Als jij MFN in combinatie met CAM AAN zegt dan doe ik lelijk ja, ben dat gejengel van jou daarover zat en dat weet je best.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Jij doet kortaf en lelijk gelijk al als ik maar iets zeg waar "MFN" in voorkomt.
Zoek het maar na, ook in dit topic trouwens vanmiddag.
Maar toen ging je weer op ignore, omdat je weet dat ik gelijk had.
Zeuren is overtrokken mens, heb je geen humor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij liep weer te zeuren dat ik op cam moest van hem inderdaad.
Weet ik veel van mij part post je alles maakt mij niet uit, sta nog steeds achter wat ik zei namelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bedoeld dat van 4-5 minuten daarvoor?
Tell himquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij MFN in combinatie met CAM AAN zegt dan doe ik lelijk ja, ben dat gejengel van jou daarover zat en dat weet je best.
Wees blij dat ik je negeer, en als je dat niet bent kom dan niet in mijn DM zeuren dat ik je niet moet negeren. Want als ik wat tegen je zeg is het ook niet goed.
Triest van jou dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij MFN in combinatie met CAM AAN zegt dan doe ik lelijk ja, ben dat gejengel van jou daarover zat en dat weet je best.
Wees blij dat ik je negeer, en als je dat niet bent kom dan niet in mijn DM zeuren dat ik je niet moet negeren. Want als ik wat tegen je zeg is het ook niet goed.
>MFN.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Jij doet kortaf en lelijk gelijk al als ik maar iets zeg waar "MFN" in voorkomt.
Zoek het maar na, ook in dit topic trouwens vanmiddag.
Maar toen ging je weer op ignore, omdat je weet dat ik gelijk had.
aha ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=kree&over=mfn+&spy=1
Dit.
En ik vond het vrij bizar dat kree zich uit stond te kleden voor de cam.
Niet terugkijken en dat ging er niks over en dat uitkleden had er al helemaal niks mee te maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
Dit.
was kree aan t strippen.....?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
Dit.
Je ging er wel over door, daarbij heb ik al 20 keer eerder tegen je gezegd dat je mijn facebook niet krijgt, dat je mijn gegevens niet krijg, dat je geen foto van me krijgt en dat ik niet op de cam kom voor jou. Als een van al die keren nee genoeg voor je was geweest had je het net niet voor de zoveelste keer alweer gevraagd, en ja dan noem ik het zeuren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
Zeuren is overtrokken mens, heb je geen humor?
Je moet niet van mij op cam dat moet je lekker zelf weten, mag het toch wel vragen.
Als antwoord nee is ook genoeg.
Ik ging er niet over door.
Of wel?
Bewijs dan?
zon grote vol met tauge slierten, of zon lekkere (iets kleinere?)quote:
Triest van jou dat je niet met een nee overweg kan gaan. Triest dat ik me steeds moet herhalen tegenover jou en dat je het dan nog steeds niet snapt en me blijft lastig vallen.quote:
Nee die vette frituurunitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zon grote vol met tauge slierten, of zon lekkere (iets kleinere?)
vroeg ik me ook af ja vind die kleine het lekkerstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zon grote vol met tauge slierten, of zon lekkere (iets kleinere?)
OOOOOOOOOOOOOOOOOWh ik werk me in de nesten.quote:
2,5 paginaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
Dit.
Wie had het over facebook??? vandaag?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je ging er wel over door, daarbij heb ik al 20 keer eerder tegen je gezegd dat je mijn facebook niet krijgt, dat je mijn gegevens niet krijg, dat je geen foto van me krijgt en dat ik niet op de cam kom voor jou. Als een van al die keren nee genoeg voor je was geweest had je het net niet voor de zoveelste keer alweer gevraagd, en ja dan noem ik het zeuren.
En rot op met je bewijs, je weet zelf donders goed dat je me al zo vaak die dingen gevraagd hebt.
Ik neem aan dat je mij ook tot de TC-kliek rekent die hard tegen je in gaat? Lees eens wat er in die spoiler staat en lees eens wat ik allemaal aan het typen benquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOWh ik werk me in de nesten.
Maar neem nou van mij aan dat ik het nooit lelijk bedoel.
MFN gaat er te hard tegen in en dat wordt lekker overgenomen door de TC kliek.
Ik ben er klaar mee, en ik wil gewoon reactie of je het eens bent of niet ook van MFN.
Er was totaal geen reden om te bannen.
Behalve om MFN een hand boven het hoofd te houden, of noem het slijmen???
Ik beledig niemand namelijk.
MFN dan weer wel.
Doe die uitspraken van haar anders ook nog even quoten, degene die me bande.
Voordat ik haar een trut noemde dan...
Ga toch weg jou. t's 1 zin. waar je zelf drama over maakt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Triest van jou dat je niet met een nee overweg kan gaan. Triest dat ik me steeds moet herhalen tegenover jou en dat je het dan nog steeds niet snapt en me blijft lastig vallen.
Hou toch op man.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee, en ik wil gewoon reactie of je het eens bent of niet ook van MFN.
MFN dan weer wel.
ik heb tegen jullie allebei niets, maar vind eigenlijk dat jullie gewoon niet meer met elkaar over die facebook/fotos enzo moeten hebben... duidelijk liggen jullie elkaar qua dat niet. mfn wil verder niet te persoonlijk zijn en kree wel... nou prima, maar verder niet over doorgana dan toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:38 schreef kree het volgende:
[..]
MFN dan weer wel.
Zei ik dat je dat vandaag vroeg? Ik heb het over de grote hoop van gezeur van jou, waardoor ik het gewoon zat ben.quote:
k heb een kipburger gegeten van mora die dingen zijn verlsavendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nee die vette frituurunit
Niet te vreten
Als dat alles was..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb tegen jullie allebei niets, maar vind eigenlijk dat jullie gewoon niet meer met elkaar over die facebook/fotos enzo moeten hebben... duidelijk liggen jullie elkaar qua dat niet. mfn wil verder niet te persoonlijk zijn en kree wel... nou prima, maar verder niet over doorgana dan toch?
Snarf, kijk dat er tussen ons tweeën een stille liefde is wil niet zeggen dat iedereen dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou prima, maar verder niet over doorgana dan toch?
Het is een zin die ik al te vaak van jou gehoord heb, waar ik al te vaak nee op heb moeten zeggen en dan ben ik er gewoon klaar mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ga toch weg jou. t's 1 zin. waar je zelf drama over maakt.
Zie vanmiddag?
Je gaat toch niet zeggen dat je daar gelijk had of wel?
mja maar dat zijn losse reacties, denk ik niet enorm storend voor de rest... en jij zit me ook niet via PM te praten verder...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:41 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Snarf, kijk dat er tussen ons tweeën een stille liefde is wil niet zeggen dat iedereen dat zou kunnen.
Deed ik ook niet lees eens terug van vanmiddag.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb tegen jullie allebei niets, maar vind eigenlijk dat jullie gewoon niet meer met elkaar over die facebook/fotos enzo moeten hebben... duidelijk liggen jullie elkaar qua dat niet. mfn wil verder niet te persoonlijk zijn en kree wel... nou prima, maar verder niet over doorgana dan toch?
Om dit weer aan te dikken voor je eigen gewin?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zei ik dat je dat vandaag vroeg? Ik heb het over de grote hoop van gezeur van jou, waardoor ik het gewoon zat ben.
Goede samenvatting dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree, ik heb niks tegen je als persoon maar vind je obsessie voor MFN irritanter en irritanten worden. Let it rest man
Wat valt er te winnen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Om dit weer aan te dikken voor je eigen gewin?
Dan negeer je juist die zin toch????quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is een zin die ik al te vaak van jou gehoord heb, waar ik al te vaak nee op heb moeten zeggen en dan ben ik er gewoon klaar mee.
Heb geen idee wat je met vanmiddag bedoelt? Weet alleen dat je opeens in mijn dm zat te zeuren, alweer, maar prima joh.
Ik was in discussie met s_h toen, heb je het daarover?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Deed ik ook niet lees eens terug van vanmiddag.
Wie komt er dan weer met bullshit?
Of moet ik dat terugzoeken ze doet gewoon echt lullig en ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat opvalt.
En ik heb niks tegen MFN, maar krijg steeds meer het idee dat ze er genot uit haalt dat anderen met haar meegaan om anderen in een hoek te duwen.
Maargoed.
Laat maar, negeren hoeft ook niet van mij maar normale reacties kunnen wel.
Niets aandikken, de link naar spytool spreekt boekdelen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef kree het volgende:
[..]
Om dit weer aan te dikken voor je eigen gewin?
Ik heb geen obsessie vent, dat heb ik al zat keer gezegd, benieuwd hoe ze in het echt is dat wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree, ik heb niks tegen je als persoon maar vind je obsessie voor MFN irritanter en irritanter worden. Let it rest man
Dat is gewoon verborgen hartstocht van jouw zijde snarf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
edit: waarmee ik niet wil zeggen dat je reacties tof zijn en me niet irriteren![]()
Oh bedoelde je die zin, ja dan weet ik wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
Dan negeer je juist die zin toch????
Nee dat doe je niet je reageerde met "jochie zoek je aandacht"
Wie is er hier nu triester?
weetje... waarom wil je mfn nog beter leren kennen, jullie liggen elkaar niet, zou t gewoon zo latenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb geen obsessie vent, dat heb ik al zat keer gezegd, benieuwd hoe ze in het echt is dat wel.
Heeft niks met obsessie te maken.
Vraag me eigenlijk af hoe je het moet redden in het leven als je tegen iedereen zo reageert als mfn...
Nee weet ik hoor, je hebt ook gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
weetje... waarom wil je mfn nog beter leren kennen, jullie liggen elkaar niet, zou t gewoon zo laten
(@ mfn ik heb verder niets tegen je hoor!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |