ik sowieso vaak niet te volgen. De ene keer denk ik wat een leuk mens is het ook, om dan twee minuten later haar weer verschrikkelijk te vinden. Verschilt echt per keer en wat ze zegt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah en Jessie hebben ze maar vast de happy pills afgepakt en de bitch pills gegeven?
Kan ik ook aanschuiven voor een plakje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
vertel?quote:
2 mag ook hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan ik ook aanschuiven voor een plakje?
Lekkersssssssquote:
Wat snap je niet aan gemaakt? Bitchen onderling om het bitchen, flauw en doorzichtig dus.quote:
Jep. Maar voor haar eigen kandidaten is ze structureel te mild imho. En dan wel drammen over anderen. Bleh.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jessie vind ik sowieso vaak niet te volgen. De ene keer denk ik wat een leuk mens is het ook, om dan twee minuten later haar weer verschrikkelijk te vinden. Verschilt echt per keer en wat ze zegt.
Dat ja!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Maar voor haar eigen kandidaten is ze structureel te mild imho. En dan wel drammen over anderen. Bleh.
Dat zie je helaas wel vaker bij de zangprogramma's met coaches.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Maar voor haar eigen kandidaten is ze structureel te mild imho. En dan wel drammen over anderen. Bleh.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb brie en filet americain, en eventueel tapenade
De enige waarvan ik -bijna- zeker ben als finalist is Jazquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Vince komt bij de laatste 3 denk ikHOOP ik ook
Deepthroaten ,dan lukt dat niet.quote:
Die was eerst ook gevraagd voor die reclames van veel belminutenquote:
Ik zal het doorgevenquote:
Neeee dat is wel heeeel abruptquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat het arrangement van dit nummer 'm erg parten speelt. Het werkt niet echt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:53 schreef Pheno het volgende:
Slechtste versie ooit gehoord. Mijn hamster komt terug als zombie en zweert deze gast te doden.
Jawel Titanium is naar huisquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Die valse Titanium-verkrachter van vorige week, dat grietje, die is ook door gegaan toch? Geen exit nog?
Echt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |