Hij wil die vrouw met de bas nemen,, gezonde keuze.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Hij wil dit heel nonchalant en relaxed zingen, maar hij mist de plank een beetje.
Nee man. Ik vond het juist wel spannend, vooral het begin. Het hoeft van mij niet allemaal geschreeuw en gestamp te zijn.quote:
Ja dat dus, tijdens het diner.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
Die komt wel aan werk,......op een cruise schip..
Hij wil gewoon een beetje casual relaxt naast Holly staanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
ook geen porem om met 1 hand in je zak te zingen, lijkt net op Mark Rutte
Zolang ik kan eten ben ik heeeeel makkelijkquote:
en dan tijdens het zinken blijven doorzingenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolang ik kan eten ben ik heeeeel makkelijk
Of in Angus Steakhouses.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
Dan steek je een hand toch ergens anders?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij wil gewoon een beetje casual relaxt naast Holly staan
Jaaaa jij bent ook zo'n lekkere smulkont he Erikquote:
Geschreeuw en gestamp hoeft voor mij ook niet per se, maar dit is weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee man. Ik vond het juist wel spannend, vooral het begin. Het hoeft van mij niet allemaal geschreeuw en gestamp te zijn.
Ahhquote:
In combinatie met zijn nervositeit, krijg je dat he.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan steek je een hand toch ergens anders?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dream_a_Little_Dream_of_Mequote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat in eerste instantie aan Frank Sinatra te denken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dream_a_Little_Dream_of_Me
Het komt uit 1931, en heeft een lange geschiedenis met covers. Ik ken volgens mij een versie door Ella Fitzgerald.
Oh Bing Crosby ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Dream_a_Little_Dream_of_Me
Het komt uit 1931, en heeft een lange geschiedenis met covers. Ik ken volgens mij een versie door Ella Fitzgerald.
Ik zat nog aan Cheryl te denkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat in eerste instantie aan Frank Sinatra te denken.
Of je gaat opeens heel laag met je kop hangen, zogenaamd om goed in de microfoon te praten. Maar dat deed iemand vorige week al.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zaterdag en dan op zondag de resultsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
*binnen valt*
Is dit nou op vrijdag èn op zaterdag of alleen op zaterdag?
Omdat dit 'the results' heet op Digitenne...
Oh en Jessie mot heur haar niet meer zo doen.
En Tom moet donkere pakken dragen.
Zaterdag en zondagquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
*binnen valt*
Op zaterdag en zondag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
*binnen valt*
morgen komt results, die is de live showquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
*binnen valt*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |