stevig croisant ! lekkeerrrrrrrquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt weer meer geschikt in de croissant.
crissantjes vind ik weer lekkerder naturel of met kaasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat klinkt weer meer geschikt in de croissant.
Verschrikkelijk lekker, maar wel een aanslag op je eetlust in positieve zin.quote:
is niet erg toch.... doel van eten is toch dat je maag vol komt (en dat t lekker is)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verschrikkelijk lekker, maar wel een aanslag op je eetlust in positieve zin.
Stimmt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is niet erg toch.... doel van eten is toch dat je maag vol komt (en dat t lekker is)
of meer voedzaam etenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef Tangledup het volgende:
Ik moet meer slapen.
Heb mezelf al helemaal vol gegeten, maar heb nog steeds trek. Misschien een soort signaal dat mijn lichaam snakt om meer energie omdat ik te weinig geslapen heb ofzo.
En jullie verhalen over eten maken het niet beter
kan wel misselijkmakend zijn op de vroege ochtend vind het bij de lunch wel lekkerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
is niet erg toch.... doel van eten is toch dat je maag vol komt (en dat t lekker is)
Eet een kapsalon, drink een whisky en ga dan slapen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef Tangledup het volgende:
Ik moet meer slapen.
Heb mezelf al helemaal vol gegeten, maar heb nog steeds trek. Misschien een soort signaal dat mijn lichaam snakt om meer energie omdat ik te weinig geslapen heb ofzo.
En jullie verhalen over eten maken het niet beter
moet ook in t weekend, na t uitslapen als je niet gaat lunchenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kan wel misselijkmakend zijn op de vroege ochtend vind het bij de lunch
oh als je brak bent,bedoel je ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet ook in t weekend, na t uitslapen als je niet gaat lunchen
verkouden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
getsie ben afgelopen 24 uur zooo enorm verkouden geworden.... oren en keel doen pijn en kan bijna niet ademen...heb gehoord dat t heerst, dus zal we minimaal week blijven hangen
Ik had er 1 dag last van, de dag na de meet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
getsie ben afgelopen 24 uur zooo enorm verkouden geworden.... oren en keel doen pijn en kan bijna niet ademen...heb gehoord dat t heerst, dus zal we minimaal week blijven hangen
ghehe nee, klinkt trouwens alsof hij bij iedereen aangeklopt heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had er 1 dag last van, de dag na de meet.
Is twi ook bij jou op bezoek geweest?
probably..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef twi het volgende:
Leugens, ik ben helemaal niet ziek geweest!
Of ben ik dan de carrier-monkey?
Ik ben lekker een zeventienjarige aan het slurpen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef strawberry_hill het volgende:
ik benlekker ben& jeery's aan het eten ik kon geen hagen daz vinden
heb perenijsjes gekocht voor mn keel (en heb idd ook nog bj in de vriezer) speciaal voor mn keeltjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef strawberry_hill het volgende:
ik benlekker ben& jeery's aan het eten ik kon geen hagen daz vinden
een 17 jarige?kinky hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben lekker een zeventienjarige aan het slurpen.
Twi heeft ons allemaal gezoend.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe nee, klinkt trouwens alsof hij bij iedereen aangeklopt heeft
en griep mag t helemaal niet worden, das echt niet handig met mn werk
tis dak weet dat je t over een drankje hebt, anders had ik t toch vrij vunzig gevonden dat je ondertussen op fok zitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben lekker een zeventienjarige aan het slurpen.
oh lolquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tis dak weet dat je t over een drankje hebt, anders had ik t toch vrij vunzig gevonden dat je ondertussen op fok zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |