Nee, zij hebben ook last van de crisisquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
En ik maar denken dat Engelse comedies altijd leuk zijn, niet dus.
Dat was een uitzondering, over het algemeen gezien was het erg povertjes.quote:
De slechtste is al beter dan holland got talent. Of the voice nl uberhauptquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:07 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat was een uitzondering, over het algemeen gezien was het erg povertjes.
Nou nee, daar ben ik het dus niet mee eens wat the Voice nl betreft, Hollands got Talent kijk ik nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
De slechtste is al beter dan holland got talent. Of the voice nl uberhaupt
Ja, dat is de Amerikaanse versie, daar vind ik weinig aan. Ik volg die op de BBC al sinds het eerste seizoen. Blijft leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige die ik ooit gevolgd heb is die met Donald Trump, de allereerste.
Ik vind het ook leuk, maar er is zoveel hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is de Amerikaanse versie, daar vind ik weinig aan. Ik volg die op de BBC al sinds het eerste seizoen. Blijft leuk.
Tijdens een van de praatjes even snel heen en weer rennen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Shit, mijn tijd vergeten! Ik zit nu op de bank met mijn laptop, maar ik heb geen tijd meer om de oplader mee te nemen, misschien val ik halverwege uit.
Hopelijk maak je ons nu niet blij met een dooie musquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Shit, mijn tijd vergeten! Ik zit nu op de bank met mijn laptop, maar ik heb geen tijd meer om de oplader mee te nemen, misschien val ik halverwege uit.
Luxeproblemen, het zou je accu van je peacemaker maar zijn!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:
Pgelukkig wel, rolletje little britain.quote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Die zat in de gevarenzone met de Amish people en heeft (qua zang terecht) verloren.
quote:
Dat kan. Ik vind hem echt tof, maar qua zang was het wel de minste. Het publiek had hem veilig moeten stellen, Tom kon niet anders.quote:
Volgens mij d'r schaamhaar ook erbij omhoog getrokken.quote:
je bent me net voorquote:
Zeker, maar ik hoop niet dat ze teveel gilt tijdens de seks. Huuuuuuuuquote:
Ik dacht in eerste instantie dat ze verkouden was, zo raar klonk het.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker, maar ik hoop niet dat ze teveel gilt tijdens de seks. Huuuuuuuu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |