is dat weer een metafoor? En bedanktquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik vind Aziatisch eten ook niet te vreten trouwens
Hahaha, wat een figuur.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. die gast maakt alles he... hij denk nu (omdak niet "ondeugend" met hem wil zijn) dat t de schuld is van mn ex.... net of er geen mogelijkheid is dak hem gewoon niet moet..
Oeh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nu bedoel je? Ja, ik stuur wel een dm
ik vind witte bonen in tomatensaus vies =p of ging t daar niet om ghehequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik vind Aziatisch eten ook niet te vreten trouwens
hij heeft het recht niet je zo te behandelen,dit is zo respectloosquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
pff.. die gast maakt alles he... hij denk nu (omdak niet "ondeugend" met hem wil zijn) dat t de schuld is van mn ex.... net of er geen mogelijkheid is dak hem gewoon niet moet..
ach hij weet dak duidelijk genoeg kan zijn 9en best bot uit de hoek kan komen) dus tis nu ook wle duidelijk denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hij heeft het recht niet je zo te behandelen
Zeg dan gewoon duidelijk dat hij de graftakketyfus kan krijgen (makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
Ha...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
is dat weer een metafoor? En bedankt
Is ook niet te etenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind witte bonen in tomatensaus vies =p of ging t daar niet om ghehe
Inderdaad niet, zeg snarf wat zeg je hiervan???quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hij heeft het recht niet je zo te behandelen
neej hoor heel simpel iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon duidelijk dat hij de graftakketyfus kan krijgen (makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik)
Zeg dat je de FOK!knokploeg op hem afstuurt als hij niet ophoudt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ach hij weet dak duidelijk genoeg kan zijn 9en best bot uit de hoek kan komen) dus tis nu ook wle duidelijk denk ik
haha hij is al afgedropen, probeert t nu goed te praten met dak zon leuke meid ben en dat hij t rot vind dak een stomme ex heb enzo.... (ofterwijl.... tactiek verandering... sympathie...)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg dat je de FOK!knokploeg op hem afstuurt als hij niet ophoudt.
ik zou dat niet doorhebben..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha hij is al afgedropen, probeert t nu goed te praten met dak zon leuke meid ben en dat hij t rot vind dak een stomme ex heb enzo.... (ofterwijl.... tactiek verandering... sympathie...)
Gelukkig heb je hem door.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha hij is al afgedropen, probeert t nu goed te praten met dak zon leuke meid ben en dat hij t rot vind dak een stomme ex heb enzo.... (ofterwijl.... tactiek verandering... sympathie...)
hoe oud ben je aarbeienbergje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |