Ik ook hoor, beeld is nog prima.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel bijzonderIk kijk nog op een dikke oude kast
Volgens mij is dit alles wat ie heeftquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij heeft wat plukjes laten zitten bij het scheren...
Vorige week was geniaal, min titanium en die andere jonge griet. Misten ervaring.quote:
He, jij ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat nieuwe tv's ook bijna niets meer kostenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze versie wel. Maar wel nice gezongen.quote:
quote:
En boven op een klein tv'tje, ook al zo lekker 'gewoon gebleven'quote:
Vorige week was verre van geniaal. Slecht drie optredens waren goed. Sowieso vergeet je doodleuk Go Your Own Way en All My Life die barslecht uitgevoerd werden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorige week was geniaal, min titanium en die andere jonge griet. Misten ervaring.
300 euro, koopje. Mijn oude van twintig jaar terug blies zichzelf opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat nieuwe tv's ook bijna niets meer kosten
Ik heb een kastje waar de tv opstaat en eronder staat allemaal zooi, spelcomputers, etc. Die moet ik toch kwijt, qua ruimte zou het niet uitmaken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En boven op een klein tv'tje, ook al zo lekker 'gewoon gebleven'![]()
Ik zou voor de ruimte wel een plat ding aan de muur willen
Ik blijf Max ook goed vinden, dit optreden ook, ook al vind ik het nummer niet zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze versie wel. Maar wel nice gezongen.
Ik heb ook nooit breedbeeld gehad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
300 euro, koopje. Mijn oude van twintig jaar terug blies zichzelf opik heb de breedbeeldgeneratie overgeslagen, dat wel
Smaken verschillen. Mijn avond was prima.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorige week was verre van geniaal. Slecht drie optredens waren goed. Sowieso vergeet je doodleuk Go Your Own Way en All My Life die barslecht uitgevoerd werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |