Ja echt, super mooi en komisch. Zelfsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hoorde ik laatst ook al mensen over, moet ik ook eens kijken dan.
nou ik weet niet of ik hem wel/niet wil.... weet niet of ik NU ergens aan toe ben... denk dat hij zeker wel een poging waard is, t probleem is meer dat ik niet weet of ik toe ben om iemand toe te laten nu (om t even wie)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef twi het volgende:
Ik heb zo vaak zo lang achter een meisje aangelopen dat ik er zelf helemaal gestoord en naar en niet mezelf meer van werd, hopelijk doe ik dat nooit meer. Dus verlos die arme jongen uit z'n lijden en zeg dat je 'm niet wilt.
Mwah, je kan best van gedachten veranderen, of liegen of hard to get spelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, als je niet versierd wilt worden, dan wil je 'm eigenlijk niet.
misschien heeft het tijd nodigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, als je niet versierd wilt worden, dan wil je 'm eigenlijk niet.
Hetro worden probleem opgelostquote:
*zucht*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik weet niet of ik hem wel/niet wil.... weet niet of ik NU ergens aan toe ben... denk dat hij zeker wel een poging waard is, t probleem is meer dat ik niet weet of ik toe ben om iemand toe te laten nu (om t even wie)
iemand toe te laten.. wat s er dan gebeurd?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik weet niet of ik hem wel/niet wil.... weet niet of ik NU ergens aan toe ben... denk dat hij zeker wel een poging waard is, t probleem is meer dat ik niet weet of ik toe ben om iemand toe te laten nu (om t even wie)
Dan vind je 'm blijkbaar niet leuk genoeg, anders liet je de deur wel langzaam open gaan in plaats van langzaam dicht. Zodra je iemand écht leuk vindt, ben je klaar om ze toe te laten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:33 schreef marbasnarf het volgende:
Hij wilde aan mijn pener zitten. Maar omdat hij ook aan andere peners zat die avond, kon ik het niet verdragen. Het is alles of niks.quote:
De slet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde aan mijn pener zitten. Maar omdat hij ook aan andere peners zat die avond, kon ik het niet verdragen. Het is alles of niks.
Dat dacht ik dus ook. Alle piemels of geen. Je hebt me gewoon gecockblocked. Letterlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij wilde aan mijn pener zitten. Maar omdat hij ook aan andere peners zat die avond, kon ik het niet verdragen. Het is alles of niks.
ben nog niet zo lang uit een relatie die heel belachelijk is geeindigd (en eigenlijk altijd rare relaties gehad...) is niet hele raar als ik tijd wil om weer lekker in mn vel te komen enzo...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Dan vind je 'm blijkbaar niet leuk genoeg, anders liet je de deur wel langzaam open gaan in plaats van langzaam dicht. Zodra je iemand écht leuk vindt, ben je klaar om ze toe te laten.
Dus je kon niet met Twi zijn zwakte, van meerdere walletjes eten, omgaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
alles!?!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
rare relaties..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ben nog niet zo lang uit een relatie die heel belachelijk is geeindigd (en eigenlijk altijd rare relaties gehad...) is niet hele raar als ik tijd wil om weer lekker in mn vel te komen enzo...
en vond t eigenijk wel heel stoer (en open) dak eerlijk zei dak t eng vond om m bij te laten .. ook gezegd dak weet niet bang van m te hoeven zijn en dak weet dat hij een lieverd is 9en dat dat vast niet is wat hij wil horen, maar dak t wel denk haha)
Mijn god medelijden met deze jongeman, die wordt gewoon gefrienzoned waar hij bij staat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gezegd dak weet niet bang van m te hoeven zijn en dak weet dat hij een lieverd is 9en dat dat vast niet is wat hij wil horen, maar dak t wel denk haha)
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
hij heeft een bloedlul, doe nou niet zo gemeen
Dat wil ik niet zeggen. Maar ik voelde me niet speciaal.quote:
Nee, daar kan ik niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus je kon niet met Twi zijn zwakte, van meerdere walletjes eten, omgaan?
Ik had het niet zo bekeken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef twi het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Alle piemels of geen. Je hebt me gewoon gecockblocked. Letterlijk.
Ouch, dat is een beste burn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |