Dan koop je deze bazenauto (eigenlijk veel baziger dan een Ferrari):quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik sowieso geen geld voor, WT.
[..]
Zit er iets meer achter?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga niet daten.... ga zn nieuwe huis bekijken en samen eten
[..]
en CA.... "erg leuk" .....?
Boks, andere ouwe.quote:
oh nee hoor, zo bedoelde ik t niet.... vroeg me gewoon af "een erg leuke jongen die me uitnodigd...!?"quote:
Als ze hun mond houden wel. Dat gekreun, gekrijs wat ze trachten zang te noemen is niet aan mij besteed. Als een wijs man ooit heeft gezegd vrouwen kunnen soms maar beter hun mond houdenquote:
Ik heb geen verstand van auto's WT. Is die 7000 een goede prijs hiervoor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan koop je deze bazenauto (eigenlijk veel baziger dan een Ferrari):
http://link.marktplaats.nl/538884736
Veel plezier ermee in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh nee hoor, zo bedoelde ik t niet.... vroeg me gewoon af "een erg leuke jongen die me uitnodigd...!?"![]()
Moet je wel een paar meisjes over laten komen uit het Oostblok, anders ben je de rep van die auto niet waard.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan koop je deze bazenauto (eigenlijk veel baziger dan een Ferrari):
http://link.marktplaats.nl/538884736
Das toch nie mooi men die merc?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's WT. Is die 7000 een goede prijs hiervoor?
[..]
Veel plezier ermee in ieder geval.
Wandelen 20 km en bij mijn ouders etenquote:
Hoe laat en waar dat drankje?quote:
Ik vind het een beetje een dealer auto.quote:
Ja, dat ruiken we. We ruiken het ook als je ongesteld bent.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
pfff ruiken mannen dak lekker in mn vel zit.... hop mail van persoon 2 binnen.... "wat doe je vanavond... ik zit ook alleen tv te kijken... drankje doen?"
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
pfff ruiken mannen dak lekker in mn vel zit.... hop mail van persoon 2 binnen.... "wat doe je vanavond... ik zit ook alleen tv te kijken... drankje doen?"
je hebt facking veel keuze fantastisch toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
Oh hij is dicht inderdaad. Zal ik hem even openen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pff, ik wou jou net gaan fobohosselen, kan dat niet eens.
serieus?kutquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een dealer auto.
Maar ik heb er geen verstand van.
[..]
Ja, dat ruiken we. We ruiken het ook als je ongesteld bent.
Nja, nja. 7000 is natuurlijk maar een deel van een verhaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's WT. Is die 7000 een goede prijs hiervoor?
[..]
Veel plezier ermee in ieder geval.
voelt wel fijn idd!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je hebt facking veel keuze fantastisch toch?
Ja. Nog even snel mijn pickup lines oefenen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh hij is dicht inderdaad. Zal ik hem even openen?
mmm gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uur of 9 en of in mijn eigen stad of in Amsterdam.
Zet een muziekje op en ga dansen. Wij sjansen wel met jequote:
3,2,1quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Nog even snel mijn pickup lines oefenen.
2 armen, 2 benen en een hoofdquote:
Als onze huisbioloog het zegt zal het wel kloppen ergensquote:
helemaal niet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm gaat hem niet worden
[..]
Zet een muziekje op en ga dansen. Wij sjansen wel met je
Ze heeft interesse. Jij eentje, zij eentjequote:
gewoon keertje gezellig gaan stappen....? drankje en vrolijke muziek!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
helemaal niet!
en ik wil echte sjans..
zucht..
Oh dit is niet echt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
helemaal niet!
en ik wil echte sjans..
zucht..
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
IEDEREEN FLIPPIEE HOSSELEN OP HAAR FOBO!
mja.. eh... pff... beide donker haar...quote:
Godverdomme, ik nu ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Ik moest zo fucking hard lachen om je fobo post dat ik raar aangekeken werd hier in huis.
Dus ik ben toch de eerste die die grap maaktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Ik moest zo fucking hard lachen om je fobo post dat ik raar aangekeken werd hier in huis.
het type man?leeftijd?kledingstijl?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja.. eh... pff... beide donker haar...
Ik kan het ruiken iig, ongesteldheid. Ken een gozer die het ook kon.quote:
1 op 6 met 180 de liter. Sorry WT,gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nja, nja. 7000 is natuurlijk maar een deel van een verhaal.
Je hebt het nadeel dat iedereen je ziet als een typische "Mercedesturk" maar die hebben natuurlijk niet het kennersoog om te zien dat je de 500E hebt (de hoogste uit de klasse) die aerodynamiek beter is van een Ferrari, handgebouwd is en de sjonnies in de Golf op afstand houd bij het stoplicht omdat je onder de 6 seconden op de 100 zit.
Ding is wel erg zwaar en lust een slok (denk 1 op 6 ofzo).
Ik probeerde haar net te hosselen, maar ze wilde niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
IEDEREEN FLIPPIEE HOSSELEN OP HAAR FOBO!
met wie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon keertje gezellig gaan stappen....? drankje en vrolijke muziek!
kledingkeuze?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het ruiken iig, ongesteldheid. Ken een gozer die het ook kon.
Je kunt het ook vaak zien aan de kledingkeuze als je iemand al langer kent.
En natuurlijk aan gedrag.
[..]
1 op 6 met 180 de liter. Sorry WT,gaat hem niet worden.
[..]
Ik probeerde haar net te hosselen, maar ze wilde niet.
quote:
Ja al heb ik wel al vragen gehad of ik op haar leek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dus ik ben toch de eerste die die grap maakt
kusjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flauwmodusquote:
Aygootje dan maar?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
1 op 6 met 180 de liter. Sorry WT,gaat hem niet worden.
[..]
eh... pff moeilijk.... CA help me eens...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het type man?leeftijd?kledingstijl?
Wacht effe tijn, dit heb je vast verteld maar ik heb niet zo'n goed geheugen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze hun mond houden wel. Dat gekreun, gekrijs wat ze trachten zang te noemen is niet aan mij besteed. Als een wijs man ooit heeft gezegd vrouwen kunnen soms maar beter hun mond houden
Ik wilde zeggen, Opel Ampera. Maar ik weet dat ik het tegen Wááátertornááádo zeg, dus je hebt ongetwijfeld uitgerekend dat de Aygo goedkoper rijdt.quote:
DM/PM anders een foto naar miss aarbeibergquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... pff moeilijk.... CA help me eens...
kledingstijl beetje standaart (spijkerbroek en shirtje/blouse) lief (geen macho of opgepompte spierbundel)
ik zou zeggen "met mij" maar weet niet of je me leuk vidn... ben nogal uitbundig hahaquote:
Ongestelde vrouwen kleden zich vaak bloter en meer sexy.quote:
I regret nothing.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ja al heb ik wel al vragen gehad of ik op haar leek._!
[..]
kusjes
Ben bioloog he. Zal wel een Prius worden.quote:
Voornamelijk metalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
Wacht effe tijn, dit heb je vast verteld maar ik heb niet zo'n goed geheugen.
Wat is een beetje jou muzieksmaak?
Match made in heaven...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou zeggen "met mij" maar weet niet of je me leuk vidn... ben nogal uitbundig haha
kan je het ruiken als ze nat is?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wil mee?quote:
das niet waar... asl ik ongesteld ben draag ik t liefst joggingbroek en grote truiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongestelde vrouwen kleden zich vaak bloter en meer sexy.
aaight klinken als goede matches.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kledingstijl beetje standaart (spijkerbroek en shirtje/blouse) lief (geen macho of opgepompte spierbundel)
edit: beide 28 - 31 jaar
Tsk, Prius. Koop gewoon een fatsoenlijke diesel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
I regret nothing.
[..]
Ben bioloog he. Zal wel een Prius worden.
Dan heb je zeker nog niet je piemel laten zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uhmzzz Goed gekleed, niet macho inderdaad. Leuk en Knapquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
edit: beide 28 - 31 jaar
Ook niet als je er eentje kan hosselenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Hell no, twee hyperactieve vrouwen, dat laat ik wel aan me voorbij gaan.
Alleen als ik haar geur ken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kan je het ruiken als ze nat is?
Daarom staat er: "vaak".quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das niet waar... asl ik ongesteld ben draag ik t liefst joggingbroek en grote trui
Het rammelt in ieder geval meer. Weinig problemen met slopel gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, Opel Ampera. Maar ik weet dat ik het tegen Wááátertornááádo zeg, dus je hebt ongetwijfeld uitgerekend dat de Aygo goedkoper rijdt.
vreemd ,dacht juist meer in hun vruchtbare periodequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
I regret nothing.
[..]
Ben bioloog he. Zal wel een Prius worden.
Fuck, dat lijkt me handig. Bijna net zo handig als x-ray vision.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
25quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
aaight klinken als goede matches.
hoe oud ben jij
ik ook hyperactief niet nomaal meerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou zeggen "met mij" maar weet niet of je me leuk vidn... ben nogal uitbundig haha
Nee, hyperactief kan ik niet zo goed handelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet als je er eentje kan hosselen
Ken het niet eigenlijk maar metallica?quote:
en dat van speedating?waar heb je dat gefixt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzz Goed gekleed, niet macho inderdaad. Leuk en Knap
Zal ik doen tornado.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tsk, Prius. Koop gewoon een fatsoenlijke diesel.
Nee. Zou ze dat leuk vinden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog niet je piemel laten zien.
Gewoon veel je neus gebruiken, went vanzelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Fuck, dat lijkt me handig. Bijna net zo handig als x-ray vision.
huh? Ik date niet hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
en dat van speedating?waar heb je dat gefixt?
Misschien omdat je het zo bijhoudt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo in totaal de afgelopen maanden 1000 jongens gesproken met sommigen gedate alles en nog steeds zat er niks tussen, ik weet het inmiddels echt niet meer![]()
Ja echt duizend stuks in totaal...
Er zitten wel veel homo's bij mijn studie lijkt het. Misschien daar eens kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo in totaal de afgelopen maanden 1000 jongens gesproken met sommigen gedate alles en nog steeds zat er niks tussen, ik weet het inmiddels echt niet meer![]()
Ja echt duizend stuks in totaal...
hahaha nee ik doe niet aan speeddaten... kwam m tegen tijden t stappen (en ken m al een jaar of 7)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
en dat van speedating?waar heb je dat gefixt?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, hyperactief kan ik niet zo goed handelen.
Dream Theater luister ik ook naar. Dat is een van mijn favoriete bands. Maar ik luister naar bijna alles eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ken het niet eigenlijk maar metallica?
Dat komt dan als eerste bij me op.
Ik luister eigenlijk alles, van dream theater, tot en met jazz.
Gaat me vaak meer om individuele nummers die ik wel leuk vind als om 1 band specifiek.
Komt misschien ook omdat ik van alles zelf moet (of noem het kan) spelen.
Zo had ik gisteravond een hele progressieve jam met orkest geluiden etc dikke gitaren, heel leuk om te doen.
Als hij nu achter je aan komt, na zeven jaar, moet je hem wel zijn babies in je laten stoppen hoor. Hell, wat een engelengeduld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha nee ik doe niet aan speeddaten... kwam m tegen tijden t stappen (en ken m al een jaar of 7)
Nee dat niet... Ze zijn uhm te prefectquote:
Mogelijk heb ik ze allemaal al gehad in me msn lijstjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er zitten wel veel homo's bij mijn studie lijkt het. Misschien daar eens kijken
wow dat is wel handig voortaan aan vrouwen snuffelen om te weten of ze ready isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als ik haar geur ken.
[..]
Daarom staat er: "vaak".
Oh wacht Dream Theater ik heb die cd van metropolis pt.2 best goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Dream Theater luister ik ook naar. Dat is een van mijn favoriete bands. Maar ik luister naar bijna alles eigenlijk
Dat was ikquote:
Oh, er staat prefect. Dat moet ik Googlen want ik ben dom.quote:
He has been patiently waiting.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als hij nu achter je aan komt, na zeven jaar, moet je hem wel zijn babies in je laten stoppen hoor. Hell, wat een engelengeduld.
en? hoe is het?leeftijdscategorie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Je hebt een paar sites waar je speeddates kan regelen. Je schrijft je in voor een avond en dan heb je 15 speeddates op een avond
ghehe nou ben heel eerlijk geweest over dak niet wil dat hij me gaat versieren die avond, als hij al jaren "wacht" kunnen er best nog ene paar avonden bij, weet zelf niet eens of ik toe ben aan iets momenteelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als hij nu achter je aan komt, na zeven jaar, moet je hem wel zijn babies in je laten stoppen hoor. Hell, wat een engelengeduld.
Mij eigenlijk wel beide. Metropolis pt 2 is een gave cd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
Oh wacht Dream Theater ik heb die cd van metropolis pt.2 best goed.
Maar ik heb het dan meer op de minder heftige nummers.
Spreekt me toch meer aan als dat hele drukke.
Is toch zo, en weet je wat ik zo eng vind ze lijken bijna als het om interesses gaat allemaal hetzelfde kledingstijl alles!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap het, perfecte mensen zijn eng. Imperfecte mensen zijn veel leuker
goed zo! laat hem moeite doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nou ben heel eerlijk geweest over dak niet wil dat hij me gaat versieren die avond, als hij al jaren "wacht" kunnen er best nog ene paar avonden bij, weet zelf niet eens of ik toe ben aan iets momenteel
Die pianostukjes van Dream Theater zijn echt geniaal soms. Jij speelt toch keyboard of niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
Oh wacht Dream Theater ik heb die cd van metropolis pt.2 best goed.
Maar ik heb het dan meer op de minder heftige nummers.
Spreekt me toch meer aan als dat hele drukke.
Dat verschilt meestal is het een bepaalde leeftijdscategorie bv 20-35quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
en? hoe is het?leeftijdscategorie?
Vrouwen die zeggen tegen een man dat ze niet willen dat ze haar gaan versierenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nou ben heel eerlijk geweest over dak niet wil dat hij me gaat versieren die avond, als hij al jaren "wacht" kunnen er best nog ene paar avonden bij, weet zelf niet eens of ik toe ben aan iets momenteel
maar mag m wel klein beetje zelfvertrouwen geve,.. bedoel tis best dapper om NOG een poging te wagen... maar wil m niet aan lijntje houden en ook niet direct afstoten, dus beetje lastig...quote:
Hmm ik ben helaas alleen het tweede stuk kwijt vanaf nr.6.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij eigenlijk wel beide. Metropolis pt 2 is een gave cd.
Zou het gelijk cancellen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen tegen een man dat ze niet willen dat ze haar gaan versieren
hard to get enzo vinden jullie leuk jwzquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Whehe, dat is een beetje tegenstrijdig inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar mag m wel klein beetje zelfvertrouwen geve,.. bedoel tis best dapper om NOG een poging te wagen... maar wil m niet aan lijntje houden en ook niet direct afstoten, dus beetje lastig...
ghehehe tja.. ja ik dcaht laat ik maar meteen duidelijk zijn hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Eerlijk zijn tegen hem door geen verwachtingen te scheppen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar mag m wel klein beetje zelfvertrouwen geve,.. bedoel tis best dapper om NOG een poging te wagen... maar wil m niet aan lijntje houden en ook niet direct afstoten, dus beetje lastig...
Geen idee hoe dat werktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ik ben helaas alleen het tweede stuk kwijt vanaf nr.6.
Is er niet een hele kleine kans dat jij het effe via mp3 naar mij kunt pmen via Wetransfer.com ofzo?
Wat drama?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb net een hele toffe film gezien en hier een hoop drama gemist
Er is een verschil tussen "hard to get", en zeggen dat je niet versierd wilt worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hard to get enzo vinden jullie leuk jwz
Wil je wat drama ik heb genoeg drama voor je waar mag ik het naar opsturen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Gewoon downloaden met een torrent joh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ik ben helaas alleen het tweede stuk kwijt vanaf nr.6.
Is er niet een hele kleine kans dat jij het effe via mp3 naar mij kunt pmen via Wetransfer.com ofzo?
Welke film?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
gewoon kijken waar het loopt en eerlijk zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Inderdaad 7 jaren wachten en dan dat te horen krijgen zou zeggen rot dan maar een eind op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "hard to get", en zeggen dat je niet versierd wilt worden.
Intouchablesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
Welke film?
En drama viel wel weer mee hoor behalve het gebruikelijk.
Is al weer goed allemaal (denk).
blijkbaar heb ik zon leuk karakter dat ik t toch kan maken om dat te zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad 7 jaren wachten en dan dat te horen krijgen zou zeggen rot dan maar een eind op.
Hoorde ik laatst ook al mensen over, moet ik ook eens kijken dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
IntouchablesEcht een van de beste films die ik ooit heb gezien
Ik wil je niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef twi het volgende:
Ik heb zo vaak zo lang achter een meisje aangelopen dat ik er zelf helemaal gestoord en naar en niet mezelf meer van werd, hopelijk doe ik dat nooit meer. Dus verlos die arme jongen uit z'n lijden en zeg dat je 'm niet wilt.
Of wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef twi het volgende:
Ik heb zo vaak zo lang achter een meisje aangelopen dat ik er zelf helemaal gestoord en naar en niet mezelf meer van werd, hopelijk doe ik dat nooit meer. Dus verlos die arme jongen uit z'n lijden en zeg dat je 'm niet wilt.
Ja echt, super mooi en komisch. Zelfsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoorde ik laatst ook al mensen over, moet ik ook eens kijken dan.
nou ik weet niet of ik hem wel/niet wil.... weet niet of ik NU ergens aan toe ben... denk dat hij zeker wel een poging waard is, t probleem is meer dat ik niet weet of ik toe ben om iemand toe te laten nu (om t even wie)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef twi het volgende:
Mwah, je kan best van gedachten veranderen, of liegen of hard to get spelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, als je niet versierd wilt worden, dan wil je 'm eigenlijk niet.
misschien heeft het tijd nodigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, als je niet versierd wilt worden, dan wil je 'm eigenlijk niet.
Hetro worden probleem opgelostquote:
*zucht*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik weet niet of ik hem wel/niet wil.... weet niet of ik NU ergens aan toe ben... denk dat hij zeker wel een poging waard is, t probleem is meer dat ik niet weet of ik toe ben om iemand toe te laten nu (om t even wie)
iemand toe te laten.. wat s er dan gebeurd?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik weet niet of ik hem wel/niet wil.... weet niet of ik NU ergens aan toe ben... denk dat hij zeker wel een poging waard is, t probleem is meer dat ik niet weet of ik toe ben om iemand toe te laten nu (om t even wie)
Dan vind je 'm blijkbaar niet leuk genoeg, anders liet je de deur wel langzaam open gaan in plaats van langzaam dicht. Zodra je iemand écht leuk vindt, ben je klaar om ze toe te laten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
Hij wilde aan mijn pener zitten. Maar omdat hij ook aan andere peners zat die avond, kon ik het niet verdragen. Het is alles of niks.quote:
De slet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde aan mijn pener zitten. Maar omdat hij ook aan andere peners zat die avond, kon ik het niet verdragen. Het is alles of niks.
Dat dacht ik dus ook. Alle piemels of geen. Je hebt me gewoon gecockblocked. Letterlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde aan mijn pener zitten. Maar omdat hij ook aan andere peners zat die avond, kon ik het niet verdragen. Het is alles of niks.
ben nog niet zo lang uit een relatie die heel belachelijk is geeindigd (en eigenlijk altijd rare relaties gehad...) is niet hele raar als ik tijd wil om weer lekker in mn vel te komen enzo...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dan vind je 'm blijkbaar niet leuk genoeg, anders liet je de deur wel langzaam open gaan in plaats van langzaam dicht. Zodra je iemand écht leuk vindt, ben je klaar om ze toe te laten.
Dus je kon niet met Twi zijn zwakte, van meerdere walletjes eten, omgaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
alles!?!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
rare relaties..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben nog niet zo lang uit een relatie die heel belachelijk is geeindigd (en eigenlijk altijd rare relaties gehad...) is niet hele raar als ik tijd wil om weer lekker in mn vel te komen enzo...
en vond t eigenijk wel heel stoer (en open) dak eerlijk zei dak t eng vond om m bij te laten .. ook gezegd dak weet niet bang van m te hoeven zijn en dak weet dat hij een lieverd is 9en dat dat vast niet is wat hij wil horen, maar dak t wel denk haha)
Mijn god medelijden met deze jongeman, die wordt gewoon gefrienzoned waar hij bij staat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gezegd dak weet niet bang van m te hoeven zijn en dak weet dat hij een lieverd is 9en dat dat vast niet is wat hij wil horen, maar dak t wel denk haha)
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
hij heeft een bloedlul, doe nou niet zo gemeen
Dat wil ik niet zeggen. Maar ik voelde me niet speciaal.quote:
Nee, daar kan ik niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus je kon niet met Twi zijn zwakte, van meerdere walletjes eten, omgaan?
Ik had het niet zo bekeken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Alle piemels of geen. Je hebt me gewoon gecockblocked. Letterlijk.
Ouch, dat is een beste burn.quote:
wat er precies gebeurt is maakt niet uit... sommige dingen in eerder topics wel gezegd...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
rare relaties..
gingen ze vreemd ofzo?
Geen seks want homoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:39 schreef Sneezeechu het volgende:
Trouw mij en vele vreemden dingen zullen er gebeuren in je leven
Ik zou een beetje ongemakkelijk worden van al die kleine kinderoogjes die me aan zouden staren tijdens de hete ranzige seks met jou.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:39 schreef Sneezeechu het volgende:
wat hebben mensen tegen de friendzone?er ontstaan veel relaties uit vriendschappenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn god medelijden met deze jongeman, die wordt gewoon gefrienzoned waar hij bij staat.
ghehehehehe ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Maar ik voelde me niet speciaal.
[..]
ik wilde je niet schofferenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat er precies gebeurt is maakt niet uit... sommige dingen in eerder topics wel gezegd...
tweede plaats halen is nooit leuk. En dat klopt wel maar dat is wel een uitzonderingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat hebben mensen tegen de friendzone?er ontstaan veel relaties uit vriendschappen
maakt niet uit, logisch dat je t vraagt, maar er is voldoende gebeurt dat ik ff wat snarf-tijd nodig heb eigenlijkquote:
Je zult terug kruipen naar je moeder en vader omdat je zo bang bent geworden.quote:
Wat mijn poppen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou een beetje ongemakkelijk worden van al die kleine kinderoogjes die me aan zouden staren tijdens de hete ranzige seks met jou.
ik friendzone niemand, ik zeg alleen dat beetje rustig aangedaan moet worden met mij.... is niet gemeen toch....???quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
tweede plaats halen is nooit leuk. En dat klopt wel maar dat is wel een uitzondering
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat hebben mensen tegen de friendzone?er ontstaan veel relaties uit vriendschappen
hoe ontstaan ze dan normaal gesproken?je moet iemand toch een beetje kennen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
tweede plaats halen is nooit leuk. En dat klopt wel maar dat is wel een uitzondering
Ik was echt doodsbang voor Chucky.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je zult terug kruipen naar je moeder en vader omdat je zo bang bent geworden.
[..]
Wat mijn poppen?
Is zo raar ze staan in de woonkamer maar iedere ochtend zitten ze op de rand van mijn bed zo eng te kijken
ik ben echt bang van poppen.... krijg nu al kippenvel van t idee.... blehgquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wat mijn poppen?
Is zo raar ze staan in de woonkamer maar iedere ochtend zitten ze op de rand van mijn bed zo eng te kijken
Er staan hier nog wel meer vreemde dingen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was echt doodsbang voor Chucky.![]()
Ik zou echt doodgaan denk ik, met die poppen van jou.
Hoe moet je jouw username uitspreken trouwens? Ikzelf zie het altijd voor me als [sni:'zɛtʃʊ].quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:39 schreef Sneezeechu het volgende:
Ssst nu maak je ze boos...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben echt bang van poppen.... krijg nu al kippenvel van t idee.... blehg
kennis van mij had haar hele huiskamer vol staan met poppen... was nog klein meisje en vond t toen al verschrikkelijk om daar naar binne te gaan
Snit-zu-cheequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe moet je jouw username uitspreken trouwens? Ikzelf zie het altijd voor me als [sni:'zɛtʃʊ].
is t ook echt bedoelt als t geluid van niesen?quote:
anders vinden jullie haar te makkelijk is ook nooit goed pffquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de sprong van friendzone naar relatie.
Het kan wel, maar gebeurt niet zo vaak.
in mijn hoofd welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is t ook echt bedoelt als t geluid van niesen?
Dat zeg je altijd in mijn bedquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is t ook echt bedoelt als t geluid van niesen?
Heb je het grote regeltjes boek doorgelezen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
anders vinden jullie haar te makkelijk is ook nooit goed pff
de afbeelding doet het niet
Hier een ander:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
anders vinden jullie haar te makkelijk is ook nooit goed pff
de afbeelding doet het niet
nee dat is toch ook zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je het grote regeltjes boek doorgelezen?
Loze woorden als je me echt lekker vond lag je hier al in bed aan me lul te likken als een hond met hondsdolheid...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noem je altijd gewoon "lekker ventje."
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat voor beeld ik nou van jou moet hebben
Haha. Wil je een oplossing hiervoor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef marbasnarf het volgende:
oh my.... dit is echt heeeeeeel erg.... ga t delen met jullie haha
had op FB gepost dat mn buurman die 2 pizzas had enzo...
krijg ik een mail van die 2e persoon (niet die van t weekend) dat hij perongeluk 2 flessen wijn heeft , en of ik ook wil (als parodie op mn buurman zn ding)
moest ik om lachen... maar krijg nu dus t bericht dat hij al op heeft en in ondeugende bui is.....
hier heb ik echt totaal geen zin he .....
OMFG mannenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef marbasnarf het volgende:
oh my.... dit is echt heeeeeeel erg.... ga t delen met jullie haha
had op FB gepost dat mn buurman die 2 pizzas had enzo...
krijg ik een mail van die 2e persoon (niet die van t weekend) dat hij perongeluk 2 flessen wijn heeft , en of ik ook wil (als parodie op mn buurman zn ding)
moest ik om lachen... maar krijg nu dus t bericht dat hij al op heeft en in ondeugende bui is.....
hier heb ik echt totaal geen zin he .....
gezegd dat hij die 2e fles ook maar leeg moet drinken, dak dat wel lekker rebels zou vinden =pquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha. Wil je een oplossing hiervoor?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Loze woorden als je me echt lekker vond lag je hier al in bed aan me lul te likken als een hond met hondsdolheid...
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gezegd dat hij die 2e fles ook maar leeg moet drinken, dak dat wel lekker rebels zou vinden =p
goeie comebackquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gezegd dat hij die 2e fles ook maar leeg moet drinken, dak dat wel lekker rebels zou vinden =p
Nationale Snarf-cockblockavond.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ook een oplossing.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben echter veel meer dan gewoon een dier. Ik volg niet persé mijn leuter als die toevallig een keer hard wordt.Mooi ik ook niet, en ik weet ook niet eens hoe jij er uit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem hebben Snarf en ik een relatie. Niet doorvertellen he.quote:
spelletjes... nee meer zelfbehoud ik zit af en toe te chillen as one of the guys,dan hoor ik het ook,met alle verhalen erbijquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem hebben Snarf en ik een relatie. Niet doorvertellen he.
hij gata gewoon door he... of ik niet in een ondeugende bui ben.. en gezegd dak verkouden ben en dan per definitie niet ondeugend...quote:
Gelukkig heb je twee hondenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Zwaar leven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij gata gewoon door he... of ik niet in een ondeugende bui ben.. en gezegd dak verkouden ben en dan per definitie niet ondeugend...
wordt je toch moe van...
ach die man zet alle zeilen bijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij gata gewoon door he... of ik niet in een ondeugende bui ben.. en gezegd dak verkouden ben en dan per definitie niet ondeugend...
wordt je toch moe van...
Dat komt omdat vrouwen nogal eens de boot afhouden terwijl ze toch willen om te kijken hoever de kerel gaat. En dan vervolgens gaan zeuren dat de man aftaaide.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wordt je toch moe van...
Vertel wat zeggen deze guys dan??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
spelletjes... nee meer zelfbehoud ik zit af en toe te chillen as one of the guys,dan hoor ik het ook,met alle verhalen erbij
irritantquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wordt je toch moe van...
waarschijnlijk.... hou t er maar op dat hij dronken is.... of samen met vriendenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen nogal eens de boot afhouden terwijl ze toch willen om te kijken hoever de kerel gaat. En dan vervolgens gaan zeuren dat de man aftaaide.
Dat, en een fles wijn.
Whehe, had een vriend van me een keer, dat een vriend van hem wat smsjes had gestuurd naar een meisje dat hij leuk vond, beetje raar allemaal, zij heeft echt fakking lang niet met hem gepraatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waarschijnlijk.... hou t er maar op dat hij dronken is.... of samen met vrienden
hij: die chick is echt heet man!quote:
ghehehehehequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hij: die chick is echt heet man!
ik:uhm ok...
hij: j blaba persoonlijkheid(waar hij tieten mee bedoelt),kont zij is zo leuk blah [lulverhaal van een halfuur)
2/3 weken later
ik heb haar geneukt wat een hoer
ik zo : facepalm
Gelukkig ga ik niet met dat soort mensen om.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hij: j blaba persoonlijkheid(waar hij tieten mee bedoelt),kont zij is zo leuk blah [lulverhaal van een halfuur)
2/3 weken later
Als ze snel met hem naar bed gaat, zal ze dat ook wel met iemand anders doen, dus ze is een hoer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
2/3 weken later
Schenkstroop, ben jij dat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zit me niet zo op te vrolijken ik ben gewoon kenkerlelijk
zwelgjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zit me niet zo op te vrolijken ik ben gewoon kenkerlelijk
maar als je m kietelt, wordt hij weer klein en lief!quote:
ik ga ook niet met ze om,ik hang in de kroeg en dan praten wequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik niet met dat soort mensen om.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar als je m kietelt, wordt hij weer klein en lief!
Die van mij wordt daar groter van.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar als je m kietelt, wordt hij weer klein en lief!
Hehehe. Hij denkt dat je makkelijk bent. Heb je hem die indruk gegeven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
gast: t lijkt me zo leuk als je ondeugend bent
ik: ik ben hartstikke braaf
gast: meen je dat nu... je hebt toch ook behoeftes!
ik: nee
lijtk me duidelijk nu toch...?
Tjah, heb hier niet zo veel mee eerlijk gezegd het klinkt nogal middelbare school achtig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
2/3 weken later
dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als ze snel met hem naar bed gaat, zal ze dat ook wel met iemand anders doen, dus ze is een hoer.
Mannenlogica
Ik zat te twijfelen of ik m zou makenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van mij wordt daar groter van.
wat is snel voor mannen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als ze snel met hem naar bed gaat, zal ze dat ook wel met iemand anders doen, dus ze is een hoer.
Mannenlogica
nah ging jaar of 2 geleden wel eens met m stappen en was altijd one of the guys... maar nooit met m geflirt oid...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van mij wordt daar groter van.
[..]
Hehehe. Hij denkt dat je makkelijk bent. Heb je hem die indruk gegeven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat vind je dan van een meisje dat je gelijk met haar slaaptquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, heb hier niet zo veel mee eerlijk gezegd het klinkt nogal middelbare school achtig.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Ik lust geen weekdierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeg dat daquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. die gast maakt alles he... hij denk nu (omdak niet "ondeugend" met hem wil zijn) dat t de schuld is van mn ex.... net of er geen mogelijkheid is dak hem gewoon niet moet..
Wordt die van jou ook groter?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of ik m zou maken
Hmm. Nouja. Laat hem lekker zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nah ging jaar of 2 geleden wel eens met m stappen en was altijd one of the guys... maar nooit met m geflirt oid...
is dat weer een metafoor? En bedanktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik vind Aziatisch eten ook niet te vreten trouwens
Hahaha, wat een figuur.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. die gast maakt alles he... hij denk nu (omdak niet "ondeugend" met hem wil zijn) dat t de schuld is van mn ex.... net of er geen mogelijkheid is dak hem gewoon niet moet..
Oeh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nu bedoel je? Ja, ik stuur wel een dm
ik vind witte bonen in tomatensaus vies =p of ging t daar niet om ghehequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik vind Aziatisch eten ook niet te vreten trouwens
hij heeft het recht niet je zo te behandelen,dit is zo respectloosquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
ach hij weet dak duidelijk genoeg kan zijn 9en best bot uit de hoek kan komen) dus tis nu ook wle duidelijk denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hij heeft het recht niet je zo te behandelen
Zeg dan gewoon duidelijk dat hij de graftakketyfus kan krijgen (makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
Ha...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is dat weer een metafoor? En bedankt
Is ook niet te etenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind witte bonen in tomatensaus vies =p of ging t daar niet om ghehe
Inderdaad niet, zeg snarf wat zeg je hiervan???quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hij heeft het recht niet je zo te behandelen
neej hoor heel simpel iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon duidelijk dat hij de graftakketyfus kan krijgen (makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik)
Zeg dat je de FOK!knokploeg op hem afstuurt als hij niet ophoudt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ach hij weet dak duidelijk genoeg kan zijn 9en best bot uit de hoek kan komen) dus tis nu ook wle duidelijk denk ik
haha hij is al afgedropen, probeert t nu goed te praten met dak zon leuke meid ben en dat hij t rot vind dak een stomme ex heb enzo.... (ofterwijl.... tactiek verandering... sympathie...)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg dat je de FOK!knokploeg op hem afstuurt als hij niet ophoudt.
ik zou dat niet doorhebben..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha hij is al afgedropen, probeert t nu goed te praten met dak zon leuke meid ben en dat hij t rot vind dak een stomme ex heb enzo.... (ofterwijl.... tactiek verandering... sympathie...)
Gelukkig heb je hem door.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha hij is al afgedropen, probeert t nu goed te praten met dak zon leuke meid ben en dat hij t rot vind dak een stomme ex heb enzo.... (ofterwijl.... tactiek verandering... sympathie...)
hoe oud ben je aarbeienbergje?quote:
23 maar ik ben naief etc (wat toch duidelijk blijkt ,lijkt me)quote:
Ik houd mij nog inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hm... mja misschien komt t nogquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
23 maar ik ben naef etc ben ideaal PUA materiaal,trap daar zo in
wil je er privé over praten sneez of blijft het bij openbaar zeikenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:20 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja ja weer zo lekker stereotype eruit gooien...
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik houd mij nog in
Je had de ambitie om lerares te worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik houd mij nog in
ik weet dat mijn grammatica crap is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
ken chebeurenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:21 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik weet dat mijn grammatica crap is.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:21 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik weet dat mijn grammatica crap is.broek krap zit
denk het niet,je hebt vrouwen die er op hun 40e nog intrappenquote:
nee, vond t gewoon een leuk grapje ghehequote:
Dan is het goed. Weg met die vetjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, vond t gewoon een leuk grapje ghehe
* zet een stapje achteruit met dr vetjes *quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed. Weg met die vetjes.Hier met die spieren.
wat is er mis met vetjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed. Weg met die vetjes.Hier met die spieren.
Ik lachte.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
* zet een stapje achteruit met dr vetjes *
zodat je zelf geen werk hoeft te doen.....? =pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |