wat is er dit weekend gebeurd?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh, nou ik ben wel weer gelukkig met mezelf, en merk ook dat de mannen me aanspreken... deden ze daarvoor ook wel denk ik, maar toen vond ik t irritant en dacht dat dze gemene bedoelingen hadden en begin er nu were gezellig op te reageren. Of ik NU een vent in mn leven wil. weet ik niet, maar sta wel open voor gezelligheid en mensen ontmoete enzo... ben vant weekend ff keihard met mn neus op de feiten geduwt en heeft mn ogenw el geopend
dan heb je denk ik beetje mijn figuur... slank,maar een buikje (en mn billen mogen echt wel at spiertjes gebruiken)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ey zo dik ben ik niet ik kan nog wel in bikini,denk ik
was vorige week denk ik al, maar zag het nu pas...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een rare datum voor huurafschrijf.
billen, borsten en een buikje klein&rond ik zie mezelf eerder als molligquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan heb je denk ik beetje mijn figuur... slank,maar een buikje (en mn billen mogen echt wel at spiertjes gebruiken)
Ah, ok. Maar die zou je wel geven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
verkeerd begrepen lange kerels met fabulous haar en indringende ogen..
Ik heb er niet op gelet, ik geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ey zo dik ben ik niet ik kan nog wel in bikini,denk ik,hoop ik...
Laat drommel je maar niet horen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan heb je denk ik beetje mijn figuur... slank,maar een buikje (en mn billen mogen echt wel at spiertjes gebruiken)
oh kwam iemand tegen .. die tegen me zei dat hij niet bleef wachten en proberen met me af te spreken .. dat hij snapt dak mensen op afstand hou, maar dak wel risico loop de ware mis te lopenquote:
"De ware". Alleen daarvoor zou ik hem al negeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh kwam iemand tegen .. die tegen me zei dat hij niet bleef wachten en proberen met me af te spreken .. dat hij snapt dak mensen op afstand hou, maar dak wel risico loop de ware mis te lopen
wow.. dat wil ik ook! waar kwam je hem tegen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh kwam iemand tegen .. die tegen me zei dat hij niet bleef wachten en proberen met me af te spreken .. dat hij snapt dak mensen op afstand hou, maar dak wel risico loop de ware mis te lopen
mja, denk niet dat hij specifiek op zichzelf doeldequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"De ware". Alleen daarvoor zou ik hem al negeren.
lijkt me toch leuk om mannen achter je aan te krijgenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"De ware". Alleen daarvoor zou ik hem al negeren.
Maar wat vond je toen van hem?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, denk niet dat hij specifiek op zichzelf doelde![]()
maar hij had vorig jaar (na 5 jaar) eindelijk mn nummer gevraagd, en daarna had ik n vriend, en toen t uit was dook hij min of meer weer op na 2 maanden.. met een mailtje enzo
Tuurlijk bedoelde hij zichzelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar hij had vorig jaar (na 5 jaar) eindelijk mn nummer gevraagd, en daarna had ik n vriend, en toen t uit was dook hij min of meer weer op na 2 maanden.. met een mailtje enzo
ik wist niet eens dat hij me leuk vondquote:
En nu?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat hij me leuk vonden was toen net aan t daten met mn ex.. dus heb er ook niet verder overnagedacht
Gewoon terug mailenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat hij me leuk vonden was toen net aan t daten met mn ex.. dus heb er ook niet verder overnagedacht
Leuke kerel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Meh, vind het niet zo prettig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
lijkt me toch leuk om mannen achter je aan te krijgen
Dat wordt geen Ferrari kopen Il Canelloquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuke kerel?
[..]
Meh, vind het niet zo prettig.
gedaan... gana binnenkort etenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon terug mailenwie weet is hij wel heel leuk
Gezelligquote:
ken hem al een jaar of eh... pff... 7...:Pquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezelligweet je nog hoe hij eruit ziet?
haha
ik wel ik wil ook sjans ! godverdriequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuke kerel?
[..]
Meh, vind het niet zo prettig.
ja... weet niet goed wak moet... zal wel gezellig worden, maar hebw el gezegd dak niet wil dat die tegen me aan komt zitten enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |