kledingkeuze?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan het ruiken iig, ongesteldheid. Ken een gozer die het ook kon.
Je kunt het ook vaak zien aan de kledingkeuze als je iemand al langer kent.
En natuurlijk aan gedrag.
[..]
1 op 6 met 180 de liter. Sorry WT,gaat hem niet worden.
[..]
Ik probeerde haar net te hosselen, maar ze wilde niet.
quote:
Ja al heb ik wel al vragen gehad of ik op haar leek.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dus ik ben toch de eerste die die grap maakt
kusjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flauwmodusquote:
Aygootje dan maar?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
1 op 6 met 180 de liter. Sorry WT,gaat hem niet worden.
[..]
eh... pff moeilijk.... CA help me eens...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het type man?leeftijd?kledingstijl?
Wacht effe tijn, dit heb je vast verteld maar ik heb niet zo'n goed geheugen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze hun mond houden wel. Dat gekreun, gekrijs wat ze trachten zang te noemen is niet aan mij besteed. Als een wijs man ooit heeft gezegd vrouwen kunnen soms maar beter hun mond houden
Ik wilde zeggen, Opel Ampera. Maar ik weet dat ik het tegen Wááátertornááádo zeg, dus je hebt ongetwijfeld uitgerekend dat de Aygo goedkoper rijdt.quote:
DM/PM anders een foto naar miss aarbeibergquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh... pff moeilijk.... CA help me eens...
kledingstijl beetje standaart (spijkerbroek en shirtje/blouse) lief (geen macho of opgepompte spierbundel)
ik zou zeggen "met mij" maar weet niet of je me leuk vidn... ben nogal uitbundig hahaquote:
Ongestelde vrouwen kleden zich vaak bloter en meer sexy.quote:
I regret nothing.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ja al heb ik wel al vragen gehad of ik op haar leek._!
[..]
kusjes
Ben bioloog he. Zal wel een Prius worden.quote:
Voornamelijk metalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
Wacht effe tijn, dit heb je vast verteld maar ik heb niet zo'n goed geheugen.
Wat is een beetje jou muzieksmaak?
Match made in heaven...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zou zeggen "met mij" maar weet niet of je me leuk vidn... ben nogal uitbundig haha
kan je het ruiken als ze nat is?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wil mee?quote:
das niet waar... asl ik ongesteld ben draag ik t liefst joggingbroek en grote truiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongestelde vrouwen kleden zich vaak bloter en meer sexy.
aaight klinken als goede matches.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kledingstijl beetje standaart (spijkerbroek en shirtje/blouse) lief (geen macho of opgepompte spierbundel)
edit: beide 28 - 31 jaar
Tsk, Prius. Koop gewoon een fatsoenlijke diesel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
I regret nothing.
[..]
Ben bioloog he. Zal wel een Prius worden.
Dan heb je zeker nog niet je piemel laten zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uhmzzz Goed gekleed, niet macho inderdaad. Leuk en Knapquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
edit: beide 28 - 31 jaar
Ook niet als je er eentje kan hosselenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef twi het volgende:
[..]
Hell no, twee hyperactieve vrouwen, dat laat ik wel aan me voorbij gaan.
Alleen als ik haar geur ken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kan je het ruiken als ze nat is?
Daarom staat er: "vaak".quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das niet waar... asl ik ongesteld ben draag ik t liefst joggingbroek en grote trui
Het rammelt in ieder geval meer. Weinig problemen met slopel gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, Opel Ampera. Maar ik weet dat ik het tegen Wááátertornááádo zeg, dus je hebt ongetwijfeld uitgerekend dat de Aygo goedkoper rijdt.
vreemd ,dacht juist meer in hun vruchtbare periodequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
I regret nothing.
[..]
Ben bioloog he. Zal wel een Prius worden.
Fuck, dat lijkt me handig. Bijna net zo handig als x-ray vision.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |