watskeburt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Ja donder maar op met die TC, nu ben ik er klaar mee![]()
Kliek eerste klas.
Wat nou weer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
Gast, ik geef je 100 kansen maar als je gewoon niet luistert en er elke keer weer over begint dan ben je gewoon een dikke mongol, flikker op manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
Kom maar uithuilen bij bobjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
Ga toch weg joh retard, zei niks vreemds als MFN weer hapt en probeert de discussie te maken best maar dan moet je ook niet zo laf zijn om gelijk te bannen, blijf wel lekker hier.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, ik geef je 100 kansen maar als je gewoon niet luistert en er elke keer weer over begint dan ben je gewoon een dikke mongol, flikker op man_!
Stelletje eikels daar die 1 mening hebben en als je ook maar iets er tegen in brengt wat hun niet zint dan wordt je gekicked,quote:
Je begon ineens weer dik van uit het niets naar te doen nadat ik al 50 bans van Joysa voorkomen had. Ik snap dat je niet zo goed met MFN en Joy overweg kan maar dat is in mijn ogen geen reden om je te bannen. Ik heb je gebanned omdat je je die uitspraak van je dat verdiende in deze situatie. Ik heb je bij deze unbanned en als je jezelf wil gaan uitleggen ben je meer dan welkomquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ga toch weg joh retard, zei niks vreemds als MFN weer hapt en probeert de discussie te maken best maar dan moet je ook niet zo laf zijn om gelijk te bannen, blijf wel lekker hier.
Zoek het maar uit daar.
Geef me maar eens 1 goede reden waarom ik eruit gegooid werd?
Naar te doen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je begon ineens weer dik van uit het niets naar te doen nadat ik al 50 bans van Joysa voorkomen had. Ik snap dat je niet zo goed met MFN en Joy overweg kan maar dat is in mijn ogen geen reden om je te bannen. Ik heb je gebanned omdat je je die uitspraak van je dat verdiende in deze situatie. Ik heb je bij deze unbanned en als je jezelf wil gaan uitleggen ben je meer dan welkom
Onzin, niemand had het erover en opeens begon jij weer te zeuren over mij terwijl het al lang klaar was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ga toch weg joh retard, zei niks vreemds als MFN weer hapt en probeert de discussie te maken best maar dan moet je ook niet zo laf zijn om gelijk te bannen, blijf wel lekker hier.
Zoek het maar uit daar.
Geef me maar eens 1 goede reden waarom ik eruit gegooid werd?
gaat dit serieus weer/nogsteeds over dat je wete hoe kree eruit ziet en hij niet weet hoe jij eruit ziet...?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onzin, niemand had het erover en opeens begon jij weer te zeuren over mij terwijl het al lang klaar was.
En als jij vind dat ik hap moet jij niet steeds alles uitlokken, eigen schuld. Ik maakte geen discussie ik zei alleen dat ik niet op de cam kom ondanks je gezeur erover steeds, nee is nee kree. Accepteer dat eens. Zo niet dan moet je niet huilen als ik kortaf tegen je doe.
Jij doet kortaf en lelijk gelijk al als ik maar iets zeg waar "MFN" in voorkomt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onzin, niemand had het erover en opeens begon jij weer te zeuren over mij terwijl het al lang klaar was.
En als jij vind dat ik hap moet jij niet steeds alles uitlokken, eigen schuld. Ik maakte geen discussie ik zei alleen dat ik niet op de cam kom ondanks je gezeur erover steeds, nee is nee kree. Accepteer dat eens. Zo niet dan moet je niet huilen als ik kortaf tegen je doe.
Nee, je kan nooit iets laten rusten. Ik zou ook niet in discussie met je gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Jij doet kortaf en lelijk gelijk al als ik maar iets zeg waar "MFN" in voorkomt.
Zoek het maar na, ook in dit topic trouwens vanmiddag.
Maar toen ging je weer op ignore, omdat je weet dat ik gelijk had.
Daar ging het helemaal niet om snarf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gaat dit serieus weer/nogsteeds over dat je wete hoe kree eruit ziet en hij niet weet hoe jij eruit ziet...?
Doe je dan ook even het stuk ervoor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
kree: "gvd ban me dan maar hoor, ik heb vandaag echt nog geen 1 keer onredelijk gedaan tegen MFN"
Dit kwam vanuit het niets. Je vraagt om een ban, ik geef je een ban omdat je erom vraagt. Ik zie het probleem niet?
Hij liep weer te zeuren dat ik op cam moest van hem inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gaat dit serieus weer/nogsteeds over dat je wete hoe kree eruit ziet en hij niet weet hoe jij eruit ziet...?
Doet ze dat toch niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, je kan nooit iets laten rusten. Ik zou ook niet in discussie met je gaan.
Dat zegt ie toch net manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
Doet ze dat toch niet?
Wat is de reden om te bannen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |