quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie won? In een spoiler, voor diegene die het nog niet willen weten eventueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hd for the win.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]Ben ik even blij met ouderwetse analoge zooi
Blijft tenminste op zijn plek.
Ik zag bij mijn zus een HD programma, het was ZO scherp, ik moest er echt even aan wennen, ik werd een beetje duizelig.quote:
Mja, holly moet niet gaan zingenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Redefine het volgende:
Als ze zo praat, is de kraai gevlogen, maar als ze een aankondiging doet, is het weer een valse kraai.
Namen roepen eigenlijk ook niet.quote:
A 1 liedje al?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:25 schreef Redefine het volgende:
Hopen dat hij wel zijn niveau haalt. We kunnen wel weer een echt goed optreden gebruiken.
Ik heb er nooit last van met Digitenne, nu pas door de verhuizingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]Ben ik even blij met ouderwetse analoge zooi
Blijft tenminste op zijn plek.
Hij deed een mashup van Lose yourself (eminem) en come together (Beatles).quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
Hij heeft denk ik bij mij geen indruk gemaakt, ik kan me hem niet herinneren.
Met vorige week erbij he.quote:
Ah vandaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit last van met Digitenne, nu pas door de verhuizing
Oh dat lijkt me wel bijzonderquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag bij mijn zus een HD programma, het was ZO scherp, ik moest er echt even aan wennen, ik werd een beetje duizelig.
Oh ja dat weet ik nog wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij deed een mashup van Lose yourself (eminem) en come together (Beatles).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |