Mja, hij is best wel matig. Wel weer goed voor de keel, dat wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tis dak weet dat je t over een drankje hebt, anders had ik t toch vrij vunzig gevonden dat je ondertussen op fok zit
een 17 jarige whiskey ofzo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, hij is best wel matig. Wel weer goed voor de keel, dat wel.
oud pakje chocomel die achterin de kast lag...?quote:
holland got talentquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef kree het volgende:
Zo ben klaar met eten, opruimen is de volgende uitdaging.
Maar ik heb vanavond niks te doen en ook geen zin om weg te gaan.
Iemand nog een TV tip?
beetje slaphappy,twi?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Whisky natuurlijk, geen whiskey. Anders krijgt WT klapjes.
Uiteraard, Bruichladdich trouwens.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
Whisky is de duivel twi.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef twi het volgende:
[..]
het had ook wijn kunnen zijn..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oud pakje chocomel die achterin de kast lag...?
hmm ja het is wel vermakelijk eigenlijk af en toe moet ik eerlijk toegeven.quote:
denk dta vanavond alles over oorlog gaat...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef kree het volgende:
[..]
hmm ja het is wel vermakelijk eigenlijk af en toe moet ik eerlijk toegeven.
Maar iets anders docu dingen kijk ik ook wel graag naar.
Nee hou er niet van die zender eigenlijk.quote:
Nu is het te laat ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef screwloose het volgende:
Dat was een grapje hoor, voor degene die ik zojuist een ban gaf.
ok tlc,discovery,en NG ook niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hou er niet van die zender eigenlijk.
Kijk het eigenlijk nooit en als ik voorbij zap dan is het meestal niks naar mijn smaak.
Kan ook interessant zijn, hoewel weet het meeste al en viel gister om 1:30 in slaap bij Shaving Ryan's Privates <-beetje fout jahquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dta vanavond alles over oorlog gaat...
Ja zeker wel, denk dat ik discovery en NG nog meer kijk als de overige zenders.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:19 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok tlc,discovery,en NG ook niet?
Stop er gewoon een worst in. Niemand die je daarvoor veroordeelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:23 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ga wat vlerkjes bakken denk ik of worstjes maar van fallussymbolen word ik.. tja
hooguit zullen een paar mannen om fotos vragenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stop er gewoon een worst in. Niemand die je daarvoor veroordeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |