Als jij MFN in combinatie met CAM AAN zegt dan doe ik lelijk ja, ben dat gejengel van jou daarover zat en dat weet je best.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Jij doet kortaf en lelijk gelijk al als ik maar iets zeg waar "MFN" in voorkomt.
Zoek het maar na, ook in dit topic trouwens vanmiddag.
Maar toen ging je weer op ignore, omdat je weet dat ik gelijk had.
Zeuren is overtrokken mens, heb je geen humor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij liep weer te zeuren dat ik op cam moest van hem inderdaad.
Weet ik veel van mij part post je alles maakt mij niet uit, sta nog steeds achter wat ik zei namelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bedoeld dat van 4-5 minuten daarvoor?
Tell himquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij MFN in combinatie met CAM AAN zegt dan doe ik lelijk ja, ben dat gejengel van jou daarover zat en dat weet je best.
Wees blij dat ik je negeer, en als je dat niet bent kom dan niet in mijn DM zeuren dat ik je niet moet negeren. Want als ik wat tegen je zeg is het ook niet goed.
Triest van jou dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als jij MFN in combinatie met CAM AAN zegt dan doe ik lelijk ja, ben dat gejengel van jou daarover zat en dat weet je best.
Wees blij dat ik je negeer, en als je dat niet bent kom dan niet in mijn DM zeuren dat ik je niet moet negeren. Want als ik wat tegen je zeg is het ook niet goed.
>MFN.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Jij doet kortaf en lelijk gelijk al als ik maar iets zeg waar "MFN" in voorkomt.
Zoek het maar na, ook in dit topic trouwens vanmiddag.
Maar toen ging je weer op ignore, omdat je weet dat ik gelijk had.
aha ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=kree&over=mfn+&spy=1
Dit.
En ik vond het vrij bizar dat kree zich uit stond te kleden voor de cam.
Niet terugkijken en dat ging er niks over en dat uitkleden had er al helemaal niks mee te maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
Dit.
was kree aan t strippen.....?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
Dit.
Je ging er wel over door, daarbij heb ik al 20 keer eerder tegen je gezegd dat je mijn facebook niet krijgt, dat je mijn gegevens niet krijg, dat je geen foto van me krijgt en dat ik niet op de cam kom voor jou. Als een van al die keren nee genoeg voor je was geweest had je het net niet voor de zoveelste keer alweer gevraagd, en ja dan noem ik het zeuren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:34 schreef kree het volgende:
[..]
Zeuren is overtrokken mens, heb je geen humor?
Je moet niet van mij op cam dat moet je lekker zelf weten, mag het toch wel vragen.
Als antwoord nee is ook genoeg.
Ik ging er niet over door.
Of wel?
Bewijs dan?
zon grote vol met tauge slierten, of zon lekkere (iets kleinere?)quote:
Triest van jou dat je niet met een nee overweg kan gaan. Triest dat ik me steeds moet herhalen tegenover jou en dat je het dan nog steeds niet snapt en me blijft lastig vallen.quote:
Nee die vette frituurunitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zon grote vol met tauge slierten, of zon lekkere (iets kleinere?)
vroeg ik me ook af ja vind die kleine het lekkerstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zon grote vol met tauge slierten, of zon lekkere (iets kleinere?)
OOOOOOOOOOOOOOOOOWh ik werk me in de nesten.quote:
2,5 paginaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:35 schreef debeterebob het volgende:
Dit.
Wie had het over facebook??? vandaag?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je ging er wel over door, daarbij heb ik al 20 keer eerder tegen je gezegd dat je mijn facebook niet krijgt, dat je mijn gegevens niet krijg, dat je geen foto van me krijgt en dat ik niet op de cam kom voor jou. Als een van al die keren nee genoeg voor je was geweest had je het net niet voor de zoveelste keer alweer gevraagd, en ja dan noem ik het zeuren.
En rot op met je bewijs, je weet zelf donders goed dat je me al zo vaak die dingen gevraagd hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |