Ook een oplossing.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gezegd dat hij die 2e fles ook maar leeg moet drinken, dak dat wel lekker rebels zou vinden =p
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben echter veel meer dan gewoon een dier. Ik volg niet persé mijn leuter als die toevallig een keer hard wordt.Mooi ik ook niet, en ik weet ook niet eens hoe jij er uit zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem hebben Snarf en ik een relatie. Niet doorvertellen he.quote:
spelletjes... nee meer zelfbehoud ik zit af en toe te chillen as one of the guys,dan hoor ik het ook,met alle verhalen erbijquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stiekem hebben Snarf en ik een relatie. Niet doorvertellen he.
hij gata gewoon door he... of ik niet in een ondeugende bui ben.. en gezegd dak verkouden ben en dan per definitie niet ondeugend...quote:
Gelukkig heb je twee hondenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gezegd dat hij die 2e fles ook maar leeg moet drinken, dak dat wel lekker rebels zou vinden =p
Zwaar leven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij gata gewoon door he... of ik niet in een ondeugende bui ben.. en gezegd dak verkouden ben en dan per definitie niet ondeugend...
wordt je toch moe van...
ach die man zet alle zeilen bijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij gata gewoon door he... of ik niet in een ondeugende bui ben.. en gezegd dak verkouden ben en dan per definitie niet ondeugend...
wordt je toch moe van...
Dat komt omdat vrouwen nogal eens de boot afhouden terwijl ze toch willen om te kijken hoever de kerel gaat. En dan vervolgens gaan zeuren dat de man aftaaide.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wordt je toch moe van...
Vertel wat zeggen deze guys dan??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
spelletjes... nee meer zelfbehoud ik zit af en toe te chillen as one of the guys,dan hoor ik het ook,met alle verhalen erbij
irritantquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wordt je toch moe van...
waarschijnlijk.... hou t er maar op dat hij dronken is.... of samen met vriendenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen nogal eens de boot afhouden terwijl ze toch willen om te kijken hoever de kerel gaat. En dan vervolgens gaan zeuren dat de man aftaaide.
Dat, en een fles wijn.
Whehe, had een vriend van me een keer, dat een vriend van hem wat smsjes had gestuurd naar een meisje dat hij leuk vond, beetje raar allemaal, zij heeft echt fakking lang niet met hem gepraatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
waarschijnlijk.... hou t er maar op dat hij dronken is.... of samen met vrienden
hij: die chick is echt heet man!quote:
ghehehehehequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hij: die chick is echt heet man!
ik:uhm ok...
hij: j blaba persoonlijkheid(waar hij tieten mee bedoelt),kont zij is zo leuk blah [lulverhaal van een halfuur)
2/3 weken later
ik heb haar geneukt wat een hoer
ik zo : facepalm
Gelukkig ga ik niet met dat soort mensen om.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hij: j blaba persoonlijkheid(waar hij tieten mee bedoelt),kont zij is zo leuk blah [lulverhaal van een halfuur)
2/3 weken later
Als ze snel met hem naar bed gaat, zal ze dat ook wel met iemand anders doen, dus ze is een hoer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
2/3 weken later
Schenkstroop, ben jij dat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zit me niet zo op te vrolijken ik ben gewoon kenkerlelijk
zwelgjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zit me niet zo op te vrolijken ik ben gewoon kenkerlelijk
maar als je m kietelt, wordt hij weer klein en lief!quote:
ik ga ook niet met ze om,ik hang in de kroeg en dan praten wequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik niet met dat soort mensen om.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar als je m kietelt, wordt hij weer klein en lief!
Die van mij wordt daar groter van.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar als je m kietelt, wordt hij weer klein en lief!
Hehehe. Hij denkt dat je makkelijk bent. Heb je hem die indruk gegeven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
gast: t lijkt me zo leuk als je ondeugend bent
ik: ik ben hartstikke braaf
gast: meen je dat nu... je hebt toch ook behoeftes!
ik: nee
lijtk me duidelijk nu toch...?
Tjah, heb hier niet zo veel mee eerlijk gezegd het klinkt nogal middelbare school achtig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
2/3 weken later
dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als ze snel met hem naar bed gaat, zal ze dat ook wel met iemand anders doen, dus ze is een hoer.
Mannenlogica
Ik zat te twijfelen of ik m zou makenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van mij wordt daar groter van.
wat is snel voor mannen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:04 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Als ze snel met hem naar bed gaat, zal ze dat ook wel met iemand anders doen, dus ze is een hoer.
Mannenlogica
nah ging jaar of 2 geleden wel eens met m stappen en was altijd one of the guys... maar nooit met m geflirt oid...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van mij wordt daar groter van.
[..]
Hehehe. Hij denkt dat je makkelijk bent. Heb je hem die indruk gegeven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat vind je dan van een meisje dat je gelijk met haar slaaptquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, heb hier niet zo veel mee eerlijk gezegd het klinkt nogal middelbare school achtig.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Ik lust geen weekdierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeg dat daquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. die gast maakt alles he... hij denk nu (omdak niet "ondeugend" met hem wil zijn) dat t de schuld is van mn ex.... net of er geen mogelijkheid is dak hem gewoon niet moet..
Wordt die van jou ook groter?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of ik m zou maken
Hmm. Nouja. Laat hem lekker zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nah ging jaar of 2 geleden wel eens met m stappen en was altijd one of the guys... maar nooit met m geflirt oid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |