Oh gelukkig maar straks zit je met een wild vreemde man aan tafel, dat kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ken hem al een jaar of eh... pff... 7...:P
Hoe gaat het met jouw speeddaten eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar straks zit je met een wild vreemde man aan tafel, dat kan ook leuk zijn.
Die was wel erg leuk jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... weet niet goed wak moet... zal wel gezellig worden, maar hebw el gezegd dak niet wil dat die tegen me aan komt zitten enzo
Ga naar de kroeg dan vanavond of morgen naar een bevrijdingsfestivalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik wel ik wil ook sjans ! godverdrie
haha nee daar had ik zoiezo geen zin in gehad... dit is gewoon leuk enzo, omdat t zo looptquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar straks zit je met een wild vreemde man aan tafel, dat kan ook leuk zijn.
Zoals ik verwachten, leuke gesprekjes gehad maar geen matches.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw speeddaten eigenlijk?
Nooit leuk genoeg anders was hij niet gefriendzoned.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... weet niet goed wak moet... zal wel gezellig worden, maar hebw el gezegd dak niet wil dat die tegen me aan komt zitten enzo
Heb ik sowieso geen geld voor, WT.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wordt geen Ferrari kopen Il Canello
Oeh, dus Snarf is ook aan het daten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die was wel erg leuk ja
Jullie gaan eten toch? Ik dek niet dat hij achter je gaat zitten met eten
hij kan wel tegen me aan gaan zitten erna... kan moeilijk bij t kauwen van de laatste hap alvast naar de buitendeur rennenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die was wel erg leuk ja
Veel plezier iig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha nee daar had ik zoiezo geen zin in gehad... dit is gewoon leuk enzo, omdat t zo loopt
heb er een hard hoofd in,dan moet ik alleen gaan niet echt coolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga naar de kroeg dan vanavond of morgen naar een bevrijdingsfestival
hij zat niet ens in de frienndzone... gewoon geen contact mee gehad..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nooit leuk genoeg anders was hij niet gefriendzoned.
Forever Alone clubje oprichten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik sowieso geen geld voor, WT.
[..]
Oeh, dus Snarf is ook aan het daten?
Dalijk is dit topic leeg en ben ik alleen.
welke speeddates?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals ik verwachten, leuke gesprekjes gehad maar geen matches.
Geen vrienden die willen/kunnen? Of wellicht een fokker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
heb er een hard hoofd in,dan moet ik alleen gaan niet echt cool
uit vriendschap kunnen ook relaties onstaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nooit leuk genoeg anders was hij niet gefriendzoned.
Paar weken geleden meegedaan aan een avond speeddaten.quote:
veel succes!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij kan wel tegen me aan gaan zitten erna... kan moeilijk bij t kauwen van de laatste hap alvast naar de buitendeur rennen
ik ga niet daten.... ga zn nieuwe huis bekijken en samen etenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dus Snarf is ook aan het daten?
Dalijk is dit topic leeg en ben ik alleen.
en CA.... "erg leuk" .....?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die was wel erg leuk ja
Boks ouwequote:
Gezelligquote:
ja ik vond het een erg leuke jongenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga niet daten.... ga zn nieuwe huis bekijken en samen eten
[..]
en CA.... "erg leuk" .....?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |