Die pianostukjes van Dream Theater zijn echt geniaal soms. Jij speelt toch keyboard of niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
Oh wacht Dream Theater ik heb die cd van metropolis pt.2 best goed.
Maar ik heb het dan meer op de minder heftige nummers.
Spreekt me toch meer aan als dat hele drukke.
Dat verschilt meestal is het een bepaalde leeftijdscategorie bv 20-35quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
en? hoe is het?leeftijdscategorie?
Vrouwen die zeggen tegen een man dat ze niet willen dat ze haar gaan versierenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nou ben heel eerlijk geweest over dak niet wil dat hij me gaat versieren die avond, als hij al jaren "wacht" kunnen er best nog ene paar avonden bij, weet zelf niet eens of ik toe ben aan iets momenteel
maar mag m wel klein beetje zelfvertrouwen geve,.. bedoel tis best dapper om NOG een poging te wagen... maar wil m niet aan lijntje houden en ook niet direct afstoten, dus beetje lastig...quote:
Hmm ik ben helaas alleen het tweede stuk kwijt vanaf nr.6.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij eigenlijk wel beide. Metropolis pt 2 is een gave cd.
Zou het gelijk cancellen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die zeggen tegen een man dat ze niet willen dat ze haar gaan versieren
hard to get enzo vinden jullie leuk jwzquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Whehe, dat is een beetje tegenstrijdig inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar mag m wel klein beetje zelfvertrouwen geve,.. bedoel tis best dapper om NOG een poging te wagen... maar wil m niet aan lijntje houden en ook niet direct afstoten, dus beetje lastig...
ghehehe tja.. ja ik dcaht laat ik maar meteen duidelijk zijn hahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Eerlijk zijn tegen hem door geen verwachtingen te scheppen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar mag m wel klein beetje zelfvertrouwen geve,.. bedoel tis best dapper om NOG een poging te wagen... maar wil m niet aan lijntje houden en ook niet direct afstoten, dus beetje lastig...
Geen idee hoe dat werktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ik ben helaas alleen het tweede stuk kwijt vanaf nr.6.
Is er niet een hele kleine kans dat jij het effe via mp3 naar mij kunt pmen via Wetransfer.com ofzo?
Wat drama?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb net een hele toffe film gezien en hier een hoop drama gemist
Er is een verschil tussen "hard to get", en zeggen dat je niet versierd wilt worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hard to get enzo vinden jullie leuk jwz
Wil je wat drama ik heb genoeg drama voor je waar mag ik het naar opsturen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Gewoon downloaden met een torrent joh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
Hmm ik ben helaas alleen het tweede stuk kwijt vanaf nr.6.
Is er niet een hele kleine kans dat jij het effe via mp3 naar mij kunt pmen via Wetransfer.com ofzo?
Welke film?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef Cassandra87 het volgende:
gewoon kijken waar het loopt en eerlijk zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Inderdaad 7 jaren wachten en dan dat te horen krijgen zou zeggen rot dan maar een eind op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef twi het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "hard to get", en zeggen dat je niet versierd wilt worden.
Intouchablesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef kree het volgende:
[..]
Welke film?
En drama viel wel weer mee hoor behalve het gebruikelijk.
Is al weer goed allemaal (denk).
blijkbaar heb ik zon leuk karakter dat ik t toch kan maken om dat te zeggenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad 7 jaren wachten en dan dat te horen krijgen zou zeggen rot dan maar een eind op.
Hoorde ik laatst ook al mensen over, moet ik ook eens kijken dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
IntouchablesEcht een van de beste films die ik ooit heb gezien
Ik wil je niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef twi het volgende:
Ik heb zo vaak zo lang achter een meisje aangelopen dat ik er zelf helemaal gestoord en naar en niet mezelf meer van werd, hopelijk doe ik dat nooit meer. Dus verlos die arme jongen uit z'n lijden en zeg dat je 'm niet wilt.
Of wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef twi het volgende:
Ik heb zo vaak zo lang achter een meisje aangelopen dat ik er zelf helemaal gestoord en naar en niet mezelf meer van werd, hopelijk doe ik dat nooit meer. Dus verlos die arme jongen uit z'n lijden en zeg dat je 'm niet wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |