23 maar ik ben naief etc (wat toch duidelijk blijkt ,lijkt me)quote:
Ik houd mij nog inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hm... mja misschien komt t nogquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
23 maar ik ben naef etc ben ideaal PUA materiaal,trap daar zo in
wil je er privé over praten sneez of blijft het bij openbaar zeikenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:20 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja ja weer zo lekker stereotype eruit gooien...
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik houd mij nog in
Je had de ambitie om lerares te worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik houd mij nog in
ik weet dat mijn grammatica crap is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
ken chebeurenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:21 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik weet dat mijn grammatica crap is.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:21 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik weet dat mijn grammatica crap is.broek krap zit
denk het niet,je hebt vrouwen die er op hun 40e nog intrappenquote:
nee, vond t gewoon een leuk grapje ghehequote:
Dan is het goed. Weg met die vetjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, vond t gewoon een leuk grapje ghehe
* zet een stapje achteruit met dr vetjes *quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed. Weg met die vetjes.Hier met die spieren.
wat is er mis met vetjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed. Weg met die vetjes.Hier met die spieren.
Ik lachte.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
* zet een stapje achteruit met dr vetjes *
zodat je zelf geen werk hoeft te doen.....? =pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |