Hij wil die vrouw met de bas nemen,, gezonde keuze.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Hij wil dit heel nonchalant en relaxed zingen, maar hij mist de plank een beetje.
Nee man. Ik vond het juist wel spannend, vooral het begin. Het hoeft van mij niet allemaal geschreeuw en gestamp te zijn.quote:
Ja dat dus, tijdens het diner.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
Die komt wel aan werk,......op een cruise schip..
Hij wil gewoon een beetje casual relaxt naast Holly staanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
ook geen porem om met 1 hand in je zak te zingen, lijkt net op Mark Rutte
Zolang ik kan eten ben ik heeeeel makkelijkquote:
en dan tijdens het zinken blijven doorzingenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zolang ik kan eten ben ik heeeeel makkelijk
Of in Angus Steakhouses.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef ZaZoe het volgende:
Dan steek je een hand toch ergens anders?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij wil gewoon een beetje casual relaxt naast Holly staan
Jaaaa jij bent ook zo'n lekkere smulkont he Erikquote:
Geschreeuw en gestamp hoeft voor mij ook niet per se, maar dit is weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee man. Ik vond het juist wel spannend, vooral het begin. Het hoeft van mij niet allemaal geschreeuw en gestamp te zijn.
Ahhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |