Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
van jessie welquote:
doen ze altijd bij dit soort programma'squote:Op zondag 29 april 2012 20:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Het klinkt alsof ze het valse er een beetje uitgepoetst hebben?
Maar niet genoeg stoelen...quote:Op zondag 29 april 2012 20:35 schreef Daph_ het volgende:
Oh kijk, ze hebben een paar reservestoeltjes gevonden.
Ik Leanne ook, want dat vind ik de beste zangeres....quote:Op zondag 29 april 2012 20:38 schreef Daph_ het volgende:
Van Team Tom wil ik eigenlijk alleen Sam houden omdat ie zo leuk is
dacht ik ookquote:Op zondag 29 april 2012 20:39 schreef Daph_ het volgende:
Adam ook door? Had eigenlijk verwacht dat die bottom two was..
Nou, ik had gedacht dat het publiek hem veilig zou stemmen. Maar als coach zou ik toch voor die hippies kiezen op basis van kwaliteit, denk ik....quote:Op zondag 29 april 2012 20:40 schreef Daph_ het volgende:
Sam vs de hippies in bottom two.. Hippies go home hopelijk!
Echt? Ook na hoe ze gisteren Fleetwood Mac om zeep hielpen?quote:Op zondag 29 april 2012 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, ik had gedacht dat het publiek hem veilig zou stemmen. Maar als coach zou ik toch voor die hippies kiezen op basis van kwaliteit, denk ik....
Kak. Oh nee, dat was die andere, inwisselbaar imho.quote:
Dat proberen ze ook, maar hij is er slecht inquote:Op zondag 29 april 2012 20:47 schreef Daph_ het volgende:
"You sang your lungs out tonight"
Meestal proberen ze te verdoezelen dat ze het van te voren hebben opgenomen
Dat snapt iedereen toch wel? Alsof ze het hele zooitje weer de dag erna laten komenquote:Op zondag 29 april 2012 20:47 schreef Daph_ het volgende:
"You sang your lungs out tonight"
Meestal proberen ze te verdoezelen dat ze het van te voren hebben opgenomen
Nee, want dit is niet live, dat staat ook nergensquote:Op zondag 29 april 2012 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij versprak zich met zijn 'you sang your lungs out tonight '
bespeur ik hier jaloezie?quote:
uhm neequote:
Op wat? Ze treedt hier toch gratis op? of ga je me nog vertellen dat ze voor dit gejank geld krijgt?quote:
maak je geen zorgen, er is niks echt aan haar, maar de operaties zijn goed geslaagdquote:
Wat een feest. Als je erin knijpt maakt het dan badeendgeluidjes?quote:Op zondag 29 april 2012 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, er is niks echt aan haar, maar de operaties zijn goed geslaagd
Obvious troll is obvious.quote:
Waarom? Zingen ze dan opeens heel anders. Tijdrekken is voor RTLquote:
Dat rollen gaat hem iig lichamelijk goed af.quote:
Dit is je eerste BBC-programma denk ikquote:Op zondag 29 april 2012 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
de fans op de tribune zijn ook zwaar teleurgesteld
Shemalequote:Op zondag 29 april 2012 20:54 schreef MissJ het volgende:
heb wat gemist.
Is die met die bril en kuif een man of vrouw?
zag je dat shot van dat huilende roodharige meisje dan nietquote:Op zondag 29 april 2012 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is je eerste BBC-programma denk ikDie lui schreeuwen bij alles meer dan een kolonie zeemeeuwen
Nope.quote:Op zondag 29 april 2012 20:55 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zag je dat shot van dat huilende roodharige meisje dan niet
quote:
Inderdaad, Titaniumverneukster eruit.quote:
quote:
geen tijd voorquote:
Ja, hij mag weer terug naar Little Britainquote:
Oh wat jammer, hij was leuk.quote:Op zondag 29 april 2012 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, hij mag weer terug naar Little Britain
dit!quote:Op zondag 29 april 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
Heerlijk, geen gezeur, geen gerek, geen singoff. Bam, uitslag, klaar. RTL, eat that.
Alleen een beetje jammer dat de uitslag niet op dezelfde dag is. In Nederland is dat vaak door tijd en sms-inkomsten ingegeven, maar geen van beide is hier het geval, dus wmb gewoon op zaterdag.quote:Op zondag 29 april 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
Heerlijk, geen gezeur, geen gerek, geen singoff. Bam, uitslag, klaar. RTL, eat that.
quote:Op zondag 29 april 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
inderdaad, nu is een programma van een half uur op prime-time waarvan de meeste mensen de uitslag toch al wistenquote:Op zondag 29 april 2012 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat de uitslag niet op dezelfde dag is. In Nederland is dat vaak door tijd en sms-inkomsten ingegeven, maar geen van beide is hier het geval, dus wmb gewoon op zaterdag.
Wie is er uit?quote:Op zondag 29 april 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
dat wel maar BCC doet wel zonder reclames en veel minder gelulquote:Op zondag 29 april 2012 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wie is er uit?
En RTL eat that? Eh, we moeten 24 uur wachten op een uitslag, bij RTL een uur later ofzo![]()
ja .. en heel snel alles.. is wel fijnquote:Op zondag 29 april 2012 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat wel maar BCC doet wel zonder reclames en veel minder gelul
Ja hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik begin nu maar eens met kijken![]()
En ik zie nu voor het eerst dus de opening van de serie met "I've got a feeling"; wat tóf! Laten éven zien dat ze 't zelf ook kunnen en wat super om die verschillende zangers met heel verschillende stijlen, leeftijden, achtergronden zo tof met elkaar te zien zingen. Echt tof!
Dat wilde ik even zeggen.
quote:In the only fail-safe way to stop Simon Cowell poaching Jessie J, the BBC is re-signing all four of The Voice’s judges for a second series.
Jessie, Will.i.am, Sir Tom Jones and DannyFromTheScript have all agreed to come back next year with the show proving a runaway success.
And they’re all said to be expecting huge pay rises since the programme overtook BGT in the ratings.
Bron
Ja, nu alleen de live-shows nogquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
ja! En wat is Tom Jones überhaupt awesome![]()
met z'n 'I sang with Elvis.. on hawai... "
en zulks
wat een báás, waarom ben ik niet eerder gaan kijken
![]()
Erg fijne show om te kijken met leuke gedreven juryleden en fijne opnames!
Dat. Die dag overleef ik. De uitslag bij RTL boeit me niet eens meer na het vijftiende reclameblok van tien minuten en de vijhonderdste 'geneuten' van Wendy die tijd aan het rekken is met onnozele monologen.quote:Op zondag 29 april 2012 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
dat wel maar BCC doet wel zonder reclames en veel minder gelul
Dat jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
Fuck alles. Waarom laten ze die niet als duo doorgaan. Wát een bazen.
Ik heb met sommige clipjes van The Voice of Germany ook zitten jankenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag me af of ik de enige ben die regelmatig met tranen in de ogen zit omdat 't vaak echt zó awesome klinkt. Mooie/goede zang kan mij echt zó ontroerenVooral als je ziet dat de zanger er zó gelukkig van worden om het te doen
quote:The Voice UK will reportedly be revamped following concerns about the most recent instalments of the show. According to the Daily Star, producers are planning dramatic changes aimed at regaining viewers after the programme's figures dropped last weekend.
The coaches will reportedly no longer perform a song together at the start of the show, after criticism of their rendition of U2's 'Beautiful Day'. Instead they will sing with their own acts, following the lead of the US version of the programme. A string of guest stars, including Adele, are also apparently being lined up to perform alongside the contestants.
In addition, double eliminations from each team will be introduced to create more drama.
The coaches have also reportedly been asked to become more critical and cruel, and have been told to 'do their homework' following an incident when Sir Tom Jones called contestant Joelle Moses "Jolene".
A source said: "The BBC know that The Voice is liked by fans but the first live show didn't quite go as planned. They're ordering a shake-up because they cannot afford to lose viewers."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik hoop morgen op tijd thuis te zijn[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:27 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
will.i.am ligt trouwens een beetje onder vuur in de UK omdat ie veel aan het touren is en niet bij zijn artiesten in het team om te coachen door de weeks.
Songchoices:Er zitten wel een paar nummers tussen die ik leuk vind. 5, 7 en 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op will was ook al wat commentaar in verband met zijn jasjes las ik op een Engelse site.
Met de 2 betere groepen maken we iig iets meer kansquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:16 schreef Karina het volgende:
Laten we hopen dat de deelnemers dit keer WEL beter zijn dan in hun audities
proud maryquote:
Jammer!quote:
Dat is ook wel eens lekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:49 schreef Karina het volgende:
In ieder geval zal het makkelijk bij te houden zijn met posten vanavond
Matig, het terugkijken niet waard.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik post vanavond wel mee. Vorige week gemist en niet teruggekeken, hoe was de show?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik post vanavond wel mee. Vorige week gemist en niet teruggekeken, hoe was de show?
Wat deze dame zegtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Matig, het terugkijken niet waard.
Ik word er grumpy van, moet niet lang meer duren ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
En wat een non-grappige comedy is er nu bezig, met die lachbanden
Ze lopen uit, het lijkt RTL wel. Of begint het later vandaag? Even checken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik word er grumpy van, moet niet lang meer duren dit![]()
Duurt langer. Bbc is geen rtlquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze lopen uit, het lijkt RTL wel. Of begint het later vandaag? Even checken.
Jaz slecht noemenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:03 schreef ZaZoe het volgende:
Hopelijk wordt het beter dan vorige week, anders zap ik vlug weg.
Ipad, dus geen autorefreshquote:
Nee, zij hebben ook last van de crisisquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
En ik maar denken dat Engelse comedies altijd leuk zijn, niet dus.
Dat was een uitzondering, over het algemeen gezien was het erg povertjes.quote:
De slechtste is al beter dan holland got talent. Of the voice nl uberhauptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:07 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat was een uitzondering, over het algemeen gezien was het erg povertjes.
Nou nee, daar ben ik het dus niet mee eens wat the Voice nl betreft, Hollands got Talent kijk ik nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
De slechtste is al beter dan holland got talent. Of the voice nl uberhaupt
Ja, dat is de Amerikaanse versie, daar vind ik weinig aan. Ik volg die op de BBC al sinds het eerste seizoen. Blijft leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige die ik ooit gevolgd heb is die met Donald Trump, de allereerste.
Ik vind het ook leuk, maar er is zoveel hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is de Amerikaanse versie, daar vind ik weinig aan. Ik volg die op de BBC al sinds het eerste seizoen. Blijft leuk.
Tijdens een van de praatjes even snel heen en weer rennen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Shit, mijn tijd vergeten! Ik zit nu op de bank met mijn laptop, maar ik heb geen tijd meer om de oplader mee te nemen, misschien val ik halverwege uit.
Hopelijk maak je ons nu niet blij met een dooie musquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Shit, mijn tijd vergeten! Ik zit nu op de bank met mijn laptop, maar ik heb geen tijd meer om de oplader mee te nemen, misschien val ik halverwege uit.
Luxeproblemen, het zou je accu van je peacemaker maar zijn!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:
Pgelukkig wel, rolletje little britain.quote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Die zat in de gevarenzone met de Amish people en heeft (qua zang terecht) verloren.
quote:
Dat kan. Ik vind hem echt tof, maar qua zang was het wel de minste. Het publiek had hem veilig moeten stellen, Tom kon niet anders.quote:
Volgens mij d'r schaamhaar ook erbij omhoog getrokken.quote:
je bent me net voorquote:
Zeker, maar ik hoop niet dat ze teveel gilt tijdens de seks. Huuuuuuuuquote:
Ik dacht in eerste instantie dat ze verkouden was, zo raar klonk het.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker, maar ik hoop niet dat ze teveel gilt tijdens de seks. Huuuuuuuu
Mja, niet prettig. Maar ze hoeft niet te zingen, dat scheelt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat ze verkouden was, zo raar klonk het.
Dit. En het nummer zal haar geen goed doen..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:17 schreef ZaZoe het volgende:
Heb het wel een beetje gehad met deze kandidaat
Alopeciaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze vertelt dat ze met 21 al haar haar is kwijtgeraakt, maar niet hoe. Is dat nog bekend?
Ze had een ziekte, ik ben de naam vergeten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze vertelt dat ze met 21 al haar haar is kwijtgeraakt, maar niet hoe. Is dat nog bekend?
Ik heb er nog steeds niets meequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:17 schreef ZaZoe het volgende:
Heb het wel een beetje gehad met deze kandidaat
Dat was vreselijk inderdaad. Het leidde zo af van haar zang, dat ik haar eruit wilde, terwijl ze wel een goede stem heeft.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik hoop dat zij niet zo raar met 'r gezicht gaat trekken zoals in de battle.
Ik maakte me al zorgenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdillekes, BBC is ineens uit de tv, moet nu installerenBen onderweg
Ik ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:19 schreef Pheno het volgende:
Nathalies versie blijft onaangetast,, tot nu toe.
Ik ga voor die van Tinaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:19 schreef Pheno het volgende:
Nathalies versie blijft onaangetast,, tot nu toe.
Hoeft ze ook niet meer te scheren ... Klinkt wel aardig btwquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Die verbleekt bij nathalie.quote:
dus ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:18 schreef Karina het volgende:
Ik erger me aan haar. Ze doet zo overdreven met zingen, met gebaartjes, met haar gezicht.
Daar zit ze nog steeds inquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:20 schreef ZaZoe het volgende:
Lijkt wel of ze net uit een sekte gestapt is
FA-cup final net op tijd afgelopenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee Toni is de eerste! (begon pas 20.10)
Ik zie nog niks, ben onderweg met installatiequote:
Alleen die kale vrouw nogquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nog niks, ben onderweg met installatie
Thanks!quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie won? In een spoiler, voor diegene die het nog niet willen weten eventueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hd for the win.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]Ben ik even blij met ouderwetse analoge zooi
Blijft tenminste op zijn plek.
Ik zag bij mijn zus een HD programma, het was ZO scherp, ik moest er echt even aan wennen, ik werd een beetje duizelig.quote:
Mja, holly moet niet gaan zingenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Redefine het volgende:
Als ze zo praat, is de kraai gevlogen, maar als ze een aankondiging doet, is het weer een valse kraai.
Namen roepen eigenlijk ook niet.quote:
A 1 liedje al?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:25 schreef Redefine het volgende:
Hopen dat hij wel zijn niveau haalt. We kunnen wel weer een echt goed optreden gebruiken.
Ik heb er nooit last van met Digitenne, nu pas door de verhuizingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]Ben ik even blij met ouderwetse analoge zooi
Blijft tenminste op zijn plek.
Hij deed een mashup van Lose yourself (eminem) en come together (Beatles).quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
Hij heeft denk ik bij mij geen indruk gemaakt, ik kan me hem niet herinneren.
Met vorige week erbij he.quote:
Ah vandaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van met Digitenne, nu pas door de verhuizing
Oh dat lijkt me wel bijzonderquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag bij mijn zus een HD programma, het was ZO scherp, ik moest er echt even aan wennen, ik werd een beetje duizelig.
Oh ja dat weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij deed een mashup van Lose yourself (eminem) en come together (Beatles).
Ik ook hoor, beeld is nog prima.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel bijzonderIk kijk nog op een dikke oude kast
Volgens mij is dit alles wat ie heeftquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij heeft wat plukjes laten zitten bij het scheren...
Vorige week was geniaal, min titanium en die andere jonge griet. Misten ervaring.quote:
He, jij ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat nieuwe tv's ook bijna niets meer kostenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze versie wel. Maar wel nice gezongen.quote:
quote:
En boven op een klein tv'tje, ook al zo lekker 'gewoon gebleven'quote:
Vorige week was verre van geniaal. Slecht drie optredens waren goed. Sowieso vergeet je doodleuk Go Your Own Way en All My Life die barslecht uitgevoerd werden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorige week was geniaal, min titanium en die andere jonge griet. Misten ervaring.
300 euro, koopje. Mijn oude van twintig jaar terug blies zichzelf opquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag vandaag dat nieuwe tv's ook bijna niets meer kosten
Ik heb een kastje waar de tv opstaat en eronder staat allemaal zooi, spelcomputers, etc. Die moet ik toch kwijt, qua ruimte zou het niet uitmaken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En boven op een klein tv'tje, ook al zo lekker 'gewoon gebleven'![]()
Ik zou voor de ruimte wel een plat ding aan de muur willen
Ik blijf Max ook goed vinden, dit optreden ook, ook al vind ik het nummer niet zo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deze versie wel. Maar wel nice gezongen.
Ik heb ook nooit breedbeeld gehad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
300 euro, koopje. Mijn oude van twintig jaar terug blies zichzelf opik heb de breedbeeldgeneratie overgeslagen, dat wel
Smaken verschillen. Mijn avond was prima.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorige week was verre van geniaal. Slecht drie optredens waren goed. Sowieso vergeet je doodleuk Go Your Own Way en All My Life die barslecht uitgevoerd werden.
Ik heb ondertussen een nieuwe kast nodig, de games en consoles puilen uitquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een kastje waar de tv opstaat en eronder staat allemaal zooi, spelcomputers, etc. Die moet ik toch kwijt, qua ruimte zou het niet uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |