Dat zeg je altijd in mijn bedquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is t ook echt bedoelt als t geluid van niesen?
Heb je het grote regeltjes boek doorgelezen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
anders vinden jullie haar te makkelijk is ook nooit goed pff
de afbeelding doet het niet
Hier een ander:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
anders vinden jullie haar te makkelijk is ook nooit goed pff
de afbeelding doet het niet
nee dat is toch ook zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je het grote regeltjes boek doorgelezen?
Loze woorden als je me echt lekker vond lag je hier al in bed aan me lul te likken als een hond met hondsdolheid...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noem je altijd gewoon "lekker ventje."
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat voor beeld ik nou van jou moet hebben
Haha. Wil je een oplossing hiervoor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef marbasnarf het volgende:
oh my.... dit is echt heeeeeeel erg.... ga t delen met jullie haha
had op FB gepost dat mn buurman die 2 pizzas had enzo...
krijg ik een mail van die 2e persoon (niet die van t weekend) dat hij perongeluk 2 flessen wijn heeft , en of ik ook wil (als parodie op mn buurman zn ding)
moest ik om lachen... maar krijg nu dus t bericht dat hij al op heeft en in ondeugende bui is.....
hier heb ik echt totaal geen zin he .....
OMFG mannenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef marbasnarf het volgende:
oh my.... dit is echt heeeeeeel erg.... ga t delen met jullie haha
had op FB gepost dat mn buurman die 2 pizzas had enzo...
krijg ik een mail van die 2e persoon (niet die van t weekend) dat hij perongeluk 2 flessen wijn heeft , en of ik ook wil (als parodie op mn buurman zn ding)
moest ik om lachen... maar krijg nu dus t bericht dat hij al op heeft en in ondeugende bui is.....
hier heb ik echt totaal geen zin he .....
gezegd dat hij die 2e fles ook maar leeg moet drinken, dak dat wel lekker rebels zou vinden =pquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha. Wil je een oplossing hiervoor?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Loze woorden als je me echt lekker vond lag je hier al in bed aan me lul te likken als een hond met hondsdolheid...
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gezegd dat hij die 2e fles ook maar leeg moet drinken, dak dat wel lekker rebels zou vinden =p
goeie comebackquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gezegd dat hij die 2e fles ook maar leeg moet drinken, dak dat wel lekker rebels zou vinden =p
Nationale Snarf-cockblockavond.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |