Dan koop je deze bazenauto (eigenlijk veel baziger dan een Ferrari):quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik sowieso geen geld voor, WT.
[..]
Zit er iets meer achter?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga niet daten.... ga zn nieuwe huis bekijken en samen eten
[..]
en CA.... "erg leuk" .....?
Boks, andere ouwe.quote:
oh nee hoor, zo bedoelde ik t niet.... vroeg me gewoon af "een erg leuke jongen die me uitnodigd...!?"quote:
Als ze hun mond houden wel. Dat gekreun, gekrijs wat ze trachten zang te noemen is niet aan mij besteed. Als een wijs man ooit heeft gezegd vrouwen kunnen soms maar beter hun mond houdenquote:
Ik heb geen verstand van auto's WT. Is die 7000 een goede prijs hiervoor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan koop je deze bazenauto (eigenlijk veel baziger dan een Ferrari):
http://link.marktplaats.nl/538884736
Veel plezier ermee in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh nee hoor, zo bedoelde ik t niet.... vroeg me gewoon af "een erg leuke jongen die me uitnodigd...!?"![]()
Moet je wel een paar meisjes over laten komen uit het Oostblok, anders ben je de rep van die auto niet waard.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan koop je deze bazenauto (eigenlijk veel baziger dan een Ferrari):
http://link.marktplaats.nl/538884736
Das toch nie mooi men die merc?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's WT. Is die 7000 een goede prijs hiervoor?
[..]
Veel plezier ermee in ieder geval.
Wandelen 20 km en bij mijn ouders etenquote:
Hoe laat en waar dat drankje?quote:
Ik vind het een beetje een dealer auto.quote:
Ja, dat ruiken we. We ruiken het ook als je ongesteld bent.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
pfff ruiken mannen dak lekker in mn vel zit.... hop mail van persoon 2 binnen.... "wat doe je vanavond... ik zit ook alleen tv te kijken... drankje doen?"
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
pfff ruiken mannen dak lekker in mn vel zit.... hop mail van persoon 2 binnen.... "wat doe je vanavond... ik zit ook alleen tv te kijken... drankje doen?"
je hebt facking veel keuze fantastisch toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef marbasnarf het volgende:
Oh hij is dicht inderdaad. Zal ik hem even openen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Pff, ik wou jou net gaan fobohosselen, kan dat niet eens.
serieus?kutquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een dealer auto.
Maar ik heb er geen verstand van.
[..]
Ja, dat ruiken we. We ruiken het ook als je ongesteld bent.
Nja, nja. 7000 is natuurlijk maar een deel van een verhaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van auto's WT. Is die 7000 een goede prijs hiervoor?
[..]
Veel plezier ermee in ieder geval.
voelt wel fijn idd!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je hebt facking veel keuze fantastisch toch?
Ja. Nog even snel mijn pickup lines oefenen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh hij is dicht inderdaad. Zal ik hem even openen?
mmm gaat hem niet wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uur of 9 en of in mijn eigen stad of in Amsterdam.
Zet een muziekje op en ga dansen. Wij sjansen wel met jequote:
3,2,1quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja. Nog even snel mijn pickup lines oefenen.
2 armen, 2 benen en een hoofdquote:
Als onze huisbioloog het zegt zal het wel kloppen ergensquote:
helemaal niet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm gaat hem niet worden
[..]
Zet een muziekje op en ga dansen. Wij sjansen wel met je
Ze heeft interesse. Jij eentje, zij eentjequote:
gewoon keertje gezellig gaan stappen....? drankje en vrolijke muziek!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
helemaal niet!
en ik wil echte sjans..
zucht..
Oh dit is niet echt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
helemaal niet!
en ik wil echte sjans..
zucht..
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
IEDEREEN FLIPPIEE HOSSELEN OP HAAR FOBO!
mja.. eh... pff... beide donker haar...quote:
Godverdomme, ik nu ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Ik moest zo fucking hard lachen om je fobo post dat ik raar aangekeken werd hier in huis.
Dus ik ben toch de eerste die die grap maaktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]_! Ik moest zo fucking hard lachen om je fobo post dat ik raar aangekeken werd hier in huis.
het type man?leeftijd?kledingstijl?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja.. eh... pff... beide donker haar...
Ik kan het ruiken iig, ongesteldheid. Ken een gozer die het ook kon.quote:
1 op 6 met 180 de liter. Sorry WT,gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nja, nja. 7000 is natuurlijk maar een deel van een verhaal.
Je hebt het nadeel dat iedereen je ziet als een typische "Mercedesturk" maar die hebben natuurlijk niet het kennersoog om te zien dat je de 500E hebt (de hoogste uit de klasse) die aerodynamiek beter is van een Ferrari, handgebouwd is en de sjonnies in de Golf op afstand houd bij het stoplicht omdat je onder de 6 seconden op de 100 zit.
Ding is wel erg zwaar en lust een slok (denk 1 op 6 ofzo).
Ik probeerde haar net te hosselen, maar ze wilde niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
IEDEREEN FLIPPIEE HOSSELEN OP HAAR FOBO!
met wie?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewoon keertje gezellig gaan stappen....? drankje en vrolijke muziek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |