wat er precies gebeurt is maakt niet uit... sommige dingen in eerder topics wel gezegd...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
rare relaties..
gingen ze vreemd ofzo?
Geen seks want homoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:39 schreef Sneezeechu het volgende:
Trouw mij en vele vreemden dingen zullen er gebeuren in je leven
Ik zou een beetje ongemakkelijk worden van al die kleine kinderoogjes die me aan zouden staren tijdens de hete ranzige seks met jou.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:39 schreef Sneezeechu het volgende:
wat hebben mensen tegen de friendzone?er ontstaan veel relaties uit vriendschappenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn god medelijden met deze jongeman, die wordt gewoon gefrienzoned waar hij bij staat.
ghehehehehe ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Maar ik voelde me niet speciaal.
[..]
ik wilde je niet schofferenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat er precies gebeurt is maakt niet uit... sommige dingen in eerder topics wel gezegd...
tweede plaats halen is nooit leuk. En dat klopt wel maar dat is wel een uitzonderingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat hebben mensen tegen de friendzone?er ontstaan veel relaties uit vriendschappen
maakt niet uit, logisch dat je t vraagt, maar er is voldoende gebeurt dat ik ff wat snarf-tijd nodig heb eigenlijkquote:
Je zult terug kruipen naar je moeder en vader omdat je zo bang bent geworden.quote:
Wat mijn poppen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:39 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zou een beetje ongemakkelijk worden van al die kleine kinderoogjes die me aan zouden staren tijdens de hete ranzige seks met jou.
ik friendzone niemand, ik zeg alleen dat beetje rustig aangedaan moet worden met mij.... is niet gemeen toch....???quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
tweede plaats halen is nooit leuk. En dat klopt wel maar dat is wel een uitzondering
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat hebben mensen tegen de friendzone?er ontstaan veel relaties uit vriendschappen
hoe ontstaan ze dan normaal gesproken?je moet iemand toch een beetje kennen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
tweede plaats halen is nooit leuk. En dat klopt wel maar dat is wel een uitzondering
Ik was echt doodsbang voor Chucky.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je zult terug kruipen naar je moeder en vader omdat je zo bang bent geworden.
[..]
Wat mijn poppen?
Is zo raar ze staan in de woonkamer maar iedere ochtend zitten ze op de rand van mijn bed zo eng te kijken
ik ben echt bang van poppen.... krijg nu al kippenvel van t idee.... blehgquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wat mijn poppen?
Is zo raar ze staan in de woonkamer maar iedere ochtend zitten ze op de rand van mijn bed zo eng te kijken
Er staan hier nog wel meer vreemde dingen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was echt doodsbang voor Chucky.![]()
Ik zou echt doodgaan denk ik, met die poppen van jou.
Hoe moet je jouw username uitspreken trouwens? Ikzelf zie het altijd voor me als [sni:'zɛtʃʊ].quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:39 schreef Sneezeechu het volgende:
Ssst nu maak je ze boos...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben echt bang van poppen.... krijg nu al kippenvel van t idee.... blehg
kennis van mij had haar hele huiskamer vol staan met poppen... was nog klein meisje en vond t toen al verschrikkelijk om daar naar binne te gaan
Snit-zu-cheequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe moet je jouw username uitspreken trouwens? Ikzelf zie het altijd voor me als [sni:'zɛtʃʊ].
is t ook echt bedoelt als t geluid van niesen?quote:
anders vinden jullie haar te makkelijk is ook nooit goed pffquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de sprong van friendzone naar relatie.
Het kan wel, maar gebeurt niet zo vaak.
in mijn hoofd welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is t ook echt bedoelt als t geluid van niesen?
Dat zeg je altijd in mijn bedquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is t ook echt bedoelt als t geluid van niesen?
Heb je het grote regeltjes boek doorgelezen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
anders vinden jullie haar te makkelijk is ook nooit goed pff
de afbeelding doet het niet
Hier een ander:quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:47 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
anders vinden jullie haar te makkelijk is ook nooit goed pff
de afbeelding doet het niet
nee dat is toch ook zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:50 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je het grote regeltjes boek doorgelezen?
Loze woorden als je me echt lekker vond lag je hier al in bed aan me lul te likken als een hond met hondsdolheid...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noem je altijd gewoon "lekker ventje."
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat voor beeld ik nou van jou moet hebben
Haha. Wil je een oplossing hiervoor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef marbasnarf het volgende:
oh my.... dit is echt heeeeeeel erg.... ga t delen met jullie haha
had op FB gepost dat mn buurman die 2 pizzas had enzo...
krijg ik een mail van die 2e persoon (niet die van t weekend) dat hij perongeluk 2 flessen wijn heeft , en of ik ook wil (als parodie op mn buurman zn ding)
moest ik om lachen... maar krijg nu dus t bericht dat hij al op heeft en in ondeugende bui is.....
hier heb ik echt totaal geen zin he .....
OMFG mannenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef marbasnarf het volgende:
oh my.... dit is echt heeeeeeel erg.... ga t delen met jullie haha
had op FB gepost dat mn buurman die 2 pizzas had enzo...
krijg ik een mail van die 2e persoon (niet die van t weekend) dat hij perongeluk 2 flessen wijn heeft , en of ik ook wil (als parodie op mn buurman zn ding)
moest ik om lachen... maar krijg nu dus t bericht dat hij al op heeft en in ondeugende bui is.....
hier heb ik echt totaal geen zin he .....
gezegd dat hij die 2e fles ook maar leeg moet drinken, dak dat wel lekker rebels zou vinden =pquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha. Wil je een oplossing hiervoor?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:53 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Loze woorden als je me echt lekker vond lag je hier al in bed aan me lul te likken als een hond met hondsdolheid...
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gezegd dat hij die 2e fles ook maar leeg moet drinken, dak dat wel lekker rebels zou vinden =p
goeie comebackquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gezegd dat hij die 2e fles ook maar leeg moet drinken, dak dat wel lekker rebels zou vinden =p
Nationale Snarf-cockblockavond.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |