Ja hoor, zie ook wel eens wat leuks van in de 30 lopen dus why not.quote:
Daddyhunterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja hoor, zie ook wel eens wat leuks van in de 30 lopen dus why not.
Als ik single zou zijn that is.
Nou waar wacht je op?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja hoor, zie ook wel eens wat leuks van in de 30 lopen dus why not.
Als ik single zou zijn that is.
Nou waar wacht je op?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
"Als ik single zou zijn that is."
Kijken hoelang het duurt voordat je het boodschappenjongetje wordt van een paar grote negers.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga morgen naar Breda.kijken hoe makkelijk je wiet kan kopen op straat nu met die pas.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kijken hoelang het duurt voordat je het boodschappenjongetje wordt van een paar grote negers.
Hoelang het duurt voordat P_z twee grote negers als boodschappenjongens heeft, bedoel je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kijken hoelang het duurt voordat je het boodschappenjongetje wordt van een paar grote negers.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kijken hoelang het duurt voordat je het boodschappenjongetje sex-speeltje wordt van een paar groot geschapen negers.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:41 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik ga dit topic boycotten bekijk het met je D66
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
Drommel, hoeveel krijg je betaald van de D66 voor je FOK!campagne?![]()
Ik wou laatst mn Ui nog veranderen maar ik kom er maar niet aan toe. Heb jij geen goede voor me? Ik wil een squattend iemand in mijn UIquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
Vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur onder de auto:')quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:54 schreef Tangledup het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)even-eigen-auto.html
Toch knap.
Flippiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou laatst mn Ui nog veranderen maar ik kom er maar niet aan toe. Heb jij geen goede voor me? Ik wil een squattend iemand in mijn UI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Wel zo'n bewegende maar ik weet niet hoe ik die moet verkleinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een vertrouwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:06 schreef kree het volgende:
aaawh![]()
Zelfs op TC was het stil om 20:00 uur.
Had ik niet verwacht, nou getuigd toch nog van medeleven, en terecht ook trouwens.
Waarom niet?quote:
Toch bijna standaard dat men 2 minuten stil is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik hou het toch nog wel in ere hoor.
Maar mijn opa heeft het nog meegemaakt, vraag me af trouwens hoe het in de toekomst zal gaan.
Als je nu al 2 weken die reclame op de radio hoort van herdenken etc.
Dan vraag ik me toch wel eens af wat de kinders van nu er nog van weten.
Ja voor onze generatie wel, maar weet het niet zo hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Toch bijna standaard dat men 2 minuten stil is.
Wat moeten ze er van weten? Ik weet ook niet meer dan in geschiedenis boeken staat hoor. Ik was er niet bij. En Anne Frank is nog steeds een icoon, dus dat valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ja voor onze generatie wel, maar weet het niet zo hoor.
Als je jongere mensen vraagt dan weten ze er toch minder van denk ik.
Ik zal wel even voor je zoeken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou laatst mn Ui nog veranderen maar ik kom er maar niet aan toe. Heb jij geen goede voor me? Ik wil een squattend iemand in mijn UI
Frienddddquote:
Nee, ik krijg niet betaald maar maak me oprecht zorgen voor de toekomst van Nederlandquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal wel even voor je zoeken..
Maar dit is geen antwoord op mijn vraag.
[..]
Friendddd
Wat ze er van moeten weten is vooral dat zoiets nooit meer mag gebeuren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat moeten ze er van weten? Ik weet ook niet meer dan in geschiedenis boeken staat hoor. Ik was er niet bij. En Anne Frank is nog steeds een icoon, dus dat valt allemaal wel mee
Ik stkekem ook wel. Vooruitzichten zijn niet al te best. Zowel op Europees als op nationaal gebied.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik krijg niet betaald maar maak me oprecht zorgen voor de toekomst van Nederland
Europees maak ik me er niet zo'n zorgen over. Europa levert vooralsnog veel geld op en wat meer uniforme regels in de EU zal dit alleen maar beter maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stkekem ook wel. Vooruitzichten zijn niet al te best. Zowel op Europees als op nationaal gebied.
Waar denk je dat die geschiedenisboeken het vandaan hebben?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ze er van moeten weten is vooral dat zoiets nooit meer mag gebeuren.
En ja Anne Frank is een beetje overdreven maar wel bekend.
En jij bent van "87 ik van "83 dus je moet toch ooit wel eens verhalen gehoord hebben die die oorlog hebben meegemaakt?
Ja, dat kost een pizzaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
heb echt DE ultieme hosseltruc voor jullie
(ben er iet op in gegaan, maar vond m wel tof bedacht!)
buurman stond ineens voor de deur "ja ik heb perongeluk 2 pizza's gekocht, wil je mee eten?"
Nouja ik weet het wel, maar ik hou toch wel van een beetje normen en waarden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waar denk je dat die geschiedenisboeken het vandaan hebben?Ook van mensen die er wel bij waren hoor.
Maar nee, mijn ene oma was 10 en de andere net geboren. Mijn opa heeft op zijn fietsje voedselpakketten nederland door gebracht, ook als jong jochie.
Dat is niet ultiem, jij trapte er niet in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
heb echt DE ultieme hosseltruc voor jullie
(ben er iet op in gegaan, maar vond m wel tof bedacht!)
buurman stond ineens voor de deur "ja ik heb perongeluk 2 pizza's gekocht, wil je mee eten?"
was in de reclame zei diequote:
Van mij mag het wel eeuwig duren en ik zie het ook niet verdwijnen. Het verslapt niet blijkbaar, maar het verschil tussen nu en pak m beet 20 jaar geleden is de nieuwe technologie, we kúnnen nu spotjes maken en uitzenden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik weet het wel, maar ik hou toch wel van een beetje normen en waarden.
En iedereen weet er wat anders van, maar blijkbaar verslapt het allemaal anders zouden ze niet die reclame spotjes maken.
Het zal ook wel niet eeuwig voortduren maar die hele 2e wereldoorlog was ook niet niks.
Ja. Versieren gaat mij niet makkelijk af he.quote:
Europees meer met een blik op de toekomst. Niet zo zeer de directe positie van Nederland. Ik zie wel in dat Europa atm geld oplevert.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Europees maak ik me er niet zo'n zorgen over. Europa levert vooralsnog veel geld op en wat meer uniforme regels in de EU zal dit alleen maar beter maken.
oh jmr ragboer wil je wel hosselen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Versieren gaat mij niet makkelijk af he.
[..]
Europees meer met een blik op de toekomst. Niet zo zeer de directe positie van Nederland. Ik zie wel in dat Europa atm geld oplevert.
Waar ben je bang voor? Zolang we niet al te extreem EU-beleid gaan voeren lijkt het me prima.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Europees meer met een blik op de toekomst. Niet zo zeer de directe positie van Nederland. Ik zie wel in dat Europa atm geld oplevert.
Wanneer gaan we weer zwemmen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt en ik ben het eens met je ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Van mij mag het wel eeuwig duren en ik zie het ook niet verdwijnen. Het verslapt niet blijkbaar, maar het verschil tussen nu en pak m beet 20 jaar geleden is de nieuwe technologie, we kúnnen nu spotjes maken en uitzenden.
Ragboer wil, net zoals jij, iedereen hosselen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh jmr ragboer wil je wel hosselen hoor
Meer de angst voor politiek beleid in het buitenland wat dat voor invloed gaat krijgen op de Europese Unie. En dan met name o.a. Frankrijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Zolang we niet al te extreem EU-beleid gaan voeren lijkt het me prima.
Geen idee. Maar mijn lichaam is nog niet zwembadproof hoor.quote:
ragboer is wel lekker hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ragboer wil, net zoals jij, iedereen hosselen.
[..]
Meer de angst voor politiek beleid in het buitenland wat dat voor invloed gaat krijgen op de Europese Unie. En dan met name o.a. Frankrijk.
[..]
Geen idee. Maar mijn lichaam is nog niet zwembadproof hoor..
Jij en ik zijn 1quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ragboer wil, net zoals jij, iedereen hosselen.
[..]
Meer de angst voor politiek beleid in het buitenland wat dat voor invloed gaat krijgen op de Europese Unie. En dan met name o.a. Frankrijk.
[..]
Geen idee. Maar mijn lichaam is nog niet zwembadproof hoor..
watquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Ja donder maar op met die TC, nu ben ik er klaar mee![]()
Kliek eerste klas.
watskeburt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
Wat nou weer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
Gast, ik geef je 100 kansen maar als je gewoon niet luistert en er elke keer weer over begint dan ben je gewoon een dikke mongol, flikker op manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
Kom maar uithuilen bij bobjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
Ga toch weg joh retard, zei niks vreemds als MFN weer hapt en probeert de discussie te maken best maar dan moet je ook niet zo laf zijn om gelijk te bannen, blijf wel lekker hier.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, ik geef je 100 kansen maar als je gewoon niet luistert en er elke keer weer over begint dan ben je gewoon een dikke mongol, flikker op man_!
Stelletje eikels daar die 1 mening hebben en als je ook maar iets er tegen in brengt wat hun niet zint dan wordt je gekicked,quote:
Je begon ineens weer dik van uit het niets naar te doen nadat ik al 50 bans van Joysa voorkomen had. Ik snap dat je niet zo goed met MFN en Joy overweg kan maar dat is in mijn ogen geen reden om je te bannen. Ik heb je gebanned omdat je je die uitspraak van je dat verdiende in deze situatie. Ik heb je bij deze unbanned en als je jezelf wil gaan uitleggen ben je meer dan welkomquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ga toch weg joh retard, zei niks vreemds als MFN weer hapt en probeert de discussie te maken best maar dan moet je ook niet zo laf zijn om gelijk te bannen, blijf wel lekker hier.
Zoek het maar uit daar.
Geef me maar eens 1 goede reden waarom ik eruit gegooid werd?
Naar te doen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je begon ineens weer dik van uit het niets naar te doen nadat ik al 50 bans van Joysa voorkomen had. Ik snap dat je niet zo goed met MFN en Joy overweg kan maar dat is in mijn ogen geen reden om je te bannen. Ik heb je gebanned omdat je je die uitspraak van je dat verdiende in deze situatie. Ik heb je bij deze unbanned en als je jezelf wil gaan uitleggen ben je meer dan welkom
Onzin, niemand had het erover en opeens begon jij weer te zeuren over mij terwijl het al lang klaar was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ga toch weg joh retard, zei niks vreemds als MFN weer hapt en probeert de discussie te maken best maar dan moet je ook niet zo laf zijn om gelijk te bannen, blijf wel lekker hier.
Zoek het maar uit daar.
Geef me maar eens 1 goede reden waarom ik eruit gegooid werd?
gaat dit serieus weer/nogsteeds over dat je wete hoe kree eruit ziet en hij niet weet hoe jij eruit ziet...?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onzin, niemand had het erover en opeens begon jij weer te zeuren over mij terwijl het al lang klaar was.
En als jij vind dat ik hap moet jij niet steeds alles uitlokken, eigen schuld. Ik maakte geen discussie ik zei alleen dat ik niet op de cam kom ondanks je gezeur erover steeds, nee is nee kree. Accepteer dat eens. Zo niet dan moet je niet huilen als ik kortaf tegen je doe.
Jij doet kortaf en lelijk gelijk al als ik maar iets zeg waar "MFN" in voorkomt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onzin, niemand had het erover en opeens begon jij weer te zeuren over mij terwijl het al lang klaar was.
En als jij vind dat ik hap moet jij niet steeds alles uitlokken, eigen schuld. Ik maakte geen discussie ik zei alleen dat ik niet op de cam kom ondanks je gezeur erover steeds, nee is nee kree. Accepteer dat eens. Zo niet dan moet je niet huilen als ik kortaf tegen je doe.
Nee, je kan nooit iets laten rusten. Ik zou ook niet in discussie met je gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Jij doet kortaf en lelijk gelijk al als ik maar iets zeg waar "MFN" in voorkomt.
Zoek het maar na, ook in dit topic trouwens vanmiddag.
Maar toen ging je weer op ignore, omdat je weet dat ik gelijk had.
Daar ging het helemaal niet om snarf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gaat dit serieus weer/nogsteeds over dat je wete hoe kree eruit ziet en hij niet weet hoe jij eruit ziet...?
Doe je dan ook even het stuk ervoor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
kree: "gvd ban me dan maar hoor, ik heb vandaag echt nog geen 1 keer onredelijk gedaan tegen MFN"
Dit kwam vanuit het niets. Je vraagt om een ban, ik geef je een ban omdat je erom vraagt. Ik zie het probleem niet?
Hij liep weer te zeuren dat ik op cam moest van hem inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gaat dit serieus weer/nogsteeds over dat je wete hoe kree eruit ziet en hij niet weet hoe jij eruit ziet...?
Doet ze dat toch niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, je kan nooit iets laten rusten. Ik zou ook niet in discussie met je gaan.
Dat zegt ie toch net manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
Doet ze dat toch niet?
Wat is de reden om te bannen dan?
Als jij MFN in combinatie met CAM AAN zegt dan doe ik lelijk ja, ben dat gejengel van jou daarover zat en dat weet je best.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Jij doet kortaf en lelijk gelijk al als ik maar iets zeg waar "MFN" in voorkomt.
Zeuren is overtrokken mens, heb je geen humor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij liep weer te zeuren dat ik op cam moest van hem inderdaad.
Weet ik veel van mij part post je alles maakt mij niet uit, sta nog steeds achter wat ik zei namelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bedoeld dat van 4-5 minuten daarvoor?
Tell himquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij MFN in combinatie met CAM AAN zegt dan doe ik lelijk ja, ben dat gejengel van jou daarover zat en dat weet je best.
Wees blij dat ik je negeer, en als je dat niet bent kom dan niet in mijn DM zeuren dat ik je niet moet negeren. Want als ik wat tegen je zeg is het ook niet goed.
Triest van jou dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij MFN in combinatie met CAM AAN zegt dan doe ik lelijk ja, ben dat gejengel van jou daarover zat en dat weet je best.
Wees blij dat ik je negeer, en als je dat niet bent kom dan niet in mijn DM zeuren dat ik je niet moet negeren. Want als ik wat tegen je zeg is het ook niet goed.
>MFN.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
aha ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=kree&over=mfn+&spy=1
Dit.
En ik vond het vrij bizar dat kree zich uit stond te kleden voor de cam.
Niet terugkijken en dat ging er niks over en dat uitkleden had er al helemaal niks mee te maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
Dit.
was kree aan t strippen.....?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
Dit.
Je ging er wel over door, daarbij heb ik al 20 keer eerder tegen je gezegd dat je mijn facebook niet krijgt, dat je mijn gegevens niet krijg, dat je geen foto van me krijgt en dat ik niet op de cam kom voor jou. Als een van al die keren nee genoeg voor je was geweest had je het net niet voor de zoveelste keer alweer gevraagd, en ja dan noem ik het zeuren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
Zeuren is overtrokken mens, heb je geen humor?
Je moet niet van mij op cam dat moet je lekker zelf weten, mag het toch wel vragen.
Als antwoord nee is ook genoeg.
Ik ging er niet over door.
Of wel?
Bewijs dan?
zon grote vol met tauge slierten, of zon lekkere (iets kleinere?)quote:
Triest van jou dat je niet met een nee overweg kan gaan. Triest dat ik me steeds moet herhalen tegenover jou en dat je het dan nog steeds niet snapt en me blijft lastig vallen.quote:
Nee die vette frituurunitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zon grote vol met tauge slierten, of zon lekkere (iets kleinere?)
vroeg ik me ook af ja vind die kleine het lekkerstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zon grote vol met tauge slierten, of zon lekkere (iets kleinere?)
OOOOOOOOOOOOOOOOOWh ik werk me in de nesten.quote:
2,5 paginaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
Dit.
Wie had het over facebook??? vandaag?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je ging er wel over door, daarbij heb ik al 20 keer eerder tegen je gezegd dat je mijn facebook niet krijgt, dat je mijn gegevens niet krijg, dat je geen foto van me krijgt en dat ik niet op de cam kom voor jou. Als een van al die keren nee genoeg voor je was geweest had je het net niet voor de zoveelste keer alweer gevraagd, en ja dan noem ik het zeuren.
En rot op met je bewijs, je weet zelf donders goed dat je me al zo vaak die dingen gevraagd hebt.
Ik neem aan dat je mij ook tot de TC-kliek rekent die hard tegen je in gaat? Lees eens wat er in die spoiler staat en lees eens wat ik allemaal aan het typen benquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOWh ik werk me in de nesten.
Maar neem nou van mij aan dat ik het nooit lelijk bedoel.
MFN gaat er te hard tegen in en dat wordt lekker overgenomen door de TC kliek.
Ik ben er klaar mee, en ik wil gewoon reactie of je het eens bent of niet ook van MFN.
Er was totaal geen reden om te bannen.
Behalve om MFN een hand boven het hoofd te houden, of noem het slijmen???
Ik beledig niemand namelijk.
MFN dan weer wel.
Doe die uitspraken van haar anders ook nog even quoten, degene die me bande.
Voordat ik haar een trut noemde dan...
Ga toch weg jou. t's 1 zin. waar je zelf drama over maakt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Triest van jou dat je niet met een nee overweg kan gaan. Triest dat ik me steeds moet herhalen tegenover jou en dat je het dan nog steeds niet snapt en me blijft lastig vallen.
Hou toch op man.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee, en ik wil gewoon reactie of je het eens bent of niet ook van MFN.
MFN dan weer wel.
ik heb tegen jullie allebei niets, maar vind eigenlijk dat jullie gewoon niet meer met elkaar over die facebook/fotos enzo moeten hebben... duidelijk liggen jullie elkaar qua dat niet. mfn wil verder niet te persoonlijk zijn en kree wel... nou prima, maar verder niet over doorgana dan toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
MFN dan weer wel.
Zei ik dat je dat vandaag vroeg? Ik heb het over de grote hoop van gezeur van jou, waardoor ik het gewoon zat ben.quote:
k heb een kipburger gegeten van mora die dingen zijn verlsavendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nee die vette frituurunit
Niet te vreten
Als dat alles was..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb tegen jullie allebei niets, maar vind eigenlijk dat jullie gewoon niet meer met elkaar over die facebook/fotos enzo moeten hebben... duidelijk liggen jullie elkaar qua dat niet. mfn wil verder niet te persoonlijk zijn en kree wel... nou prima, maar verder niet over doorgana dan toch?
Snarf, kijk dat er tussen ons tweeën een stille liefde is wil niet zeggen dat iedereen dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou prima, maar verder niet over doorgana dan toch?
Het is een zin die ik al te vaak van jou gehoord heb, waar ik al te vaak nee op heb moeten zeggen en dan ben ik er gewoon klaar mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ga toch weg jou. t's 1 zin. waar je zelf drama over maakt.
Zie vanmiddag?
Je gaat toch niet zeggen dat je daar gelijk had of wel?
mja maar dat zijn losse reacties, denk ik niet enorm storend voor de rest... en jij zit me ook niet via PM te praten verder...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Snarf, kijk dat er tussen ons tweeën een stille liefde is wil niet zeggen dat iedereen dat zou kunnen.
Deed ik ook niet lees eens terug van vanmiddag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb tegen jullie allebei niets, maar vind eigenlijk dat jullie gewoon niet meer met elkaar over die facebook/fotos enzo moeten hebben... duidelijk liggen jullie elkaar qua dat niet. mfn wil verder niet te persoonlijk zijn en kree wel... nou prima, maar verder niet over doorgana dan toch?
Om dit weer aan te dikken voor je eigen gewin?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zei ik dat je dat vandaag vroeg? Ik heb het over de grote hoop van gezeur van jou, waardoor ik het gewoon zat ben.
Goede samenvatting dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree, ik heb niks tegen je als persoon maar vind je obsessie voor MFN irritanter en irritanten worden. Let it rest man
Wat valt er te winnen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Om dit weer aan te dikken voor je eigen gewin?
Dan negeer je juist die zin toch????quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is een zin die ik al te vaak van jou gehoord heb, waar ik al te vaak nee op heb moeten zeggen en dan ben ik er gewoon klaar mee.
Heb geen idee wat je met vanmiddag bedoelt? Weet alleen dat je opeens in mijn dm zat te zeuren, alweer, maar prima joh.
Ik was in discussie met s_h toen, heb je het daarover?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Deed ik ook niet lees eens terug van vanmiddag.
Wie komt er dan weer met bullshit?
Of moet ik dat terugzoeken ze doet gewoon echt lullig en ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat opvalt.
En ik heb niks tegen MFN, maar krijg steeds meer het idee dat ze er genot uit haalt dat anderen met haar meegaan om anderen in een hoek te duwen.
Maargoed.
Laat maar, negeren hoeft ook niet van mij maar normale reacties kunnen wel.
Niets aandikken, de link naar spytool spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Om dit weer aan te dikken voor je eigen gewin?
Ik heb geen obsessie vent, dat heb ik al zat keer gezegd, benieuwd hoe ze in het echt is dat wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree, ik heb niks tegen je als persoon maar vind je obsessie voor MFN irritanter en irritanter worden. Let it rest man
Dat is gewoon verborgen hartstocht van jouw zijde snarf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
edit: waarmee ik niet wil zeggen dat je reacties tof zijn en me niet irriteren![]()
Oh bedoelde je die zin, ja dan weet ik wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
Dan negeer je juist die zin toch????
Nee dat doe je niet je reageerde met "jochie zoek je aandacht"
Wie is er hier nu triester?
weetje... waarom wil je mfn nog beter leren kennen, jullie liggen elkaar niet, zou t gewoon zo latenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb geen obsessie vent, dat heb ik al zat keer gezegd, benieuwd hoe ze in het echt is dat wel.
Heeft niks met obsessie te maken.
Vraag me eigenlijk af hoe je het moet redden in het leven als je tegen iedereen zo reageert als mfn...
Nee weet ik hoor, je hebt ook gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weetje... waarom wil je mfn nog beter leren kennen, jullie liggen elkaar niet, zou t gewoon zo laten
(@ mfn ik heb verder niets tegen je hoor!)
Ik mag je naam niet noemen ben je de fucking paus ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh bedoelde je die zin, ja dan weet ik wat je bedoelt.
Maar dat was een hint naar jou dat je eens op moet houden met mij noemen, snapte je die niet?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb geen obsessie vent, dat heb ik al zat keer gezegd, benieuwd hoe ze in het echt is dat wel.
Heeft niks met obsessie te maken.
Vraag me eigenlijk af hoe je het moet redden in het leven als je tegen iedereen zo reageert als mfn...
Je hebt bij NIEMAND zoveel quotes als bij MFN en zo heel veel post ze ook alweer nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
Dit.
ey ik heb genoeg gezeik gehad betrek mij er niet bij ,kreequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ik mag je naam niet noemen ben je de fucking paus ofzo?
Ik noem ook andere namen, dat jij daar gelijk zo heftig op reageert zegt meer over jou als mij.
Ben je bang dat ik je kom opzoeken ofzo?
Kun je wel vergeten wil nog niet dood gevonden worden met jou.
En nu hou ik erover op.
Ben het meer dan zat.
Maar je kunt ook wel wat leuker reageren en niet alleen op mij maar ook op anderen misschien helpt dat.
En anders zoek je na kree en daarna S_H maar weer iemand anders die baalt van je succes
kree, je maakt jezelf helemaal boos...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
Ik noem ook andere namen, dat jij daar gelijk zo heftig op reageert zegt meer over jou als mij.
En nu hou ik erover op.
Ben het meer dan zat.
Maar je kunt ook wel wat leuker reageren en niet alleen op mij maar ook op anderen misschien helpt dat.
En anders zoek je na kree en daarna S_H maar weer iemand anders die baalt van je succes
Niet dus maar ze doet altijd zo lomp gelijk terwijl ik er niks verder mee bedoel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weetje... waarom wil je mfn nog beter leren kennen, jullie liggen elkaar niet, zou t gewoon zo laten
(@ mfn ik heb verder niets tegen je hoor!)
wat heb jij vandaag gedaan ,snarf?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kree, je maakt jezelf helemaal boos...![]()
laat t rusten, accepteer dat mfn hier ook rondhangt en klets lekker met de mensen met wie je t wel gezellig hebt
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kree, je maakt jezelf helemaal boos...![]()
laat t rusten, accepteer dat mfn hier ook rondhangt en klets lekker met de mensen met wie je t wel gezellig hebt
Het gaat mij er gewoon om dat ik het zat ben steeds allerlei vragen van jou te krijgen waar ik steeds nee op zeg, en dan word ik kribbig als jij alweeeeer MFN komt roepen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:48 schreef kree het volgende:
[..]
En nu hou ik erover op.
Ben het meer dan zat.
gewerkt, gehoest (verkouden enzulksquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:50 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat heb jij vandaag gedaan ,snarf?
Eigen schuld dat ik lomp doe hoor, bekijk die spytool link maar eens en misschien snap je me. Als jij niet steeds over mij begint hoef ik ook niet geforceerd leuk te reageren op je. En als ik je negeer kom je in DM zeuren, dus vandaar lompe reacties ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
Niet dus maar ze doet altijd zo lomp gelijk terwijl ik er niks verder mee bedoel.
Beetje teveel aangesproken ofzo denk...
En als ze daarna lomp terug reageert tegen mij dan ga ik er wel op in jah.
Dus niet lomp maar leuk terug reageren MFN en dan is er geen probleem.
Snap niet waarom ik zo bots alleen tegen jou eigenlijk?
wel doorzichtig van je buurman ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewerkt, gehoest (verkouden enzulks) hondjes getraint, gedweilt, boodschapjes gedaan, dingen voor training van morgen geregeld, gegeten en mn buurman afgescheept (hij wilde pizza met me eten, hij had er "perongeluk" 2 gekocht ghehe) toen 2 minuutjes stil geweest en nu hgt kijken met fok erbij!
daar hooort chilisaus (of heel logisch: loempiasaus) op!quote:
Hgt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gewerkt, gehoest (verkouden enzulks) hondjes getraint, gedweilt, boodschapjes gedaan, dingen voor training van morgen geregeld, gegeten en mn buurman afgescheept (hij wilde pizza met me eten, hij had er "perongeluk" 2 gekocht ghehe) toen 2 minuutjes stil geweest en nu hgt kijken met fok erbij!
en jij??
of ketchupquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daar hooort chilisaus (of heel logisch: loempiasaus) op!
Holland's Got Talent?quote:
Bij die kleine is dat ok (waarvan jij hebt laten doorschemeren dat dat je favoriete zijn), maar ik dacht dat hij zo'n fijne dikke grote naar binnen aan het werken was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
daar hooort chilisaus (of heel logisch: loempiasaus) op!
buurman is verder niet leuk hoor... zn vrouwtje (en kind) zijn net bij m weg.. en heel toevallig... de schutting tussen zijn tuin en de mijne staat dus nog niet... hoop wel dat hij snel staat voor hij ineens in mn achtertuin staatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:54 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wel doorzichtig van je buurman ..
hoe ziet hij eruit.
hoe gaat het met je hek?
en wat is hgt?
met smerige taugequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij die kleine is dat ok (waarvan jij hebt laten doorschemeren dat dat je favoriete zijn), maar ik dacht dat hij zo'n fijne dikke grote naar binnen aan het werken was.
hoi tornado zo een grote is lekker met ham en spiegeleiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij die kleine is dat ok (waarvan jij hebt laten doorschemeren dat dat je favoriete zijn), maar ik dacht dat hij zo'n fijne dikke grote naar binnen aan het werken was.
aww zielig..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
buurman is verder niet leuk hoor... zn vrouwtje (en kind) zijn net bij m weg.. en heel toevallig... de schutting tussen zijn tuin en de mijne staat dus nog niet... hoop wel dat hij snel staat voor hij ineens in mn achtertuin staat
hgt = holland got talent
Dat klinkt weer meer geschikt in de croissant.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:57 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoi tornado zo een grote is lekker met ham en spiegelei
stevig croisant ! lekkeerrrrrrrquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt weer meer geschikt in de croissant.
crissantjes vind ik weer lekkerder naturel of met kaasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt weer meer geschikt in de croissant.
Verschrikkelijk lekker, maar wel een aanslag op je eetlust in positieve zin.quote:
is niet erg toch.... doel van eten is toch dat je maag vol komt (en dat t lekker is)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verschrikkelijk lekker, maar wel een aanslag op je eetlust in positieve zin.
Stimmt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is niet erg toch.... doel van eten is toch dat je maag vol komt (en dat t lekker is)
of meer voedzaam etenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef Tangledup het volgende:
Ik moet meer slapen.
Heb mezelf al helemaal vol gegeten, maar heb nog steeds trek. Misschien een soort signaal dat mijn lichaam snakt om meer energie omdat ik te weinig geslapen heb ofzo.
En jullie verhalen over eten maken het niet beter
kan wel misselijkmakend zijn op de vroege ochtend vind het bij de lunch wel lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is niet erg toch.... doel van eten is toch dat je maag vol komt (en dat t lekker is)
Eet een kapsalon, drink een whisky en ga dan slapen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef Tangledup het volgende:
Ik moet meer slapen.
Heb mezelf al helemaal vol gegeten, maar heb nog steeds trek. Misschien een soort signaal dat mijn lichaam snakt om meer energie omdat ik te weinig geslapen heb ofzo.
En jullie verhalen over eten maken het niet beter
moet ook in t weekend, na t uitslapen als je niet gaat lunchenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kan wel misselijkmakend zijn op de vroege ochtend vind het bij de lunch
oh als je brak bent,bedoel je ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet ook in t weekend, na t uitslapen als je niet gaat lunchen
verkouden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
getsie ben afgelopen 24 uur zooo enorm verkouden geworden.... oren en keel doen pijn en kan bijna niet ademen...heb gehoord dat t heerst, dus zal we minimaal week blijven hangen
Ik had er 1 dag last van, de dag na de meet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
getsie ben afgelopen 24 uur zooo enorm verkouden geworden.... oren en keel doen pijn en kan bijna niet ademen...heb gehoord dat t heerst, dus zal we minimaal week blijven hangen
ghehe nee, klinkt trouwens alsof hij bij iedereen aangeklopt heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had er 1 dag last van, de dag na de meet.
Is twi ook bij jou op bezoek geweest?
probably..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef twi het volgende:
Leugens, ik ben helemaal niet ziek geweest!
Of ben ik dan de carrier-monkey?
Ik ben lekker een zeventienjarige aan het slurpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef strawberry_hill het volgende:
ik benlekker ben& jeery's aan het eten ik kon geen hagen daz vinden
heb perenijsjes gekocht voor mn keel (en heb idd ook nog bj in de vriezer) speciaal voor mn keeltjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef strawberry_hill het volgende:
ik benlekker ben& jeery's aan het eten ik kon geen hagen daz vinden
een 17 jarige?kinky hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben lekker een zeventienjarige aan het slurpen.
Twi heeft ons allemaal gezoend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nee, klinkt trouwens alsof hij bij iedereen aangeklopt heeft
en griep mag t helemaal niet worden, das echt niet handig met mn werk
tis dak weet dat je t over een drankje hebt, anders had ik t toch vrij vunzig gevonden dat je ondertussen op fok zitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben lekker een zeventienjarige aan het slurpen.
oh lolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tis dak weet dat je t over een drankje hebt, anders had ik t toch vrij vunzig gevonden dat je ondertussen op fok zit
Mja, hij is best wel matig. Wel weer goed voor de keel, dat wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tis dak weet dat je t over een drankje hebt, anders had ik t toch vrij vunzig gevonden dat je ondertussen op fok zit
een 17 jarige whiskey ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, hij is best wel matig. Wel weer goed voor de keel, dat wel.
oud pakje chocomel die achterin de kast lag...?quote:
holland got talentquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef kree het volgende:
Zo ben klaar met eten, opruimen is de volgende uitdaging.
Maar ik heb vanavond niks te doen en ook geen zin om weg te gaan.
Iemand nog een TV tip?
beetje slaphappy,twi?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Whisky natuurlijk, geen whiskey. Anders krijgt WT klapjes.
Uiteraard, Bruichladdich trouwens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Whisky is de duivel twi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
het had ook wijn kunnen zijn..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oud pakje chocomel die achterin de kast lag...?
hmm ja het is wel vermakelijk eigenlijk af en toe moet ik eerlijk toegeven.quote:
denk dta vanavond alles over oorlog gaat...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
hmm ja het is wel vermakelijk eigenlijk af en toe moet ik eerlijk toegeven.
Maar iets anders docu dingen kijk ik ook wel graag naar.
Nee hou er niet van die zender eigenlijk.quote:
Nu is het te laat ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef screwloose het volgende:
Dat was een grapje hoor, voor degene die ik zojuist een ban gaf.
ok tlc,discovery,en NG ook niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hou er niet van die zender eigenlijk.
Kijk het eigenlijk nooit en als ik voorbij zap dan is het meestal niks naar mijn smaak.
Kan ook interessant zijn, hoewel weet het meeste al en viel gister om 1:30 in slaap bij Shaving Ryan's Privates <-beetje fout jahquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dta vanavond alles over oorlog gaat...
Ja zeker wel, denk dat ik discovery en NG nog meer kijk als de overige zenders.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:19 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok tlc,discovery,en NG ook niet?
Stop er gewoon een worst in. Niemand die je daarvoor veroordeelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:23 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ga wat vlerkjes bakken denk ik of worstjes maar van fallussymbolen word ik.. tja
hooguit zullen een paar mannen om fotos vragenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stop er gewoon een worst in. Niemand die je daarvoor veroordeelt.
denk het wel ik stop geen fallussymbolen in hidden areasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stop er gewoon een worst in. Niemand die je daarvoor veroordeelt.
Je kent me te goed, snarf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hooguit zullen een paar mannen om fotos vragen
Ook geen echte fallussen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
denk het wel ik stop geen fallussymbolen in hidden areas
mag hopen 1 tegelijk.... (per gat ga ik ff vanuit)quote:
hey dat doe ik niet!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mag hopen 1 tegelijk.... (per gat ga ik ff vanuit)
Slechts nieuwsgierigheid.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:29 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee,jij wel?wacht... is dit een hint?
Komop Snarfje, doe niet zo conservatief.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mag hopen 1 tegelijk.... (per gat ga ik ff vanuit)
je bedoelt dat er gestort is....??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:32 schreef Watertornado het volgende:
Wooohoo, belasting is eigenlijk langsgeweest
wat? nee meerdere falussen of fallus for that matter.Zoals ik al zei eet ik veel te veelvettig voedsel en kijk ik teveel porno daar houd het op.quote:
Jeps, meer dan 12 meier hierquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt dat er gestort is....??oeh dan wil ik ook meteen ff mn rekeing checken!
jawel,is niet zo wederzijds denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts nieuwsgierigheid.
Je vertelde een paar keer welke mannen je aantrekkelijk vond, maar omdat je er niks instopt, vroeg ik me af of je ze wel op die manier aantrekkelijk vond.
[..]
Komop Snarfje, doe niet zo conservatief.
je bent heel dik...? of je vind jezelf te dik?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat? nee meerdere falussen of fallus for that matter.Zoals ik al zei eet ik veel te veelvettig voedsel en kijk ik teveel porno daar houd het op.
ironisch genoeg wordt het moeilijker een man te vinden als ik dik ben
Zo, dat is lekker. Ik had maar een beetje terug.quote:
Een paar van die lange kerels met krulletjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
jawel,is niet zo wederzijds denk ik
welke mannen dan?
hier nog niet... wel huur afgeschrevenquote:
okay.. hoe zit het met jou en de mannen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bent heel dik...? of je vind jezelf te dik?
veel mannen roepen dat ze een slanke meid willen(liefst een die dr voeten in dr nek kan leggen en elke dag in een geolied lijf en bikini rondloopt :p) maar denk toch dat uitstraling (gelukkig zijn met jezelf) ook wel heeeeeel veel doet!
Wat is er mis met een slanke lenige meid met een bikini lijf?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bent heel dik...? of je vind jezelf te dik?
veel mannen roepen dat ze een slanke meid willen(liefst een die dr voeten in dr nek kan leggen en elke dag in een geolied lijf en bikini rondloopt :p) maar denk toch dat uitstraling (gelukkig zijn met jezelf) ook wel heeeeeel veel doet!
of ik vaak versiert wordt, of ik nu een man in leven heb/wil of dat ik gelukkig met mezelf ben, wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
okay.. hoe zit het met jou en de mannen?
verkeerd begrepen lange kerels met fabulous haar en indringende ogen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo, dat is lekker. Ik had maar een beetje terug.
[..]
Een paar van die lange kerels met krulletjes.
alles wat je net vermeldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
of ik vaak versiert wordt, of ik nu een man in leven heb/wil of dat ik gelukkig met mezelf ben, wat bedoel je precies?
Wat een rare datum voor huurafschrijf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier nog niet... wel huur afgeschreven
ey zo dik ben ik niet ik kan nog wel in bikini,denk ik,hoop ik...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er mis met een slanke lenige meid met een bikini lijf?
oh, nou ik ben wel weer gelukkig met mezelf, en merk ook dat de mannen me aanspreken... deden ze daarvoor ook wel denk ik, maar toen vond ik t irritant en dacht dat dze gemene bedoelingen hadden en begin er nu were gezellig op te reageren. Of ik NU een vent in mn leven wil. weet ik niet, maar sta wel open voor gezelligheid en mensen ontmoete enzo... ben vant weekend ff keihard met mn neus op de feiten geduwt en heeft mn ogenw el geopendquote:
wat is er dit weekend gebeurd?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh, nou ik ben wel weer gelukkig met mezelf, en merk ook dat de mannen me aanspreken... deden ze daarvoor ook wel denk ik, maar toen vond ik t irritant en dacht dat dze gemene bedoelingen hadden en begin er nu were gezellig op te reageren. Of ik NU een vent in mn leven wil. weet ik niet, maar sta wel open voor gezelligheid en mensen ontmoete enzo... ben vant weekend ff keihard met mn neus op de feiten geduwt en heeft mn ogenw el geopend
dan heb je denk ik beetje mijn figuur... slank,maar een buikje (en mn billen mogen echt wel at spiertjes gebruiken)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ey zo dik ben ik niet ik kan nog wel in bikini,denk ik
was vorige week denk ik al, maar zag het nu pas...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een rare datum voor huurafschrijf.
billen, borsten en een buikje klein&rond ik zie mezelf eerder als molligquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan heb je denk ik beetje mijn figuur... slank,maar een buikje (en mn billen mogen echt wel at spiertjes gebruiken)
Ah, ok. Maar die zou je wel geven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
verkeerd begrepen lange kerels met fabulous haar en indringende ogen..
Ik heb er niet op gelet, ik geloof je op je woord.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ey zo dik ben ik niet ik kan nog wel in bikini,denk ik,hoop ik...
Laat drommel je maar niet horen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dan heb je denk ik beetje mijn figuur... slank,maar een buikje (en mn billen mogen echt wel at spiertjes gebruiken)
oh kwam iemand tegen .. die tegen me zei dat hij niet bleef wachten en proberen met me af te spreken .. dat hij snapt dak mensen op afstand hou, maar dak wel risico loop de ware mis te lopenquote:
"De ware". Alleen daarvoor zou ik hem al negeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh kwam iemand tegen .. die tegen me zei dat hij niet bleef wachten en proberen met me af te spreken .. dat hij snapt dak mensen op afstand hou, maar dak wel risico loop de ware mis te lopen
wow.. dat wil ik ook! waar kwam je hem tegen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh kwam iemand tegen .. die tegen me zei dat hij niet bleef wachten en proberen met me af te spreken .. dat hij snapt dak mensen op afstand hou, maar dak wel risico loop de ware mis te lopen
mja, denk niet dat hij specifiek op zichzelf doeldequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"De ware". Alleen daarvoor zou ik hem al negeren.
lijkt me toch leuk om mannen achter je aan te krijgenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"De ware". Alleen daarvoor zou ik hem al negeren.
Maar wat vond je toen van hem?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja, denk niet dat hij specifiek op zichzelf doelde![]()
maar hij had vorig jaar (na 5 jaar) eindelijk mn nummer gevraagd, en daarna had ik n vriend, en toen t uit was dook hij min of meer weer op na 2 maanden.. met een mailtje enzo
Tuurlijk bedoelde hij zichzelf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar hij had vorig jaar (na 5 jaar) eindelijk mn nummer gevraagd, en daarna had ik n vriend, en toen t uit was dook hij min of meer weer op na 2 maanden.. met een mailtje enzo
ik wist niet eens dat hij me leuk vondquote:
En nu?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat hij me leuk vonden was toen net aan t daten met mn ex.. dus heb er ook niet verder overnagedacht
Gewoon terug mailenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat hij me leuk vonden was toen net aan t daten met mn ex.. dus heb er ook niet verder overnagedacht
Leuke kerel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Meh, vind het niet zo prettig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
lijkt me toch leuk om mannen achter je aan te krijgen
Dat wordt geen Ferrari kopen Il Canelloquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuke kerel?
[..]
Meh, vind het niet zo prettig.
gedaan... gana binnenkort etenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon terug mailenwie weet is hij wel heel leuk
Gezelligquote:
ken hem al een jaar of eh... pff... 7...:Pquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezelligweet je nog hoe hij eruit ziet?
haha
ik wel ik wil ook sjans ! godverdriequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuke kerel?
[..]
Meh, vind het niet zo prettig.
ja... weet niet goed wak moet... zal wel gezellig worden, maar hebw el gezegd dak niet wil dat die tegen me aan komt zitten enzoquote:
Oh gelukkig maar straks zit je met een wild vreemde man aan tafel, dat kan ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ken hem al een jaar of eh... pff... 7...:P
Hoe gaat het met jouw speeddaten eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar straks zit je met een wild vreemde man aan tafel, dat kan ook leuk zijn.
Die was wel erg leuk jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... weet niet goed wak moet... zal wel gezellig worden, maar hebw el gezegd dak niet wil dat die tegen me aan komt zitten enzo
Ga naar de kroeg dan vanavond of morgen naar een bevrijdingsfestivalquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik wel ik wil ook sjans ! godverdrie
haha nee daar had ik zoiezo geen zin in gehad... dit is gewoon leuk enzo, omdat t zo looptquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar straks zit je met een wild vreemde man aan tafel, dat kan ook leuk zijn.
Zoals ik verwachten, leuke gesprekjes gehad maar geen matches.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jouw speeddaten eigenlijk?
Nooit leuk genoeg anders was hij niet gefriendzoned.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... weet niet goed wak moet... zal wel gezellig worden, maar hebw el gezegd dak niet wil dat die tegen me aan komt zitten enzo
Heb ik sowieso geen geld voor, WT.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat wordt geen Ferrari kopen Il Canello
Oeh, dus Snarf is ook aan het daten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die was wel erg leuk ja
Jullie gaan eten toch? Ik dek niet dat hij achter je gaat zitten met eten
hij kan wel tegen me aan gaan zitten erna... kan moeilijk bij t kauwen van de laatste hap alvast naar de buitendeur rennenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die was wel erg leuk ja
Veel plezier iig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
haha nee daar had ik zoiezo geen zin in gehad... dit is gewoon leuk enzo, omdat t zo loopt
heb er een hard hoofd in,dan moet ik alleen gaan niet echt coolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga naar de kroeg dan vanavond of morgen naar een bevrijdingsfestival
hij zat niet ens in de frienndzone... gewoon geen contact mee gehad..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nooit leuk genoeg anders was hij niet gefriendzoned.
Forever Alone clubje oprichten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik sowieso geen geld voor, WT.
[..]
Oeh, dus Snarf is ook aan het daten?
Dalijk is dit topic leeg en ben ik alleen.
welke speeddates?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals ik verwachten, leuke gesprekjes gehad maar geen matches.
Geen vrienden die willen/kunnen? Of wellicht een fokker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
heb er een hard hoofd in,dan moet ik alleen gaan niet echt cool
uit vriendschap kunnen ook relaties onstaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nooit leuk genoeg anders was hij niet gefriendzoned.
Paar weken geleden meegedaan aan een avond speeddaten.quote:
veel succes!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij kan wel tegen me aan gaan zitten erna... kan moeilijk bij t kauwen van de laatste hap alvast naar de buitendeur rennen
ik ga niet daten.... ga zn nieuwe huis bekijken en samen etenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh, dus Snarf is ook aan het daten?
Dalijk is dit topic leeg en ben ik alleen.
en CA.... "erg leuk" .....?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die was wel erg leuk ja
Boks ouwequote:
Gezelligquote:
ja ik vond het een erg leuke jongenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga niet daten.... ga zn nieuwe huis bekijken en samen eten
[..]
en CA.... "erg leuk" .....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |