25quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
aaight klinken als goede matches.
hoe oud ben jij
ik ook hyperactief niet nomaal meerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou zeggen "met mij" maar weet niet of je me leuk vidn... ben nogal uitbundig haha
Nee, hyperactief kan ik niet zo goed handelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ook niet als je er eentje kan hosselen
Ken het niet eigenlijk maar metallica?quote:
en dat van speedating?waar heb je dat gefixt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmzzz Goed gekleed, niet macho inderdaad. Leuk en Knap
Zal ik doen tornado.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tsk, Prius. Koop gewoon een fatsoenlijke diesel.
Nee. Zou ze dat leuk vinden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nog niet je piemel laten zien.
Gewoon veel je neus gebruiken, went vanzelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Fuck, dat lijkt me handig. Bijna net zo handig als x-ray vision.
huh? Ik date niet hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
en dat van speedating?waar heb je dat gefixt?
Misschien omdat je het zo bijhoudt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo in totaal de afgelopen maanden 1000 jongens gesproken met sommigen gedate alles en nog steeds zat er niks tussen, ik weet het inmiddels echt niet meer![]()
Ja echt duizend stuks in totaal...
Er zitten wel veel homo's bij mijn studie lijkt het. Misschien daar eens kijkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo in totaal de afgelopen maanden 1000 jongens gesproken met sommigen gedate alles en nog steeds zat er niks tussen, ik weet het inmiddels echt niet meer![]()
Ja echt duizend stuks in totaal...
hahaha nee ik doe niet aan speeddaten... kwam m tegen tijden t stappen (en ken m al een jaar of 7)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
en dat van speedating?waar heb je dat gefixt?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, hyperactief kan ik niet zo goed handelen.
Dream Theater luister ik ook naar. Dat is een van mijn favoriete bands. Maar ik luister naar bijna alles eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ken het niet eigenlijk maar metallica?
Dat komt dan als eerste bij me op.
Ik luister eigenlijk alles, van dream theater, tot en met jazz.
Gaat me vaak meer om individuele nummers die ik wel leuk vind als om 1 band specifiek.
Komt misschien ook omdat ik van alles zelf moet (of noem het kan) spelen.
Zo had ik gisteravond een hele progressieve jam met orkest geluiden etc dikke gitaren, heel leuk om te doen.
Als hij nu achter je aan komt, na zeven jaar, moet je hem wel zijn babies in je laten stoppen hoor. Hell, wat een engelengeduld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hahaha nee ik doe niet aan speeddaten... kwam m tegen tijden t stappen (en ken m al een jaar of 7)
Nee dat niet... Ze zijn uhm te prefectquote:
Mogelijk heb ik ze allemaal al gehad in me msn lijstjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er zitten wel veel homo's bij mijn studie lijkt het. Misschien daar eens kijken
wow dat is wel handig voortaan aan vrouwen snuffelen om te weten of ze ready isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen als ik haar geur ken.
[..]
Daarom staat er: "vaak".
Oh wacht Dream Theater ik heb die cd van metropolis pt.2 best goed.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook niet.
[..]
Dream Theater luister ik ook naar. Dat is een van mijn favoriete bands. Maar ik luister naar bijna alles eigenlijk
Dat was ikquote:
Oh, er staat prefect. Dat moet ik Googlen want ik ben dom.quote:
He has been patiently waiting.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als hij nu achter je aan komt, na zeven jaar, moet je hem wel zijn babies in je laten stoppen hoor. Hell, wat een engelengeduld.
en? hoe is het?leeftijdscategorie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was ik![]()
Je hebt een paar sites waar je speeddates kan regelen. Je schrijft je in voor een avond en dan heb je 15 speeddates op een avond
ghehe nou ben heel eerlijk geweest over dak niet wil dat hij me gaat versieren die avond, als hij al jaren "wacht" kunnen er best nog ene paar avonden bij, weet zelf niet eens of ik toe ben aan iets momenteelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Als hij nu achter je aan komt, na zeven jaar, moet je hem wel zijn babies in je laten stoppen hoor. Hell, wat een engelengeduld.
Mij eigenlijk wel beide. Metropolis pt 2 is een gave cd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
Oh wacht Dream Theater ik heb die cd van metropolis pt.2 best goed.
Maar ik heb het dan meer op de minder heftige nummers.
Spreekt me toch meer aan als dat hele drukke.
Is toch zo, en weet je wat ik zo eng vind ze lijken bijna als het om interesses gaat allemaal hetzelfde kledingstijl alles!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap het, perfecte mensen zijn eng. Imperfecte mensen zijn veel leuker
goed zo! laat hem moeite doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nou ben heel eerlijk geweest over dak niet wil dat hij me gaat versieren die avond, als hij al jaren "wacht" kunnen er best nog ene paar avonden bij, weet zelf niet eens of ik toe ben aan iets momenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |